Czy zapłacę?

Data: 2010-12-30 18:54:06
Autor: Cubus
Czy zapłacę?
W dniu 2010-12-30 17:32, Koziołek pisze:

benzyny pojemniku, bo doszło do niewielkiej eksplozji, w wyniku której
gościowi zapaliły się włosy na głowie :(

1. Czy w wyniku tego zapalenia się włosów facet odniósł obrażenia
których leczenie > 7 dni (odrastania włosów nie traktujemy jako
leczenie)?

2. Czy są jakieś przepisy lokalne/ogólne dotyczące gospodarki
odpadami zabraniające wrzucania do ulicznych koszy pojemników
po płynach łatwopalnych?

Data: 2010-12-30 23:32:51
Autor: animka
Czy zapłacę?
W dniu 2010-12-30 18:54, Cubus pisze:
W dniu 2010-12-30 17:32, Koziołek pisze:

benzyny pojemniku, bo doszło do niewielkiej eksplozji, w wyniku której
gościowi zapaliły się włosy na głowie :(

1. Czy w wyniku tego zapalenia się włosów facet odniósł obrażenia
ktĂłrych leczenie>  7 dni (odrastania włosĂłw nie traktujemy jako
leczenie)?

M Jaksonowi tez na jakichś jego wystęoach zapaliły się włosy, tzn raczej peruka.
Czy domagał się jakigoś odszkodowania to nie wiem.

--
animka

Data: 2010-12-31 09:52:33
Autor: zly
Czy zapłacę?
Dnia Thu, 30 Dec 2010 18:54:06 +0100, Cubus napisał(a):

2. Czy są jakieś przepisy lokalne/ogólne dotyczące gospodarki
odpadami zabraniające wrzucania do ulicznych koszy pojemników
po płynach łatwopalnych?

Śmiem podejrzewać, że paliwo to odpad niebezpieczny i nie można się tego
pozbyć ot tak wrzucając do kosza.

--
marcin

Data: 2010-12-31 14:10:57
Autor: RadoslawF
Czy zapłacę?
Dnia 2010-12-31 09:52, Użytkownik zly napisał:

[...]

Nie wyrzucił paliwa a zbiornik w którym było przedtem paliwo.
Znakomita większość przepisów o ochronie środowiska dotyczy
firmy a nie osoby prywatne. Zamiast podejrzewać sprawdź czy
osoba prywatna jest zobowiązana do utylizacji takiego zbiornika.

Pozdrawiam

Data: 2010-12-31 19:29:26
Autor: zly
Czy zapłacę?
Dnia Fri, 31 Dec 2010 14:10:57 +0100, RadoslawF napisał(a):

Nie wyrzucił paliwa a zbiornik w którym było przedtem paliwo.

Zbiornik nie wybucha jeśli nie ma w nim paliwa/oparów.

Zamiast podejrzewać sprawdź czy
osoba prywatna jest zobowiązana do utylizacji takiego zbiornika.

Nie chce mi się, dlatego napisałem, że podejrzewam. Ale czym innym jest
zbiornik, a czym innym zbiornik z resztkami.

--
marcin

Data: 2010-12-31 20:27:27
Autor: RadoslawF
Czy zapłacę?
Dnia 2010-12-31 19:29, Użytkownik zly napisał:

Nie wyrzucił paliwa a zbiornik w którym było przedtem paliwo.

Zbiornik nie wybucha jeśli nie ma w nim paliwa/oparów.

A coś to zmienia w tej konkretnej sytuacji ?

Zamiast podejrzewać sprawdź czy
osoba prywatna jest zobowiązana do utylizacji takiego zbiornika.

Nie chce mi się, dlatego napisałem, że podejrzewam. Ale czym innym jest
zbiornik, a czym innym zbiornik z resztkami.

Dla firmy na pewno, dla osoby prywatnej to tylko śmieć w obu
przypadkach.

Pozdrawiam

Czy zapłacę?