Czy za katastrofe ekologiczna znowu zaplacimy my konsumenci ?

Data: 2010-05-01 13:26:01
Autor: cyc
Czy za katastrofe ekologiczna znowu zaplacimy my konsumenci ?
Miliony litrow ropy wydobywa sie w kazdej chwili do morza z brytyjksiego odwiertu w zatoce meksykanskiej . BP , ktory jest jedna z najwiekszych i najbardziej dochodowych firm na swiecie oczekuje aby panstwa wspolnymi silami ussuwaly zagarozenie jako , ze koszty przekraczaja ich mozliwosci . Jak nauczylo nas doswiadczenie te ostatnie znowu zostana przerzucone na obywatyeli w formie podniesionych cen ropy , cen akcyz , podatkow itd. Stan ten nie zaszkodzi jednak prezesom firmy , ktorzy na nieszczesciu najprawdopodobniej jeszcze zarobia tak samo , jak mialo to miejsce kiedy to panbstwa ratowaly upadajace banki !.
My jestesmy zwyczajnymi niewolnikami . Ludzmi w naszym swiecie sa tylko potezni potentaci finansowi !.

cyc

Data: 2010-05-01 13:33:37
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"cyc" <ja@ja.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hrh34g$t6u$1news.onet.pl...
[...]

   ,,My jestesmy zwyczajnymi niewolnikami ." - dopiero dzisiaj to
zauwazyles?

   AR

Data: 2010-05-01 13:56:10
Autor: awe
Czy za katastrofe ekologiczna znowu zaplacimy my konsumenci ?

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:bf339$4bdc1193$54702a04$6952news.chello.at...

-- -- -- -- --
cyc zostal juz zniewolony za stalina
awe

Data: 2010-05-01 13:58:19
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-01 13:26, cyc pisze:
[...]

No niestety, tak wygląda życie w kapitalizmie.

Data: 2010-05-01 14:06:08
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"jadrys" <andrzej203@op.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> potezni potentaci finansowi !.
>
> cyc

No niestety, tak wygląda życie w kapitalizmie.

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

   Za to komunizm to prawdziwe szczescie calej ludzkosci.
   Stamtad, gdzie do dzisiaj panuje, ludkowie uciekaja jak
   kto moze i potrafi.  Czym to zjawiasko wytlumaczyc?

   AR

Data: 2010-05-01 14:18:31
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-01 14:06, Wlodzimierz Zabotynski pisze:

[...]

Z Kuby uciekają ludzie tylko do USA. A zdajesz sobie sprawę ilu Polaków by też uciekło do USA gdyby nie te nieszczęsne wizy? To jedno, a po drugie - prawdziwego komunizmu dziś nie ma już na świecie, jest tylko w paru krajach pseudokomunizm... który jednak i tak jest lepszym rozwiązaniem od tej zarazy ludzkości - kapitalizmu.

A tak w ogóle to nie rozmawiam ze spamującym durniem.

Data: 2010-05-01 14:47:49
Autor: kefirh
W dniu 2010-05-01 14:18, jadrys pisze:
W dniu 2010-05-01 14:06, Wlodzimierz Zabotynski pisze:

No niestety, tak wygląda życie w kapitalizmie.

A tak w ogóle to nie rozmawiam ze spamującym durniem.

W sumie jadrysiu to nie ma zadnych roznic pomiedzy tymi tworami myslowymi -- "izmami".nie istnieje cos takiego w RZECZYWISTOSCI jak IZM!
Nie ma takiego zwierzecia.

;)
http://www.youtube.com/watch?v=sNLIKthHzJE&feature=related

--
http://tinyurl.com/333umdm

Data: 2010-05-01 15:00:31
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-01 14:47, kefirh pisze:
[...]

Jak to nie ma? A czego doświadcza nasz kraj obecnie? Czy prezes banku nie zarabia więcej od kilkuset ludzi? I Ty tego nie nazwiesz "krwiożerczym" IZMEM?

A utworek podnosi na duchu.. Choć nie rozumiem słów to jednak jestem pewien że słowa sa o równości wolności i braterstwie..

Data: 2010-05-01 15:32:55
Autor: kefirh
W dniu 2010-05-01 15:00, jadrys pisze:
W dniu 2010-05-01 14:47, kefirh pisze:
W dniu 2010-05-01 14:18, jadrys pisze:
W dniu 2010-05-01 14:06, Wlodzimierz Zabotynski pisze:

No niestety, tak wygl�da şycie w kapitalizmie.

A tak w ogóle to nie rozmawiam ze spamuj�cym durniem.

[...]

Jak to nie ma? A czego do�wiadcza nasz kraj obecnie? Czy prezes banku
nie zarabia wi�cej od kilkuset ludzi? I Ty tego nie nazwiesz
"krwioĚźerczym" IZMEM?

A utworek podnosi na duchu.. Cho� nie rozumiem s�ów to jednak jestem
pewien şe s�owa sa o równo�ci wolno�ci i braterstwie..

na pewno przetlumaczysz sobie slowa:
http://www.youtube.com/watch?v=yhxvhThqTTI&feature=related

Sa tacy przejeci miloscia do wodza jak dzisiejsze szczury wygryzaniem sie wzajemnie w korporacjach -- czytaj bezosobowych globalnych sektach.

Na szybko wymyslam teorie, ze izmy ochodza do lamusa.
Dzisiaj walka toczy sie pomiedzy WIELKIM a MAlym.
Zabija sie na potege malaenstwa (spolecznosci lokalne juz wybite teraz kolej na narody). Olbrzym szoruje sie, naciera te swoje megacielsko chemia, deratyzuje sie, wstrzykuje sobie antybiotyki chcac pozbyc sie wg jego wiedzy - szkodnikow. Mysli, ze przezyje tylko ON SAM.
Jezeli nadal bedzie trendy Eko to pozostawia poszczegolne gatunki w kontrolowanych rezerwatach. I tutaj ewentualna nadzieja ;)

kefirh

--
http://tinyurl.com/333umdm

Data: 2010-05-01 21:00:51
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-01 15:32, kefirh pisze:
[...]

Nic nie odchodzi do lamusa - nadal kapitalistyczne wiecznie nienaĹźarte świńskie ryje Ĺźerują na innych.  I tu wcale nie chodzi o narody, ale o wyzysk zwykłego człowieka..

Data: 2010-05-02 08:28:44
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hrhtpm$vev$1news.onet.pl...
W dniu 2010-05-01 15:32, kefirh pisze:
W dniu 2010-05-01 15:00, jadrys pisze:
W dniu 2010-05-01 14:47, kefirh pisze:
W dniu 2010-05-01 14:18, jadrys pisze:
W dniu 2010-05-01 14:06, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
No niestety, tak wyglÄ?da Ĺźycie w kapitalizmie.
A tak w ogĂłle to nie rozmawiam ze spamujÄ?cym durniem.
[...]
Jak to nie ma? A czego doĹ?wiadcza nasz kraj obecnie? Czy prezes banku
nie zarabia wiÄ?cej od kilkuset ludzi? I Ty tego nie nazwiesz
"krwioĹźerczym" IZMEM?
A utworek podnosi na duchu.. ChoÄ? nie rozumiem sĹ?Ăłw to jednak jestem
pewien Ĺźe sĹ?owa sa o rĂłwnoĹ?ci wolnoĹ?ci i braterstwie..
[...]
Nic nie odchodzi do lamusa - nadal kapitalistyczne wiecznie nienażarte świńskie ryje żerują na innych.  I tu wcale nie chodzi o narody, ale o wyzysk zwykłego człowieka..

Wyzysk człowieka przez czlowieka?

--
stevep

Data: 2010-05-02 08:48:59
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-02 08:28, cirrus pisze:

Nic nie odchodzi do lamusa - nadal kapitalistyczne wiecznie nienażarte
świńskie ryje żerują na innych.  I tu wcale nie chodzi o narody, ale o
wyzysk zwykłego człowieka..

Wyzysk człowieka przez czlowieka?

Kapitalista człowiekiem jest tylko gdy jest dzieckiem w kołysce.

Data: 2010-05-04 22:30:30
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-03 08:36, cirrus pisze:
[...]

Zwierzęciem.. Bez obrazy dla zwierząt.

Data: 2010-05-05 09:35:39
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hrq066$5p9$1news.onet.pl...
[...]

I nie zjadły cię jeszcze te zwierzeta?

--
stevep

Data: 2010-05-01 14:48:27
Autor: kochamspamWYTNIJTO
> [...]
>
> cyc

No niestety, tak wygląda życie w kapitalizmie.

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Zupełnie inaczej jest w prawdziwym (powtarzam: prawdziwym) komuniźmie:
Po pierwsze - takie katastrofy się nie zdarzają
Po drugie - jeśli się zdarzą, to straty pokrywają wyłącznie potentaci finansowi

Data: 2010-05-01 15:02:53
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-01 14:48, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:

[...]

Ależ zdarzają się..  jednak  koszty ponoszą wszyscy.

Data: 2010-05-01 15:39:43
Autor: kochamspamWYTNIJTO
> [...]

Ależ zdarzają się..  jednak  koszty ponoszą wszyscy.

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

To czemu wcześniej napisałeś "Niestety, tak jest w kapitaliźmie"?
Wychodzi teraz na to że stety, bo w kapitaliźmie można jednak wyegzekować (sądownie) pokrycie strat od tego kto spowodował szkodę.
Czyli że pod tym względem w kapitaliźmie jest lepiej dla zwykłych ludzi.

Data: 2010-05-01 21:13:33
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-01 15:39, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
[...]

No niestety, ponieważ szefowie pewnie nic na tym nie stracą. Taki jest kapitalizm - straty ponoszą zwykli ludzie.

Data: 2010-05-01 15:44:20
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hrh57n$3ng$1news.onet.pl...
[...]

To go odmień, weź portrety 3 brodaczy i hajda na ulicę.

--
stevep

Data: 2010-05-01 21:18:12
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-01 15:44, cirrus pisze:
[...]

Portretów wiecznie nienażarte kapitalistyczne ryje na pewno się nie przestraszą, i nie uciekną na Madagaskar..

Data: 2010-05-02 08:29:42
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hrhv4b$4m4$2news.onet.pl...
[...]

To pwieś brodaczy na basseballu i masz jak w banku.

--
stevep

Data: 2010-05-02 08:37:10
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> przestraszą, i nie uciekną na Madagaskar..

To pwieś brodaczy na basseballu i masz jak w banku.

   :-)

   AR

Czy za katastrofe ekologiczna znowu zaplacimy my konsumenci ?