Czy zapłacić zaległość za obsługę karty bankowej ?

Data: 2017-01-03 21:53:06
Autor: J.F.
Czy zapłacić zaległość za obsługę karty bankowej ?
Użytkownik "universis"  napisał w wiadomości grup
Wybałuszyłem oczy na tą chwilę bo to po dwóch latach była dla mnie niespodzianka. Jednak doczytałem za chwilę że Alior Sync został przejęty przez T-Mobile Bank jakiś czas temu co też wprawiło mnie w zdumienie bo

eee tam przejety.
A w papierach co masz ?

Albo tu zobacz
https://www.t-mobilebankowe.pl/kontakt#tab-dane-adresowe
czy tu
https://www.t-mobilebankowe.pl/o-nas-2

Nie ma zadnego T-mobile Banku, jest
"T-Mobile Usługi Bankowe to owoc strategicznego partnerstwa T-Mobile i Alior Banku, "

Formalnie konto masz nadal w Alior Bank S.A.

w właściwościach konta ustawiłem priorytet powiadomień na mój prywatny e-mail, a jak się zorientowałem takie powiadomienie dostałem na konto korespondencyjne dowiązane z kontem bankowym - a oba te konta - zarówno bankowe jak i korespondencyjne  odwiedzam na krótko przed przyjazdem do Polski. T-Mobile bank oczywiście zmienił warunki i za miesięczną obsługę karty trzeba teraz płacić.

Zmiana warunkow i cennika Cie moze spotkac w kazdym banku.
Wrecz bym napisal, ze Cie spotka, bo teraz trudno te zmiany zliczyc :-)

Napisałem im  że chcą mi naliczyć opłaty za obsługę karty która w lutym 2016 utraciła ważność - wtedy oni mi napisali że karta została wznowiona w tymże lutym i wysłana na adres gdzie mieszkam w Polsce. Hehh  - swoje mieszkanie wynajmuję i dobrym parametrem mojego konta na tą okazję było to że było puste - bo to karta zbliżeniowa - ja nie zamawiałem tej karty i takim działaniem mogli mnie narazić na straty.

Gdzies to pewnie w regulaminie zapisane, ze wysla nowa przed uplywem starej.

Nowa musisz aktywowac w serwisie, wiec w zasadzie niewiele ryzykuja ....

Nie wyraziłem nigdy zgody na przeniesienie mojego
konta do T-Mobile Bank ( nie wiedziałem że zmienił się właściciel banku)

Bo sie nie zmienil, ale nawet jakby sie "zmienil wlasciciel", to bys nie musial wyrazac zadnej zgody, bo Bank pozostaje Bankiem, a kto tam aktualnie posiada wlasnosc jego udzialow to nieistotne.

Podobnie w przypadku polaczenia bankow.

Banki zmieniaja umowy z klientami jednostronnie - tzn informuja klientow, ze zmienia warunki i ze ze klient sie zgadza na zmiany lub wypowiada umowe..

No i na koniec moje pytanie: Czy powinienem zapłacić im zaległości za obsługę karty bankowej ? Długów ,,moich" na koncie nie mam - jest tylko ten 90 zł -  wygenerowany przez ,,nich".

No coz, musisz ocenic, czy bardziej oplaca ci sie zaplacic te drobne, ryzykowac egzekucje, czy poczytac umowy, cenniki i regulaminy ... bo tam czesto bywaja rozne kruczki :-)

No i na przyszlosc zorganizuj sobie transfer korespondencji, albo pozamykaj konta.

J.

Czy zapłacić zaległość za obsługę karty bankowej ?