Czy zasilacz pociągnie...

Data: 2009-08-31 19:49:10
Autor: JAA
Czy zasilacz pociągnie...
odpowiadam wszystkim: zasilacz był wtsawiony nowy w zeszłym roku - jeszcze jest na gwarancji. ma 5 zasilań 12V, szczerze mówiąc nie wiem, jak wygląda zasilanie USB...

JAA

Data: 2009-08-31 19:58:47
Autor: games
Czy zasilacz pociągnie...
JAA pisze:
odpowiadam wszystkim: zasilacz był wtsawiony nowy w zeszłym roku - jeszcze jest na gwarancji. ma 5 zasilań 12V, szczerze mówiąc nie wiem, jak wygląda zasilanie USB...

JAA

Kazdy zasilacz ma parametry na obudowie czyli prad i napiecie max, kalkulator w reke i liczysz.

Data: 2009-08-31 21:05:05
Autor: JAA
Czy zasilacz pociągnie...
games pisze:
JAA pisze:
[...]

mój ma napisane przy 12V - 19A czyli wychodzi 216W...
JAA

Data: 2009-08-31 21:10:23
Autor: games
Czy zasilacz pociągnie...
JAA pisze:
games pisze:
JAA pisze:
[...]

tak ale tylko dla tego napienia pzoostale sumujesz i masz juz tyle co na naklejce.

Data: 2009-08-31 21:20:58
Autor: JAA
Czy zasilacz pociągnie...
games pisze:
JAA pisze:
games pisze:
JAA pisze:
[...]

jasne, to zrozumiałe. przy 5V jest 30A i to daje 150. zobaczę, na razie nie kupuję nowego. grać nie zamierzam, do czasu do czasu praca z plikami muzycznymi wielkości 500MB albo większe... jak padnie, to padnie.

pozdrowienia
JAA

Data: 2009-08-31 22:20:18
Autor: tg
Czy zasilacz pociągnie...
"JAA" <no_spam@nie..com> wrote in message news:h7h7tb$fed$1newsread.aster.pl...
[...]jak padnie, to padnie.

przy okazji palac plyte procka i grafike :D

Data: 2009-08-31 19:59:00
Autor: qwerty
Czy zasilacz pociągnie...
Użytkownik "JAA" <no_spam@nie..com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h7h2h6$cvq$1@newsread.aster.pl...
odpowiadam wszystkim: zasilacz był wtsawiony nowy w zeszłym roku - jeszcze jest na gwarancji. ma 5 zasilań 12V, szczerze mówiąc nie wiem, jak wygląda zasilanie USB...

Mulisz wtyczki/wiązki z liniami.

Czy zasilacz pociągnie...