Czy zasilacz 350W uciągnie taką konfgurację?

Data: 2009-03-03 05:32:20
Autor: wojciech.hauschild
Czy zasilacz 350W uciągnie taką konfgurację?
Witam.

Mam zasilacz Chieftec GPS350EB-101A o mocy 350W
Chcę zamontować starą kartę graficzną GeForce FX5900XT do takiej
konfiguracji:

Duron 1710MHz
Gigabyte GA7N400SL
3x 512MB DDR FSB285
1x HDD SATA 250GB 7200rpm
1x HDD ATA133 160GB 7200rpm
2x DVD-RW ATA133
ATi Radeon 9600Pro
SB Audigy SE
PCI Realtek 8139D
PCI WiFi D-Link 520+
3x wentylator 80mm

Czy zasilacz to pociągnie? Bo wiem, że ten FX był prądożerny..

Data: 2009-03-03 15:43:16
Autor: chemik333
Czy zasilacz 350W uciągnie taką konfgurację?
Użytkownik wrote:
[...]
Czy zasilacz to pociągnie? Bo wiem, że ten FX był prądożerny..

Powinno byc bez problemu. Mialem bardzo podobna konfiguracje (z 5900xt
wlasnie) tylko dodatkowo byla jeszcze karta TV, a procesor to byl barton
2600+. Poczatkowo dzialalo to poltora roku na zwyklym codegenie 300, potem
zmienilem na feela 350 z powodu ciszy, mam go do dzis w kompie o wiele
mocniejszym i kilka razy zmodernizowanym...

--
chemik333

Czy zasilacz 350W uciągnie taką konfgurację?