Czy wyzwanie Adamowicza od faszysty [Jak Sąd Okręgowy0ş×ü@gZ Ÿ8˛K trywializuje faszyzm]

Data: 2018-11-06 15:11:07
Autor: A. Filip
Czy wyzwanie Adamowicza od faszysty [Jak Sąd Okręgowy0ş×ü@gZ Ÿ8˛K trywializuje faszyzm]
https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-adamowicz-ponizyl-dzialacza-mlodziezy-wszechpolskiej-ale-nie,nId,2654462
Adamowicz poniżył działacza Młodzieży Wszechpolskiej, ale nie został skazany
Dzisiaj, 6 listopada (12:57)

Prezydent Gdańska Paweł Adamowicz poniżył nazywając faszystą i
naruszył nietykalność cielesną działacza Młodzieży Wszechpolskiej, ale
z uwagi na znikomą społeczną szkodliwość tego czynu, postępowanie
karne w tej sprawie zostało umorzone - orzekł we wtorek Sąd Okręgowy w
Gdańsku. [...]

Jeśli traktujemy faszyzm/nazizm poważnie to _wyzywanie_ od faszysty nie
może być traktowane aż tak lekko IMHO,

--
A. Filip

Data: 2018-11-06 15:58:29
Autor: Kviat
Czy wyzwanie Adamowicza od faszysty też będzie niska szkodliwość społeczna? [Jak Sąd OkQ1|Bˇ8÷Ř(Ă,u§9ó‹$şÚňÂ&Ľ‹;ŁyöŹĎ,ć
W dniu 2018-11-06 o 15:11, A. Filip pisze:
[...]

Przecież potraktował poważnie.
Nazywanie rzeczy po imieniu chyba jest poważne?

to _wyzywanie_ od faszysty nie
może być traktowane aż tak lekko IMHO,

Pod warunkiem, że to _wyzywanie_ jest nieuzasadnione.
Członek MW nie powinien poczuć się poniżony, przecież nie wstydzi się swojej ideologii.

https://www.newsweek.pl/polska/faszyzm-w-polsce-antysemityzm-rasizm-ruchy-narodowe-onr-mw-nazizm/vpzzp63

Co do wyzywania Adamowicza, to nie przypominam sobie żeby głosił poglądy faszystowskie (chyba że mi przypomnisz), więc będzie miał pełne prawo poczuć się poniżony.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2018-11-07 13:19:59
Autor: Smok Eustachy
Czy wyzwanie Adamowicza od faszysty też będzie niska szkodliwość społeczna? [Jak SądQ1|@é+s}‚Œ2ŔgZsŸ8˛K­Ż,"jXłş7ŸjĚňÎn]
W dniu 06.11.2018 o 15:58, Kviat pisze:
/.../
Pod warunkiem, że to _wyzywanie_ jest nieuzasadnione.
Członek MW nie powinien poczuć się poniżony, przecież nie wstydzi się swojej ideologii.

KLuzica jest jedna i nie musisz jej kopiować. Tj nie dasz rady:

https://www.salon24.pl/newsroom/905844,zalek-pucza-kluzik-rostkowska-czym-jest-faszyzm-kompromitacja-poslanki-po

Data: 2018-11-07 13:30:54
Autor: Kviat
W dniu 2018-11-07 o 13:19, Smok Eustachy pisze:
[...]

Nie muszę, dlatego nie skopiowałem.

Tj nie dasz rady:

A co takiego trudnego widzisz w kopiowaniu?
Przecież to bardzo prosta czynność...

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2018-11-06 20:32:10
Autor: Shrek
W dniu 06.11.2018 o 15:11, A. Filip pisze:

Jeśli traktujemy faszyzm/nazizm poważnie to _wyzywanie_ od faszysty nie
może być traktowane aż tak lekko IMHO,

Skoro premier mówiąc o smogu tłumaczył potem, ze ziobro to przecież nie nic a ponadto to tylko opinia a nie fakt więc nie można mieć pretensji... to znaczy, że mogę dowolną osobę nazwać chujem i dopóki biegły nie stwierdzi anatomicznej rówości między tą osobą a organem, to nie można mieć do mnie pretensji. A jak stwierdzi to tym bardziej nie można:P

Shrek.

Data: 2018-11-07 10:28:27
Autor: Olin
Czy wyzwanie Adamowicza od faszysty też będzie niska szkodliwość społeczna? [Jak Sąd Okręgowy w Gdańsku trywializuje faszyzm]
Dnia Tue, 06 Nov 2018 15:11:07 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

Prezydent Gdańska Paweł Adamowicz poniżył nazywając faszystą i
naruszył nietykalność cielesną działacza Młodzieży Wszechpolskiej,

Zwyczajnie wyraził niezadowolenie; przecie nawet nie skopał tego dobrze
zapowiadającego się młodzianka.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

wykorzystania do prac domowych"
św. Tomasz z Akwinu

Data: 2018-11-07 10:58:52
Autor: A. Filip
Czy wyzwanie Adamowicza od faszysty teĹź będ [Jak Sąd Okręgowy0ş×ü@gZ Ÿ8˛K trywializuje faszyzm]
Olin <kuku@adres.w.stopce> pisze:
[...]

Zainspirowany śmiałą  opinią prawną Gdańskiego Sądu uważam że naruszenie
nietykalności cielesnej "takich Adamowiczów" powinno podpadać pod bardzo
niską szkodliwość społeczną.

Takie _gówniane_ standardy są fajne jak uderzają w naszych politycznych wrogów.
Będą fajne jak je polityczni wrogowie wykorzystają "zwrotnie"?

--
A. Filip

Data: 2018-11-07 11:25:49
Autor: Kviat
W dniu 2018-11-07 o 10:58, A. Filip pisze:
[...]

A kto zaczął "okazywać niezadowolenie"?

https://oko.press/niezadowolonym-narodowcom-wolno-bic-i-pluc-na-kobiety-prokuratura-umorzyla-postepowanie/

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2018-11-07 11:55:59
Autor: A. Filip
Kviat pisze:
[...]

Jak rozumiem prezydenta (dużego) miasta muszą obowiązywać _niższe_ standardy?
Jak niskie standardy muszą więc obowiązywać Prezydenta Polski?

--
A. Filip

Data: 2018-11-07 13:33:44
Autor: nie ma emaila
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

> [...]

Jak rozumiem prezydenta (dużego) miasta muszą obowiązywać _niższe_ standardy?
Jak niskie standardy muszą więc obowiązywać Prezydenta Polski?

a to on jakiś szczególny, że ma być inaczej traktowany ?
poza tym zamiast płakać w internecie złóż zawiadomienie filipku z konopi

Data: 2018-11-07 13:35:22
Autor: Kviat
W dniu 2018-11-07 o 11:55, A. Filip pisze:
Kviat pisze:
[...]

Jak niższe?
Uważasz kopanie kogoś po nerach za standard wyższy?

Jak niskie standardy muszą więc obowiązywać Prezydenta Polski?

Obejrzyj kilka wystąpień obecnego prezydenta, to się dowiesz, jak niskie standardy obecnie go obowiązują.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2018-11-07 18:03:30
Autor: Shrek
W dniu 07.11.2018 o 11:55, A. Filip pisze:

Jak niskie standardy muszą więc obowiązywać Prezydenta Polski?

To jakaś prowokacja - P.O.rezydent nie spełnia żadnych standardów.

Shrek

Data: 2018-11-07 13:47:50
Autor: Smok Eustachy
Czy wyzwanie Adamowicza od faszysty też będzie niska szkodliwość społeczna? [Jak SądQ1|@é+s}‚Œ2ŔgZsŸ8˛K­Ż,"jXłş7ŸjĚňÎn]
W dniu 07.11.2018 o 11:25, Kviat pisze:
/../

https://oko.press/niezadowolonym-narodowcom-wolno-bic-i-pluc-na-kobiety-prokuratura-umorzyla-postepowanie/
Po pierwsze nie kobietom tylko kodziarom.
Po drugie chcącemu nie dzieje się krzywda.

Data: 2018-11-07 13:57:36
Autor: A. Filip
Smok Eustachy <smok@wurg.pl> pisze:
[...]

<ironia> Ależ policja, prokuratura i sądy muszą mieć obowiązek ochrony
"babć z Radia Maryja" które będą próbować powstrzymać tęczowy pochód
stojąc z transparentem "Zboczenie nie przejdzie!" </ironia>

Ja mam niską tolerancje na *idiotów* którzy nie widzą dokąd doprowadzi
to co popierają bez błyskawicznego stosowania podwójnych standardów.
W końcu to geje wywalczyli narodowcom prawo do marszów nie blokowanych
brakiem zgody lokalnych zamordystów a jak dla mnie w porywach
"stalinowskich antyfaszystów".

--
A. Filip

Data: 2018-11-07 15:14:35
Autor: Kviat
W dniu 2018-11-07 o 13:57, A. Filip pisze:
[...]

Oczywiście, że policja ma obowiązek ochrony. (I trochę ci się pomieszało, bo prokuratura i sądy mają trochę inne zadanie)

Przypomnij mi, kiedy ostatnio jakiś gej skopał po nerach jakiegoś mohera?

Ja mam niską tolerancje na *idiotów* którzy nie widzą dokąd doprowadzi
to co popierają bez błyskawicznego stosowania podwójnych standardów.

Ja też mam niską tolerancję na idiotów. Takich bez gwiazdek.

W końcu to geje wywalczyli narodowcom prawo do marszów nie blokowanych
brakiem zgody lokalnych zamordystów a jak dla mnie w porywach
"stalinowskich antyfaszystów".

Napisz to jeszcze raz, tym razem po polsku.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2018-11-08 00:42:59
Autor: Smok Eustachy
Czy wyzwanie Adamowicza od faszysty też będzie niska szkodliwość społeczna? [Jak SądQ1|@é+s}‚Œ2ŔgZsŸ8˛K­Ż,"jXłş7ŸjĚňÎn]
W dniu 07.11.2018 o 13:57, A. Filip pisze:
/.../
<ironia> Ależ policja, prokuratura i sądy muszą mieć obowiązek ochrony
"babć z Radia Maryja" które będą próbować powstrzymać tęczowy pochód
stojąc z transparentem "Zboczenie nie przejdzie!" </ironia>

Nie wiem kto komu spuści łomot jakby przyszło co do czego.

[...]

Słusznie napisałem na blogu:
Dalej - mamy blokady. Aby uzyskać wiarygodność powinni oświadczyć, że jak ich demonstrację zablokuje paru gości to od razu się rozejdą. A jak zaczną ich wyzywać od faszystów to w podskokach. Szczególnie owych marszy równości się to tyczy. W ogóle to powinni oświadczyć w 2007 roku, że jak wyjdzie demonstracja 50 osób to Tusk się poda do dymisji.

https://www.salon24.pl/u/smocze-opary/905448,perspektywy

Data: 2018-11-07 15:06:05
Autor: Kviat
W dniu 2018-11-07 o 13:47, Smok Eustachy pisze:
[...]

Oczywiście pislamisto nie mężczyzno.

Po drugie chcącemu nie dzieje się krzywda.

Oczywiście chciały być skopane po nerach.

Jesteś kretynem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2018-11-07 15:18:34
Autor: A. Filip
Kviat pisze:
[...]

A do kurwy nędzy kto je niby skopał po nerach?
Co stało w _podpisanym_ zgłoszeniu do prokuratury?
[ Groźba kary za fałszywe powiadomienie o przestępstwie]
Medialne wypociny interesownych dziennikarzyn mam w dupie.

Odważnie podasz swoje dane osobowe by organizatorzy marszu mogli cię
pozwać o zniesławienie czy jesteś pseudo antyfaszystą "odważnym" tylko
anonimowo?

--
A. Filip

Data: 2018-11-07 15:39:32
Autor: Kviat
W dniu 2018-11-07 o 15:18, A. Filip pisze:
Kviat pisze:
[...]

A do kurwy nędzy co za różnica kto je skopał?
Chciały być skopane, czy nie?

Co stało w _podpisanym_ zgłoszeniu do prokuratury?

A co to ma wspólnego z tym, czy chciały być skopane czy nie chciały?

[ Groźba kary za fałszywe powiadomienie o przestępstwie]
Medialne wypociny interesownych dziennikarzyn mam w dupie.

Czyli same się pokopały po nerach, tak?

Odważnie podasz swoje dane osobowe

Byle komu nie podaję.

by organizatorzy marszu mogli cię
pozwać o zniesławienie czy jesteś pseudo antyfaszystą "odważnym" tylko
anonimowo?

O czym ty bredzisz? Ja ten artykuł napisałem, czy co?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2018-11-07 15:12:10
Autor: Olin
Dnia Wed, 7 Nov 2018 13:47:50 +0100, Smok Eustachy napisał(a):

 chcącemu nie dzieje się krzywda.

No popatrz, a Twój brunatny brat w wiadomości inicjującej wątek mazgai się,
że działacz Młodzieży Wszechpolskiej został nazwany faszystą i naruszyli
jego nietykalność.

Data: 2018-11-07 12:30:40
Autor: Olin
Dnia Wed, 07 Nov 2018 10:58:52 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

Takie _gówniane_ standardy są fajne jak uderzają w naszych politycznych wrogów.

Sam je pochwalałeś w wątku "okazywanie niezadowolenia", który założyłem
11.09.2018.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

pewno znowu coś ukradli."
Michaił Sałtykow Szczedrin

Data: 2018-11-07 13:28:16
Autor: Smok Eustachy
[...]

Budkę to już w ogóle można:

https://pbs.twimg.com/media/DrJ70RqWoAA5uUf.jpg

Data: 2018-11-08 00:45:27
Autor: Smok Eustachy
[...]

Wracając do tematu to wystepek taki jak ten Adamowicza powinien być traktowany jako propaganda bolszewicka/stalinowska i z tego paragrafu powinien odpowiadac
Wyzywanie porządnych ludzi, czy to Akowców, czy to innych, od faszystów stanowi oczywisty przejaw stalinizmu.

Czy wyzwanie Adamowicza od faszysty [Jak Sąd Okręgowy0ş×ü@gZ Ÿ8˛K trywializuje faszyzm]