Czy wypieprz± Polske z Schengen ...?

Data: 2012-06-22 14:59:06
Autor: MH
Czy wypieprz± Polske z Schengen ...?
 Observatore <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³(a): [ciach]

Na z³o¶æ tobie, nie wypieprz± Czubie jeden...

MH

Data: 2012-06-22 15:18:07
Autor: Observatore
Czy wypieprz± Polske z Schengen ...?
 MH <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³(a):
 Observatore <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³(a): [ciach]

Na z³o¶æ tobie, nie wypieprz± Czubie jeden...

nie denerujcie sie tak prosowiecki wymozdzony chamie.

Data: 2012-06-22 16:42:06
Autor: Grzegorz Z.
Czy wypieprz± Polske z Schengen ...?
Dnia Fri, 22 Jun 2012 15:18:07 +0000,  Observatore napisaÅ‚(a):

MH <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):

 Observatore <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisaÅ‚(a):

[ciach]

Na złość tobie, nie wypieprzą Czubie jeden...

nie denerujcie sie tak prosowiecki wymozdzony chamie.

Związku Sowieckiego już nie ma jakbyś jeszcze nie zauważył.

Data: 2012-06-22 16:56:47
Autor: Observatore
Czy wypieprz± Polske z Schengen ...?
Grzegorz Z. <chamidlo@urwanow.com> napisa³(a): Zwi±zku Sowieckiego ju¿ nie ma jakby¶ jeszcze nie zauwa¿y³.

********************
jak zmienicie nick na Tzva Adonai, jaksa, Andy Niwinski...itp, to juz nie
jestescie Grzegorzem Z.? Pisalem na ten temat dosc obszernie, ale wy wolicie zajmowac sie odbytem pedalow.
W Polsce tylko upadek komunizmu, zadekretowano. Takim spsobem systemu sie nie
da zmienic. Systemu nie zmieniono, tylko zmutowal, tak jak w sowietach.

Data: 2012-06-22 17:02:25
Autor: Grzegorz Z.
Czy wypieprz± Polske z Schengen ...?
Dnia Fri, 22 Jun 2012 16:56:47 +0000,  Observatore napisaÅ‚(a):

Grzegorz Z. <chamidlo@urwanow.com> napisał(a):

Związku Sowieckiego już nie ma jakbyś jeszcze nie zauważył.

********************
jak zmienicie nick na Tzva Adonai

Weksluj na Kupę jeśli chcesz, nie zmienisz jednak faktu że Związek Sowiecki już nie istnieje.

Data: 2012-06-22 17:23:32
Autor: Observatore
Czy wypieprz± Polske z Schengen ...?
Grzegorz Z. <chamidlo@urwanow.com> napisa³(a):

> jak zmienicie nick na Tzva Adonai

Weksluj na Kupe™ jeli chcesz, nie zmienisz jednak faktu ¼e Zwiek Sowiecki ju¼ nie istnieje.

pisze prawde niewygodna dla was, a nie weksluje.

Zwiazek Sowiecki nie istnieje tylko z nazwy. Pisalem na ten temat, ale powtorze:

*Opublikowany przed trzema laty Raport Brytyjskiej Izby Gmin, zatytu³owany *Rosja: nowa konfrontacja?* zawiera³ wyra¼nie sformu³owan± tezê o ci±g³o¶ci
historycznej obecnej polityki Kremla z okresem Rosji Sowieckiej.

 Przytacza siê tam zdanie Martina McCauleya, by³ego wyk³adowcy Uniwersytetu w
Londynie, który stwierdzi³: *Rosja chce staæ siê jak ZSRR. Jej celem koñcowym jest bycie supermocarstwem*.

 Cytuje siê tak¿e s³owa samego Putina o tym, i¿ *upadek ZSRR by³ najwiêksz±,
geopolityczn± katastrof±*.

.... dzisiejsza Rosja kierowana przez funkcjonariuszy KGB, jest zaledwie
kolejn± mutacj± zbrodniczego systemu*

Zmiana nazwy ZSRR - na Rosja, PRL &#8211; na III RP, SB &#8211; na UOP, I sekretarza - na
prezydenta, Komitetu Centralnego &#8211; na rz±d, gospodarki socjalistycznej &#8211; na
rynkow±, itp. zabiegi semantyczne, nie mia³y najmniejszego znaczenia. Podobnie, jak likwidacja struktur i zamiana symboli, rezygnacja z ideologii w
miejsce pragmatyki, zast±pienie hase³ propagandowych &#8211; tzw. politycznym
marketingiem, likwidacja monopartii w miejsce kontrolowanego systemu
wielopartyjnego. ¯adne z tych zabiegów nie mog³y mieæ znaczenia, poniewa¿
zachowano nietkniêt±, wewnêtrzn± tre¶æ komunizmu.

Wszystko, czego byli¶my ¶wiadkami w latach 80.i pocz±tku 90. by³o spektaklem
zamiany jednej formy na drug± &#8211; ogromn±, rozpisan± na wielu wykonawców
mistyfikacj±, podczas której zast±piono zu¿yte, zbêdne narzêdzia innymi,
przydatnymi w warunkach nowej rzeczywisto¶ci. Nie sposób przyrównaæ tego
procesu do ewolucji &#8211; ona bowiem zak³ada rozwój w stronê form wy¿szych, przy
jednoczesnej zmianie cech gatunkowych. Tu &#8211; zmieniono formy, lecz ewolucja nie dotknê³a samego *gatunku* - czyli
ludzi u¿ywaj±cych komunizmu jako narzêdzia panowania.*  Cytaty pochdza z tekstow: ANTYKOMUNIZM &#8211; BROÑ UTRACONA (1) i (2)

(to bardziej skomplikowane zagadnienie, anizeli odbyty pedalow:))

http://bezdekretu.blogspot.ca/

Data: 2012-06-22 18:05:09
Autor: Grzegorz Z.
Czy wypieprz± Polske z Schengen ...?
Dnia Fri, 22 Jun 2012 17:23:32 +0000,  Observatore napisaÅ‚(a):

Dnia Fri, 22 Jun 2012 16:56:47 +0000,  Observatore napisał(a):

> jak zmienicie nick na Tzva Adonai

Weksluj na Kupe™ jeli chcesz, nie zmienisz jednak faktu źe Zwiek
Sowiecki juź nie istnieje.

pisze prawde niewygodna dla was, a nie weksluje.

Wekslujesz.

Zwiazek Sowiecki nie istnieje tylko z nazwy. Pisalem na ten temat, ale
powtorze:

Nie istnieje. Tak samo jak Czechosłowacja czy NRD.

Data: 2012-06-22 18:05:40
Autor: Grzegorz Z.

Data: 2012-06-22 19:44:41
Autor: Marek Czaplicki
 Observatore pisze na pl.soc.polityka w pi±tek 22 czerwiec 2012 19:23:

[...]

S±dzisz ¿e piszesz jak tylko cytujesz? :-)

Data: 2012-06-22 21:30:53
Autor: Chiron
Czy wypieprzÄ… Polske z Schengen ...?
Użytkownik "Grzegorz Z." <chamidlo@urwanow.com> napisał w wiadomości news:js28f0$dac$2dont-email.me...
[...]

Nawet Gorbaczow nazwał Unię Europejską europejskim ZSSR. Tak, mój drogi zgrzesiu- to fakt

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-06-22 19:37:26
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 22 Jun 2012 21:30:53 +0200, Chiron napisał(a):

[...]

Ja tam komunistom nie wierzÄ™.

Data: 2012-06-22 19:06:38
Autor: u2
W dniu 2012-06-22 18:56,  Observatore pisze:
W Polsce tylko upadek komunizmu, zadekretowano. Takim spsobem systemu sie nie
da zmienic. Systemu nie zmieniono, tylko zmutowal, tak jak w sowietach.

Ba, teraz agenciaki sowieckie robiom bezkarnie co chcom w czeciej
peloskiej ;-)

Czy wypieprz± Polske z Schengen ...?