Czy zainstalowałeś już najnowszy service pack do swojego auta?

Data: 2018-01-06 13:03:57
Autor: denat 'POPIS/EU
Czy zainstalowałeś już najnowszy service pack do swojego auta?
(ja co prawda nie zostałem dopuszczony)

ale te samochodowe rozwiązania technologiczne...

taki problem wprowadzający (z innej dziedziny):
ja myślałem że piece gazowe mierzą sobie temperaturę i sobie ją wyrównują... a tu się okazało, że to zupełna nieprawda... podobno są jakieś krzywe grzania i takie tam... idiotyzmy...

przy okazji, jeszcze o gaźniku... ciekawi mnie jakie to ciśnienie powstaje w silnikach dwusuwowych, że tak zasysa paliwo, że to paliwo się rozpyla... bardzo mnie to ciekawi.

Czy zainstalowałeś już najnowszy service pack do swojego auta?