Czy wystapi dodatkowa prowizja? Czy sklep mija sie z prawda?

Data: 2009-10-22 18:30:47
Autor: buraxta
Czy wystapi dodatkowa prowizja? Czy sklep mija sie z prawda?
Michał B. wrote:
Czy 3% prowizja ma prawo wystapic przy takim zakupie?

Prawa nie ma, ale często sklepy doliczają do finalnej ceny prowizję, którą płacą bankowi i firmie obsługującej płatności kartą broniąc się, że podana w sklepie cena zawiera rabat za płatność gotówką.

--
|=> GG: 421503
|=> buraxta@gmail.com

Czy wystapi dodatkowa prowizja? Czy sklep mija sie z prawda?