Czy wymiana nagrywarki wymaga postawienia nowego systemu?

Data: 2009-06-03 18:50:47
Autor: maX
Czy wymiana nagrywarki wymaga postawienia nowego systemu?

Użytkownik "topek" <topek-s*amerzy-to-mendy-je-PiPi-ne@post.pl> napisał w wiadomości news:4a264369$1news.home.net.pl...
Witam,
mam taka konfiguracje:

Plyta: Gigabyte: M55S-S3 nforce 550 AM2
CPU: Athlon 64 X2 3800 Boxed
RAM: 1 kosc samsunga DDR2 667MHz 1GB
Grafa: Asus EN7600GS Silent
twardy: samsung na IDE (jako master)
nagrywarka: od dzis LG GH22NS SATA
System: win xp

Padla mi nagrywarka ASUSA (tez SATA), poszedlem do sklepu i kupilem ta tania LG. Podpialem ja na innym porcie SATA niz poprzedni ASUS. Win xp wykryl nowy naped, zainstalowal noo i teraz system zachowuje sie dziwnie.
Jak odpalam nero to nie chce sie odpalic (proces nero.exe jest widoczny w liscie wystartowynch procesow) ale nero jako takiego nie widac.

Po wlozeniu plyty cd audio, muzyka sie odpala, pochodzi chwile i sie winamp zwiesza.

Czy cos trzeba w ustawieniach zmienic (jakies DMA, czy inne cuda), zeby w koncu system dzialal normalnie, czy od nowa postawic.
Oczywiscie nie mozna wykluczyc, ze nowa nagrywarka jest uszkodzona, ale nie sadze.

Na moj nos, cos nie tak z moja konfiguracja.

Uaktualniony bios / firmware w płycie głównej i nagrywarce ?
Możesz jeszcze sprawdzić czy pod czystym dosem tez są problemy.

Czy wymiana nagrywarki wymaga postawienia nowego systemu?