Czy z poziomu BZWBK24 (inernet) mogę zerwać lokatę założoną w BZWBK ??

Data: 2010-03-30 15:20:02
Autor: jurek712
Czy z poziomu BZWBK24 (inernet) mogę zerwać lokatę założoną w BZWBK ??
Witam,
Ojciec chce założyć konto (Aktywni 50+) w BZWBK (ma oddział "pod nosem")wraz z
dostępem przez internet czyli BZWBK24.
Pani z infolinii BZWBK, odpowiadając na pytanie "czy Z POZIOMU internetu BZWBK24
można, NIE TYLKO założyć dowolną lokatę terminową ale również ją ZERWAĆ" trochę
się poplątała, twierdząc, ze zerwać lokatę można tylko w oddziale a za chwilę że
być może teraz zmieniono to w serwisie BZWBK24 i już można (nie była
przekonywająca).

Stąd moje pytanie, do użytkowników kont z dostępem elektronicznym (przez
internet) BZWBK24 czy można zakończyć (zerwać) lokatę terminową (bo inaczej sama
się odnawia bez końca :) przez dostęp internetowy do konta ?

Czy ktoś z użytkowników konta w BZWBK z takim dostępem mógłby to ewentualnie
sprawdzić ?

Data: 2010-03-30 07:54:44
Autor: Jacenty
Czy z poziomu BZWBK24 (inernet) mogę zerwać lo katę założoną w BZWBK ??
Potwierdzam. Zakładałem i zrywałem przez internet lokaty
"szybkozarabiające" w bzwbk.

Data: 2010-03-30 17:44:25
Autor: jurek712
Czy z poziomu BZWBK24 (inernet) mogę zerwać lokatę założoną w BZWBK ??
Potwierdzam. Zakładałem i zrywałem przez internet lokaty
"szybkozarabiające" w bzwbk.

Dziękuję za info

Data: 2010-03-31 02:17:04
Autor: Zespol_BZWBK
Czy z poziomu BZWBK24 (inernet) mogę zerwać lo katę założoną w BZWBK ??
On Mar 30, 3:20 pm, "jurek712" <jurek712WYTNI...@poczta.onet.pl>
wrote:
[...]

W BZWBK24 można otwierać i zamykać lokaty - zarówno te założone za
pośrednictwem usług bankowości elektronicznej, jak i w oddziale.

Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk-na-forach.html

Zespół Banku Zachodniego WBK

Data: 2010-03-31 13:06:57
Autor: jurek712
wrote:
> [...]

pośrednictwem usług bankowości elektronicznej, jak i w oddziale.

Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:

Dziękuję za odpowiedź i jeszcze dopytam.
A czy przy zakładaniu lokaty (jak niżej) przez BZWBK24 (via internet) z konta
AKTYWNI 50+:
-Lokata24
-Lokata terminowa 1, 3, 6 12 m-cy
-Lokata Swobodnie Zarabiająca 6 m-cy
-Lokata Impet  3, 6, 12 m-cy
-Lokata terminowa 7 i 14 dniowa
jest np. taka możliwość wyboru:
=>po zakończeniu terminu lokaty wkład i odsetki mają wrócić automatycznie na
konto AKTYWNI 50+ =>po zakończeniu terminu lokaty, wkład (i odsetki) podlegają automatycznemu
odnowieniu i tak aż do momentu jej zerwania przez właścicela

???

Data: 2010-04-01 01:30:59
Autor: Zespol_BZWBK
Czy z poziomu BZWBK24 (inernet) mogę zerwać lo katę założoną w BZWBK ??
On Mar 31, 1:06 pm, "jurek712" <jurek712WYTNI...@poczta.onet.pl>
wrote:

> [...]

=>po zakończeniu terminu lokaty, wkład (i odsetki) podlegają automatycznemu
odnowieniu i tak aż do momentu jej zerwania przez właścicela

Wszystkie lokaty zakładane w BZWBK24 są odnawialne i kapitalizowane.
Oznacza to, że po naliczeniu odsetek powiększają one kapitał lokaty,
która się automatycznie odnawia. Po zamknięciu lokaty wkład i odsetki
wracają na konto.