Czy zaufać klawiaturze Logitech (wireless)

Data: 2017-02-06 17:51:27
Autor: Marek
Czy zaufać klawiaturze Logitech (wireless)
W dniu 2017-01-28 o 21:40, universis pisze:
Około 1.5 roku teku miałem nieprzyjemną przygodę z włamem na moje konto
Allegro i próby włamania na konto bankowe. Jak przeanalizowałem problem
- to "wyciągnięto" hasła przez nasłuch bezprzewodowej klawiatury
produkcji chińskiej - firma Riitek model RT-MWK03. Dziś posiadam
klawiaturę wireless firmy Logitech model MK270, ale do logowania do
banku używam macierzystej klawiatury laptopa. Mam troche kłopot z władzą
w rękach i jest to dla mnie trochę uciążliwe - w związku z czym mam
pytanie : Czy mogę używać w/w klawiatury Logitech do logowania do banku
? Słyszałem że Ligitech "pracował" nad problemem, ale nie wiem co z tego
wyszło. Proszę o jakieś sugestie/odpowiedzi.

Loitech od dawna ma szyfrowaną transmisję. Może jakiś agent złamie kod stając wozem transmisyjnym obok Twojego domu :-D Jeśli jednak tego nie zakładasz, to warto kupić Logitecha.

Problem w tym, że driver SetPoint pod W10 psuje wskazania ustawienia głośności. Dla mnie to ważne bo wiele razy dziennie używam tej funkcji więc myszą muszę poziomy przywracać.

--
Pozdrawiam,
Marek

Czy zaufać klawiaturze Logitech (wireless)