Czy wy też tak macie

Data: 2017-10-06 19:49:49
Autor: A. Filip
Czy wy też tak macie
Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> pisze:
W dniu 06-10-17 o 19:23, Michal Jankowski pisze:
... że urząd skarbowy przy składaniu formularza SD-Z2 domaga się
przedstawienia dokumentów (spadkowych oraz metryki etc)? Nie na etapie
kontroli czy coś, tylko od razu przy składaniu "bo bez tego nie
przyjmiemy"?

U mnie kobieta domagała ie udowodnienia, że na działce stoi dom wskazany
w formularzu. Zaproponowałem jej, by sobie zajrzała do Google i się od...

Czy ta metoda okazała się skuteczna? :-)

--
A. Filip

Data: 2017-10-06 23:06:36
Autor: Robert Tomasik
Czy wy też tak macie
W dniu 06-10-17 o 19:49, A. Filip pisze:
[...]

Tak.

Czy wy też tak macie