Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Czy za ¶mierci± ¶p. ks. Tadeusza Kiersztyna stoi ten sam morderca - "naćpany kierowca tira", który zgładził ¶p. europosła Filipa Adwenta,

Data: 2012-08-23 04:11:03
Autor: Antenka
Czy za ¶mierci± ¶p. ks. Tadeusza Kiersztyna stoi ten sam morderca - "naćpany kierowca tira", który zgładził ¶p. europosła Filipa Adwenta,
połowę jego rodziny oraz dwie inne osoby?

Pytam się, bo okoliczno¶ci wypadku, w wyniku którego zmarł postualtor
procesu kanonizacyjnego sł. Bożej Rozalii Celakówny, wygl±daj± mi na
zaplanowan± z zimn± krwi± zbrodnię.

Wieczny odpoczynek racz mu dać Panie...[***]

Antenka :-(

P.s. Czołowe zderzenie, sparaliżowana pół dnia obwodnica, dwie osoby
ciężko ranne, w tym jedna po kilku godzinach umiera, a media milcz±.

Data: 2012-08-23 16:03:55
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-23 13:11, Antenka pisze:
[...]

Tak się zastanawiam czy jest jaki¶ pion w naszej bezpiece który zajmuje się tymi zagadkowymi "wypadkami" którym ulegaj± znane osobisto¶ci, i jeżeli jest to czy prowadzi jakie¶ archiwum. My¶lę że byłaby to wielce zajmuj±ca lektura dla Polaków gdyby takie archiwum zostało kiedy¶ odtajnione.:-\

Pozdrawiam:-)

Data: 2012-08-23 07:07:20
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 23 Sie, 10:03, Trybun <r...@yachoo.com> wrote:
W dniu 2012-08-23 13:11, Antenka pisze:

> po ow jego rodziny oraz dwie inne osoby?

> Pytam si , bo okoliczno ci wypadku, w wyniku kt rego zmar postualtor
> procesu kanonizacyjnego s . Bo ej Rozalii Celak wny, wygl daj mi na
> zaplanowan z zimn krwi zbrodni .

> Wieczny odpoczynek racz mu da Panie...[***]

> Antenka :-(

> P.s. Czo owe zderzenie, sparali owana p dnia obwodnica, dwie osoby
> ci ko ranne, w tym jedna po kilku godzinach umiera, a media milcz .

Tak si zastanawiam czy jest jaki pion w naszej bezpiece kt ry zajmuje
si tymi zagadkowymi "wypadkami" kt rym ulegaj znane osobisto ci, i
je eli jest to czy prowadzi jakie archiwum. My l e by aby to wielce
zajmuj ca lektura dla Polak w gdyby takie archiwum zosta o kiedy
odtajnione.:-\

Pozdrawiam:-)

i  dlatego domagacie sie likwidacji IPN, aby oddtajniono:))

Data: 2012-08-23 07:09:08
Autor: emailstuffname@gmail.com
> [...]

je eli jest to czy prowadzi jakie archiwum. My l e by aby to wielce
zajmuj ca lektura dla Polak w gdyby takie archiwum zosta o kiedy

i oczywiscie wlasnie dlatego, domagacie sie likwidaci IPN, aby
oddtajniono:))

Data: 2012-08-23 11:21:00
Autor: Antenka
On 23 Sie, 16:03, Trybun <r...@yachoo.com> wrote:
> [...]

je eli jest to czy prowadzi jakie archiwum. My l e by aby to wielce
zajmuj ca lektura dla Polak w gdyby takie archiwum zosta o kiedy

Nie wierzę w takie przypadki. Niewykluczone, że ¶p. ks. T. Kiersztyn
został zgładzony przez masonerię ko¶cieln±,  czyli synagogę
szatana. :-/
¦.M.A.M.S.Z.N! A!
I ja Ciebie pozdrawiam S.P.Z.W ;-)

Antenka

Data: 2012-08-24 16:18:11
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-23 20:21, Antenka pisze:
[...]

Ja też nie, i na dobr± sprawę to nikt normalny w to nie wierzy:-[ .

M.C.Z.Ł. b. ¦.Z;-)

Data: 2012-08-24 22:31:51
Autor: leszek niewiadomski
Am 24.08.2012 16:18, schrieb Trybun:
[...]

Jak z pogoda u was? Slonce mocno grzeje?

--
ln.

Data: 2012-08-24 22:57:50
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-24 22:31, leszek niewiadomski pisze:

Jak z pogoda u was? Slonce mocno grzeje?

Nie, okres upałów już za nami. Teraz jest całkiem przyjemnie. A jak u ciebie z pogod±?

Data: 2012-08-25 09:09:59
Autor: leszek niewiadomski
Am 24.08.2012 22:57, schrieb Trybun:
W dniu 2012-08-24 22:31, leszek niewiadomski pisze:

Jak z pogoda u was? Slonce mocno grzeje?

Nie, okres upałów już za nami. Teraz jest całkiem przyjemnie. A jak u
ciebie z pogod±?

20 gradusow na balkonie, slonce. Wczoraj troche kapalo. Ogolnie przyjemnie. Biergarten- albo Grillwetter, jak tu sie mowi.
--
ln.