Czy zaufać klawiaturze Logitech (wireless)

Data: 2017-02-04 20:14:48
Autor: universis
Czy zaufać klawiaturze Logitech (wireless)
OK mniej więcej kojarzę już o co chodzi - więc mam 2 pytania :

1. Czy klawiatury komunikujące się z komputerem przy pomocy technologii
Bluetooth ( te z dedykowanym "ząbkiem" do USB) - można uznać za klawiatury z szyfrowaną łącznością z PC ?

2. Czy klawiatury firmy TeckNet wireless RF mają szyfrowaną łączność ?
Te mają podświetlenie klawiszy co bardzo by mnie urządzało.

Czy zaufać klawiaturze Logitech (wireless)