"Czy wy mozecie konkurowac na pewno?" _ post ktory nie przeszedl - przechwycony w USA

Data: 2009-06-27 11:21:38
Autor: Me
"Czy wy mozecie konkurowac na pewno?" _ post ktory nie przeszedl - przechwycony w USA
Ten post zostal przejety przez Obame albo jego najemnce

Nie mam jezcze pojecia dlaczego . narzekalam ze anowu nie moge
przejrzec
wiadomosci w internecia i wlaczyc telewizjii od inaugiuracji Obamy.

Zatrzymal Barraso, Barasso, i Bar5rasso of Wyoming (USA Senator)
Ci dwaj pierwsi maja takie same imiona. Drugi i trzeci wygladaja
inaczej
ale moze to byc  syn i ojciec - juz  maja "Cover" nawet na Prezydenta
EU

EU Prezydent podaje ze jest tylko Brazykiczyckiem i Portugalczykiem.

Bush polaczyl mnie z nim z glupia franc - wrazenie jest ze to prawda
ze jest rodzina Busha.

O co chodzi w tym mieszaniu nazwisk?

Powiedzili mnie  2 dni temu ze Buzek byl kadydatem rodu Busha ( to
mozliwe,
sadzac po powiazaniach).

Pytanko jest czy Bush chce zawojowac Europe. Bylo wiele powodow dla
takiego zapytania wczesniej. Sa.... tez problemy z ich prywatnymi
ladunkami atomowymui wrecz dookola swiata
Ich rod pochodzi od Wikingow i to latwo dla nich zorganizowac. To moze
byc  bardziej powazne niz 9/11. ( Ktos bardzo wysoko postawiny
nadmienil to samo - byl przerazony;
ja potwirdzilam te sytuacje z ladyknakami i bezsensownymi
wyladowaniami - ekperytmentami wiele razy)

To izolowanie internetu z Europa ma cos wspolnego z tymi
manipulkachjami\

( nie moge poprawic postu)

"Czy wy mozecie konkurowac na pewno?" _ post ktory nie przeszedl - przechwycony w USA