Czy wystarczy tylko jeden arcybiskup?

Data: 2010-08-13 16:34:42
Autor: Grzegorz Z.
Czy wystarczy tylko jeden arcybiskup?
Moim zdaniem po kżyrz powinno przyjść ich przynajmniej trzech.

Jak przyjdzie tylko jeden arcybiskup wtedy będzie to hańba.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-13 17:05:38
Autor: Krzysztof

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iy2o9skuuzf2$.46o818ebc5l0$.dlg40tude.net...
Moim zdaniem po kżyrz powinno przyjść ich przynajmniej trzech.

Jak przyjdzie tylko jeden arcybiskup wtedy będzie to hańba.
Czterech - na każdy koniec.
K.

Data: 2010-08-13 17:07:59
Autor: cirrus
[...]

Eeee, tu konieczny jest co najmniej papież.

--
stevep

Data: 2010-08-13 23:45:20
Autor: pluton
> [...]
> Jak przyjdzie tylko jeden arcybiskup wtedy będzie to hańba.

Eeee, tu konieczny jest co najmniej papież.

Nullification

Data: 2010-08-14 15:00:54
Autor: konus
[...]

ja sugeruje papieza choc podejrzewam , ze polskim katolikom zrodzonych z radiamaryja i to nie wystarcza . Pewnie zechca wykorzystac samego Boga do potwierdzenia slusznosci ich decyzji bo tylka to da im pelna satysfakcje , pod warunkeim , ze Bog przyjmie wszystkie ich postulaty za obowiazujace.

kwakwa

Data: 2010-08-14 15:18:17
Autor: pluton
> [...]

pod warunkeim , ze Bog przyjmie wszystkie ich postulaty za obowiazujace.

Bogow tez tszeba czterech, po jednym na kazdy koniec, i zimnego lecha,
zeby go do tego kszyża pszybic  gwozdziami.

Nullification

Czy wystarczy tylko jeden arcybiskup?