Czy zarowki mijania i dlugie swieca sie jednoczesnie?

Data: 2013-02-25 19:28:15
Autor: miumiu
Czy zarowki mijania i dlugie swieca sie jednoczesnie?
Witam,
Pare dni temu ni w piec ni w dziesiec przestały mi swiecic światła mijania (oba). Podłubałem trochę ale nic nie wskoralem. Dzisiaj tak jak zniknely pojawily sie ponownie. Pytanie jest jednak - czy swiatla po przelaczeniu na drogowe (dlugie) powinny swiecic jednoczesnie razem z krotkimi? Czyli po przelaczeniu na dlugie to dlugie i krotkie swieca jednoczesnie... Nigdy na to nie zwracalem uwagi i nie wiem czy to jest ok. Samochod to renault laguna I... Jesli ktos ma taka lalunie to prosilbym o rozwiazanie zagadki :)

Pzdr

Data: 2013-02-25 19:51:28
Autor: Tom N
miumiu w <news:kggaga$fsl$1node1.news.atman.pl>:

Witam,
Pare dni temu ni w piec ni w dziesiec przestały mi swiecic światła mijania (oba). Podłubałem trochę ale nic nie wskoralem.

Co dłubałeś?

Pytanie jest jednak - czy swiatla po przelaczeniu na drogowe (dlugie) powinny swiecic jednoczesnie razem z krotkimi? Czyli po przelaczeniu na dlugie to dlugie i krotkie swieca jednoczesnie...

Zależy, jeśli żarniki drogowych i mijania są w jednej bańce to raczej nie powinny

Nigdy na to nie zwracalem uwagi i nie wiem czy to jest ok. Samochod to renault laguna I... Jesli ktos ma taka lalunie to prosilbym o rozwiazanie zagadki :)

I od tego trzeba było zacząć, a nie dupę zawracać... ;P

Pzdr

A może PZPR?

--
'Tom N'

Data: 2013-02-25 20:02:27
Autor: Przemeq
Czy zarowki mijania i dlugie swieca sie jednoczesnie?
Ja mam renault thalia i megane III w jednym i drugim mijania to H7 a drogowe to H1 jak pala się  światła mijania to świecą  H7,
  a po włączeniu drogowych palą się H7 od mijania i H1 od drogowych jednocześnie. w thali i megane jest reflektor dwu żarówkowy

Przemeq

Data: 2013-02-25 20:10:09
Autor: miumiu

Użytkownik "Przemeq" <przemeq@onet.eu> napisał w wiadomości news:512BB543.4060706onet.eu...
[...]

Czyli u mnie moze byc podobnie tyle ze obie zarowki to H1. Dzieki.

Pzdr

Data: 2013-02-25 20:46:13
Autor: Cavallino

Użytkownik "Przemeq" <przemeq@onet.eu> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:512BB543.4060706@onet.eu...
[...]

A widziałeś gdzieś, żeby przy H1 i H7 było inaczej?

Data: 2013-02-25 20:03:20
Autor: Przemeq
Czy zarowki mijania i dlugie swieca sie jednoczesnie?
Ja mam renault thalia i megane III w jednym i drugim mijania to H7 a drogowe to H1 jak pala się  światła mijania to świecą  H7,
  a po włączeniu drogowych palą się H7 od mijania i H1 od drogowych jednocześnie. W thali i megane jest reflektor dwu żarówkowy to lagunie pewnie też

Przemeq

Data: 2013-02-25 20:07:59
Autor: miumiu

Użytkownik "Tom N" <79.130225@83.195128.invalid> napisał w wiadomości news:130225.195128.pms.3020.21int.dyndns.org.invalid.130225.invalid...
[...]

Przelacznik swiatel, ale wszystko wyglada ok. Na przelaczniku juz sa takie przejscia krotkie / krotkie+dlugie. Nie wyglada na zjarany przypalony czy cos.

[...]

Krotkie i dlugie maja dwa odzdzielne odblysniki (zarowki H1).

Nigdy na to nie zwracalem uwagi i nie wiem czy to jest ok. Samochod to renault laguna
I... Jesli ktos ma taka lalunie to prosilbym o rozwiazanie zagadki :)

I od tego trzeba było zacząć, a nie dupę zawracać... ;P

E tam, jak bym napisal na poczatku ze samochod to laguna to od razu dostalbym polecenie zepchniecia z przepasci i wielu chetnych do pomocy ;)

Pzdr

A może PZPR?

-- 'Tom N'

Pzpr

Data: 2013-02-25 20:31:07
Autor: tor
Czy zarowki mijania i dlugie swieca sie jednoczesnie?
to nie zwracalem uwagi i nie wiem czy to jest ok. Samochod to renault laguna I... Jesli ktos ma taka lalunie to prosilbym o rozwiazanie zagadki :)

Tak w Lagunie 1 świecą się albo mijania, albo po przełączeniu mijania + drogowe . Przed liftingiem to H1+H1 , po liftingu H7+H7. Sprawdź przełącznik świateł pod kierownicą tzw. pająk. Lubią tam padać styki. Po prostu się wypalają, bo często nie ma przekaźników (oszczędnośc producentów).

Pozdrawiam

Data: 2013-02-25 21:33:16
Autor: miumiu
[...]

Dzieki, wszystko jasne.

Pzdr

Czy zarowki mijania i dlugie swieca sie jednoczesnie?