Data: 2017-01-03 21:53:06 | |
Autor: J.F. | |
Czy zapłacić zaległość za obsługę karty bankowej ? | |
Użytkownik "universis" napisał w wiadomości grup
Wybałuszyłem oczy na tą chwilę bo to po dwóch latach była dla mnie niespodzianka. Jednak doczytałem za chwilę że Alior Sync został przejęty przez T-Mobile Bank jakiś czas temu co też wprawiło mnie w zdumienie bo eee tam przejety. A w papierach co masz ? Albo tu zobacz https://www.t-mobilebankowe.pl/kontakt#tab-dane-adresowe czy tu https://www.t-mobilebankowe.pl/o-nas-2 Nie ma zadnego T-mobile Banku, jest "T-Mobile Usługi Bankowe to owoc strategicznego partnerstwa T-Mobile i Alior Banku, " Formalnie konto masz nadal w Alior Bank S.A. w właściwościach konta ustawiłem priorytet powiadomień na mój prywatny e-mail, a jak się zorientowałem takie powiadomienie dostałem na konto korespondencyjne dowiązane z kontem bankowym - a oba te konta - zarówno bankowe jak i korespondencyjne odwiedzam na krótko przed przyjazdem do Polski. T-Mobile bank oczywiście zmienił warunki i za miesięczną obsługę karty trzeba teraz płacić. Zmiana warunkow i cennika Cie moze spotkac w kazdym banku. Wrecz bym napisal, ze Cie spotka, bo teraz trudno te zmiany zliczyc :-) Napisałem im że chcą mi naliczyć opłaty za obsługę karty która w lutym 2016 utraciła ważność - wtedy oni mi napisali że karta została wznowiona w tymże lutym i wysłana na adres gdzie mieszkam w Polsce. Hehh - swoje mieszkanie wynajmuję i dobrym parametrem mojego konta na tą okazję było to że było puste - bo to karta zbliżeniowa - ja nie zamawiałem tej karty i takim działaniem mogli mnie narazić na straty. Gdzies to pewnie w regulaminie zapisane, ze wysla nowa przed uplywem starej. Nowa musisz aktywowac w serwisie, wiec w zasadzie niewiele ryzykuja .... Nie wyraziłem nigdy zgody na przeniesienie mojego Bo sie nie zmienil, ale nawet jakby sie "zmienil wlasciciel", to bys nie musial wyrazac zadnej zgody, bo Bank pozostaje Bankiem, a kto tam aktualnie posiada wlasnosc jego udzialow to nieistotne. Podobnie w przypadku polaczenia bankow. Banki zmieniaja umowy z klientami jednostronnie - tzn informuja klientow, ze zmienia warunki i ze ze klient sie zgadza na zmiany lub wypowiada umowe.. No i na koniec moje pytanie: Czy powinienem zapłacić im zaległości za obsługę karty bankowej ? Długów ,,moich" na koncie nie mam - jest tylko ten 90 zł - wygenerowany przez ,,nich". No coz, musisz ocenic, czy bardziej oplaca ci sie zaplacic te drobne, ryzykowac egzekucje, czy poczytac umowy, cenniki i regulaminy ... bo tam czesto bywaja rozne kruczki :-) No i na przyszlosc zorganizuj sobie transfer korespondencji, albo pozamykaj konta. J. |
|