Czy wypieprz Polske z Schengen ...?

Data: 2012-06-22 13:52:50
Autor: Observatore
Czy wypieprz Polske z Schengen ...?
http://incepcja.salon24.pl/428752,wypieprza-nas-z-schengen

*Prezydent Bronisaw Komorowski ratyfikowa w czwartek polsko-rosyjsk umow o
zasadach maego ruchu granicznego. Dotyczy ona mieszkacw Warmii i Mazur,
czci Pomorza, a po stronie rosyjskiej - caego obwodu kaliningradzkiego.

 Wejcie w ycie porozumienia o maym ruchu granicznym umoliwi wielokrotne
przekraczanie granicy polsko-rosyjskiej przez mieszkacw stref
przygranicznych obu pastw oraz przebywanie na terenie strefy ssiada bez
koniecznoci posiadania wizy.

Umow o maym ruchu granicznym midzy obwodem kaliningradzkim a czci
Pomorza oraz Warmii i Mazur podpisali 14 grudnia 2011 r. w Moskwie szefowie
MSZ Polski i Rosji, Radosaw Sikorski i Siergiej awrow.

Zgodnie z postanowieniem art. 16 ust. 1 umowy, wejdzie ona w ycie
trzydziestego dnia od daty otrzymania drog dyplomatyczn ostatniego pisemnego
zawiadomienia o zakoczeniu zarwno przez stron rosyjsk, jak i polsk
niezbdnych procedur wewntrznych.

W mediach cisza ...*

Data: 2012-06-18 19:45:30
Autor: pluton
[...]

Obsraj, moze bedziesz wnosil do nas cukier ?
Dam ci 1,70 PLN za kilogram.

Nullification

Data: 2012-06-22 14:45:35
Autor: Grzegorz Z.
Czy wypieprz Polske z Schengen ...?
Dnia Fri, 22 Jun 2012 13:52:50 +0000,  Observatore napisał(a):

W mediach cisza ...*

Uważaj bo mkarwan na ciebie doniesie za "wypieprzą".

Data: 2012-06-22 14:59:06
Autor: MH
Czy wypieprz Polske z Schengen ...?
 Observatore <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisa(a): [ciach]

Na zo tobie, nie wypieprz Czubie jeden...

MH

Data: 2012-06-22 15:18:07
Autor: Observatore
Czy wypieprz Polske z Schengen ...?
 MH <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa(a):
 Observatore <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisa(a): [ciach]

Na zo tobie, nie wypieprz Czubie jeden...

nie denerujcie sie tak prosowiecki wymozdzony chamie.

Data: 2012-06-22 16:42:06
Autor: Grzegorz Z.
Czy wypieprz Polske z Schengen ...?
Dnia Fri, 22 Jun 2012 15:18:07 +0000,  Observatore napisał(a):

MH <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):

 Observatore <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):

[ciach]

Na złość tobie, nie wypieprzą Czubie jeden...

nie denerujcie sie tak prosowiecki wymozdzony chamie.

Związku Sowieckiego już nie ma jakbyś jeszcze nie zauważył.

Data: 2012-06-22 16:56:47
Autor: Observatore
Czy wypieprz Polske z Schengen ...?
Grzegorz Z. <chamidlo@urwanow.com> napisa(a): Zwizku Sowieckiego ju nie ma jakby jeszcze nie zauway.

********************
jak zmienicie nick na Tzva Adonai, jaksa, Andy Niwinski...itp, to juz nie
jestescie Grzegorzem Z.? Pisalem na ten temat dosc obszernie, ale wy wolicie zajmowac sie odbytem pedalow.
W Polsce tylko upadek komunizmu, zadekretowano. Takim spsobem systemu sie nie
da zmienic. Systemu nie zmieniono, tylko zmutowal, tak jak w sowietach.

Data: 2012-06-22 17:02:25
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 22 Jun 2012 16:56:47 +0000,  Observatore napisał(a):

Grzegorz Z. <chamidlo@urwanow.com> napisał(a):

Związku Sowieckiego już nie ma jakbyś jeszcze nie zauważył.

********************
jak zmienicie nick na Tzva Adonai

Weksluj na Kupę jeśli chcesz, nie zmienisz jednak faktu że Związek Sowiecki już nie istnieje.

Data: 2012-06-22 17:23:32
Autor: Observatore
Czy wypieprz Polske z Schengen ...?
Grzegorz Z. <chamidlo@urwanow.com> napisa(a):

> jak zmienicie nick na Tzva Adonai

Weksluj na Kupe jeli chcesz, nie zmienisz jednak faktu e Zwiek Sowiecki ju nie istnieje.

pisze prawde niewygodna dla was, a nie weksluje.

Zwiazek Sowiecki nie istnieje tylko z nazwy. Pisalem na ten temat, ale powtorze:

*Opublikowany przed trzema laty Raport Brytyjskiej Izby Gmin, zatytuowany *Rosja: nowa konfrontacja?* zawiera wyranie sformuowan tez o cigoci
historycznej obecnej polityki Kremla z okresem Rosji Sowieckiej.

 Przytacza si tam zdanie Martina McCauleya, byego wykadowcy Uniwersytetu w
Londynie, ktry stwierdzi: *Rosja chce sta si jak ZSRR. Jej celem kocowym jest bycie supermocarstwem*.

 Cytuje si take sowa samego Putina o tym, i *upadek ZSRR by najwiksz,
geopolityczn katastrof*.

.... dzisiejsza Rosja kierowana przez funkcjonariuszy KGB, jest zaledwie
kolejn mutacj zbrodniczego systemu*

Zmiana nazwy ZSRR - na Rosja, PRL &#8211; na III RP, SB &#8211; na UOP, I sekretarza - na
prezydenta, Komitetu Centralnego &#8211; na rzd, gospodarki socjalistycznej &#8211; na
rynkow, itp. zabiegi semantyczne, nie miay najmniejszego znaczenia. Podobnie, jak likwidacja struktur i zamiana symboli, rezygnacja z ideologii w
miejsce pragmatyki, zastpienie hase propagandowych &#8211; tzw. politycznym
marketingiem, likwidacja monopartii w miejsce kontrolowanego systemu
wielopartyjnego. adne z tych zabiegw nie mogy mie znaczenia, poniewa
zachowano nietknit, wewntrzn tre komunizmu.

Wszystko, czego bylimy wiadkami w latach 80.i pocztku 90. byo spektaklem
zamiany jednej formy na drug &#8211; ogromn, rozpisan na wielu wykonawcw
mistyfikacj, podczas ktrej zastpiono zuyte, zbdne narzdzia innymi,
przydatnymi w warunkach nowej rzeczywistoci. Nie sposb przyrwna tego
procesu do ewolucji &#8211; ona bowiem zakada rozwj w stron form wyszych, przy
jednoczesnej zmianie cech gatunkowych. Tu &#8211; zmieniono formy, lecz ewolucja nie dotkna samego *gatunku* - czyli
ludzi uywajcych komunizmu jako narzdzia panowania.*  Cytaty pochdza z tekstow: ANTYKOMUNIZM &#8211; BRO UTRACONA (1) i (2)

(to bardziej skomplikowane zagadnienie, anizeli odbyty pedalow:))

http://bezdekretu.blogspot.ca/

Data: 2012-06-22 18:05:09
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 22 Jun 2012 17:23:32 +0000,  Observatore napisał(a):

Grzegorz Z. <chamidlo@urwanow.com> napisał(a):

> jak zmienicie nick na Tzva Adonai

Weksluj na Kupe™ jeli chcesz, nie zmienisz jednak faktu źe Zwiek
Sowiecki juź nie istnieje.

pisze prawde niewygodna dla was, a nie weksluje.

Wekslujesz.

Zwiazek Sowiecki nie istnieje tylko z nazwy. Pisalem na ten temat, ale
powtorze:

Nie istnieje. Tak samo jak Czechosłowacja czy NRD.

Data: 2012-06-22 18:05:40
Autor: Grzegorz Z.

Data: 2012-06-22 19:44:41
Autor: Marek Czaplicki
 Observatore pisze na pl.soc.polityka w pitek 22 czerwiec 2012 19:23:

[...]

Sdzisz e piszesz jak tylko cytujesz? :-)

Data: 2012-06-22 21:30:53
Autor: Chiron
Czy wypieprzą Polske z Schengen ...?
Użytkownik "Grzegorz Z." <chamidlo@urwanow.com> napisał w wiadomości news:js28f0$dac$2dont-email.me...
[...]

Nawet Gorbaczow nazwał Unię Europejską europejskim ZSSR. Tak, mój drogi zgrzesiu- to fakt

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-06-22 19:37:26
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 22 Jun 2012 21:30:53 +0200, Chiron napisał(a):

[...]

Ja tam komunistom nie wierzę.

Data: 2012-06-22 19:06:38
Autor: u2
W dniu 2012-06-22 18:56,  Observatore pisze:
W Polsce tylko upadek komunizmu, zadekretowano. Takim spsobem systemu sie nie
da zmienic. Systemu nie zmieniono, tylko zmutowal, tak jak w sowietach.

Ba, teraz agenciaki sowieckie robiom bezkarnie co chcom w czeciej
peloskiej ;-)

Data: 2012-06-22 16:48:41
Autor: Marek Czaplicki
 Observatore pisze na pl.soc.polityka w pitek 22 czerwiec 2012 15:52:

http://incepcja.salon24.pl/428752,wypieprza-nas-z-schengen
W mediach cisza ...*

Jaka cisza? Na stronie prezydenta wisi
http://www.prezydent.pl/aktualnosci/wydarzenia/art,2248,ratyfikacja-umowy-o-malym-ruchu-granicznym.html
Teraz z Rosj jest troch bardziej historycznie
http://wyborcza.pl/1,76842,11984732,Koscioly_Polski_i_Rosji_wezwa_do_przebaczenia_win.html

Data: 2012-06-22 19:52:10
Autor: Jakub A. Krzewicki
Czy wypieprzą Polske z Schengen ...?
piątek, 22 czerwca 2012 15:52. carbon entity ' Observatore' <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>

http://incepcja.salon24.pl/428752,wypieprza-nas-z-schengen

*Prezydent Bronisław Komorowski ratyfikował w czwartek polsko-rosyjską
umowę o zasadach małego ruchu granicznego. Dotyczy ona mieszkańców Warmii
i Mazur, części Pomorza, a po stronie rosyjskiej - całego obwodu
kaliningradzkiego.

 Wejście w życie porozumienia o małym ruchu granicznym umożliwi
 wielokrotne
przekraczanie granicy polsko-rosyjskiej przez mieszkańców stref
przygranicznych obu państw oraz przebywanie na terenie strefy sąsiada bez
konieczności posiadania wizy.

Umowę o małym ruchu granicznym między obwodem kaliningradzkim a częścią
Pomorza oraz Warmii i Mazur podpisali 14 grudnia 2011 r. w Moskwie
szefowie MSZ Polski i Rosji, Radosław Sikorski i Siergiej Ławrow.

Zgodnie z postanowieniem art. 16 ust. 1 umowy, wejdzie ona w życie
trzydziestego dnia od daty otrzymania drogą dyplomatyczną ostatniego
pisemnego zawiadomienia o zakończeniu zarówno przez stronę rosyjską, jak i
polską niezbędnych procedur wewnętrznych.

W mediach cisza ...*

Adekwatny komentarz jednego z użytkowników:

: brak wizy nie oznacza braku kontroli na granicy...
:
: no i rzecz jasna wiąże się ze wzmocnieniem kontroli tej granicy przez : grupy mobilne celników...
:
: mimo iż Pan z pewnością by tego chciał do wyrzucenia z Schengen nie : dojdzie...
: JAZDADOM 84800 | 22.06.2012 16:07 Mamy zresztą takie same umowy z Ukrainą i Biełarusią ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-06-22 18:49:47
Autor: Observatore
Czy wypieprz Polske z Schengen ...?
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisa(a):
Adekwatny komentarz jednego z uzytkownikow

: brak wizy nie oznacza braku kontroli na granicy...
:
: no i rzecz jasna wiae sie ze wzmocnieniem kontroli tej granicy przez : grupy mobilne celnikow..
:
: mimo iz Pan z pewnosciaby tego chcial do wyrzucenia z Schengen nie : dojdzie...
: JAZDADOM 84800 | 22.06.2012 16:07

komentarz jest bezmyslny, bo autor tekstu ktory tu podalem, mysli racjonalnie,
 jest przewidujecy i w zwiazku z tym ma obawy, iz Polska moze miec problem ze strefa Schengen i wcale chyba by sie nie cieszyl.

Gdyby sie cieszyl, to by siedzial cicho i nie naglasnial tematu, tylko
zacieral lapy i obserwowal.

 Jak mozna takie glupkowate insyuacje pod jego adresem formulowac?

Mamy zreszta takie same umowy z Ukraina i Bielprusia;)

Kiedy zawarto te umowy? Oczywiscie podpisali to ludzie obecnej grupy rzadzacej
ktora lazi jak glupia na pasku kagiebistow putina. Poczekamy zobaczymy co z tego wyniknie. Drzwi demonom otworzyla obecna
prosowiecka ekipa.

Kilka dni temu panstwa strefy Schengen juz sie zabezpieczyly przed inwazja ze wschodu:

http://www.tvpparlament.pl/aktualnosci/kraje-schengen-beda-mogly-zamykac-granice/7627958

Norwegia i Dania - poszly juz nawet dalej:))

Data: 2012-06-22 18:57:03
Autor: Observatore
Czy wypieprz Polske z Schengen ...?
 Observatore <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa(a):
> [...]

> :
> : mimo iz Pan z pewnosciaby tego chcial do wyrzucenia z Schengen nie > : dojdzie...

zreszta wystarczy przejrzec sobie inne komentarze i notki tego JAZDOM, aby
wiedzic z kim sie ma do czynienia:)

Polacy nie skomentowali tych jego wypocin.

Data: 2012-06-22 19:15:32
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 22 Jun 2012 18:49:47 +0000,  Observatore napisał(a):

Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisał(a):

Adekwatny komentarz jednego z uzytkownikow

: brak wizy nie oznacza braku kontroli na granicy...
:
: no i rzecz jasna wiaźe sie ze wzmocnieniem kontroli tej granicy przez
: grupy mobilne celnikow..
:
: mimo iz Pan z pewnosciaby tego chciaĹl do wyrzucenia z Schengen nie :
dojdzie...
: JAZDADOM 84800 | 22.06.2012 16:07

komentarz jest bezmyslny, bo autor tekstu ktory tu podalem, mysli
racjonalnie,

Nie, to tobie się pochrzanił ruch bezwizowy z Schengen.

Data: 2012-06-22 21:16:56
Autor: Chiron
Czy wypieprz Polske z Schengen ...?
Uytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:js1tbi$ne7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Suchaem o tym - raz bya audycja- w Radiu Maryja

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Czy wypieprz Polske z Schengen ...?