Czy wszystko mo?na zmanipulowa????

Data: 2011-02-03 23:38:30
Autor: obserwator
Czy wszystko mo?na zmanipulowa????

Biorąc po uwagę wspaniałe odczytanie czarnych skrzynek przez naszych
przyjaciół ruskich ja na podobnej podstawie przygotowałem stenogram z rozmowy
putia z tuskinem i komorokwskim 7 kwietnia 2010 r. Mając taki sprzęt i takich
specjalistów można na skrzynkach nagrać co się chce, a i dorobienie czyjegoś
głosu nie stanowi problemu, więc treść czarnych skrzynek to ruscy i nasz
(nie)rząd znał już 7 kwietnia....

Zatem przejdźmy teraz do szczegółów innej rozmowy... Czy 7 kwietnia godz.
20.20 czasu moskiewskiego mogła ta dyskusja tak wyglądać???Poniżej
przedstawiam tekst:

putia: no i kak wy chaczecie ich ubić? mamy ich ustrielić, ili sdziełać bombu?

tuskin: no tak, żeby wygądało na wypadek, ... ale żeby z winy kaczora, no
wiesz o co chodzi, żeby było, że on zmuszał do lądowania...

putia: charaszo, no a szto z cziornymi puszkami?

tuskin: skoro się u was rozpier..li to chyba nikt się do nas nie przyczepi, że
to wy ję będziecie badać..

putia: a u was nikto nie budziet chocieć badać katastrofy?

komorokwski: no chyba to ja będę prezydentem po śmierci kaczora, więc o co wy
się kur...a martwicie

tuskin: a jak pisiory się będą przypier...lać?

komorokwski: Donad, jak będę prezydentem a ty premierem to chyba nas te chu..e
nie przegłosują? (śmiech)

putia: no charaszo, charaszo, no a wasze ludzie nie budziet atakować Rosiji za
katastrofu?

tuskin: przyjedziesz na lotnisko, ogłosisz żałobę narodową, ja przyjadę i się
z tobą spotkam, pokażemy żałobę...

putia: no Doned, ty budziesz wielkim wodzem...

komorokwski: a co ja nie? kto będzie rządził w Polszy?

tuskin: Gronek, to ja jestem premierem, więc nie podskakuj... (śmiech)

putia: a co z waszu telewidzieniu?

tuskin: pokażemy w tevniaku, polspacie, napiszemy w wybiórczej i innych o
wielkim współczuciu i pomocy Rosji i dzięki temu będziemy mogli w końcu
podpisać te kontrakty bez żadnych krzyków opinii publicznej w Polszy...

putia: no to uwidzmsa w sobotu

tuskin: daswidanija

komorkowski: bye, bye kaczory... (śmiech)

Powyższa rozmowa jest nagrana na moim dyktafonie podczas podsłuchu telefonu
tawariścia... Jak trzeba będzie to przygotuję jej Cd. tak jak ruscy
przygotowali kopie czarnych skrzynek. Rozmowa była oczywiście dłuższa, ale na
razie jeszcze moi eksperci nie odczytali całości...

Powyższy tekst jest tylko i wyłącznie opowieścią fikcyjną oraz być może...
zmyśloną, a może mi się to tylko śniło.Ten tekst nie stanowi materiału
dowodowego, ani nie może być brany za prawdziwy, bo to fikcja literacka. Nie
można się na niego powoływać, bo można się ośmieszyć!!!

Zatroskany Pracownik

http://fiatowiec.nowyekran.pl/post/953,czy-wszystko-mozna-zmanipulowac

--

Czy wszystko mo?na zmanipulowa????