Czy zauważyliście jak niejaki boukun z Tzvelem pij ą sobie z dziobów?

Data: 2009-08-16 13:19:08
Autor: Antenka
Czy zauważyliście jak niejaki boukun z Tzvelem pij ą sobie z dziobów?
Komuch z mośkiem zawsze mocną trwali symbiozie.

Antenka

Data: 2009-08-16 13:32:15
Autor: Antenka
Czy zauważyliście jak niejaki boukun z Tzvelem piją sobie z dziobów?
obaj to żydopedały

Tzvel nie ukrywa swoich preferencji seksualnych, wręcz przeciwnie to
ekshibicjonista psychiczny.

Antenka

Data: 2009-08-17 09:16:03
Autor: plazoVic
Antenka wrote:
Tzvel nie ukrywa swoich preferencji seksualnych, wręcz przeciwnie to
ekshibicjonista psychiczny.

To heteroseksualny biseksualista :) Czyli jagniecina wieprzowa :)

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-08-17 00:26:23
Autor: Antenka
Czy zauważyliście jak niejaki boukun z Tzvelem piją sobie z dziobów?
Czyli jagniecina wieprzowa :)

Vicu,  ja dostrzegam u ciebie masło maślane :-p

Antenka

Data: 2009-08-16 22:22:09
Autor: Piotr
Dnia Sun, 16 Aug 2009 13:19:08 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Komuch z mośkiem zawsze mocną trwali symbiozie.

Eee tam, to tylko taka resortowa jedność.
Piotr

Data: 2009-08-16 13:28:23
Autor: Antenka
Czy zauważyliście jak niejaki boukun z Tzvelem piją sobie z dziobów?
Eee tam, to tylko taka resortowa jedność.

Czy jest coś,  o czym nie wiem? :-) Czy chodzi o ten świński interes,
Piotrze? ha ha

Antenka

Data: 2009-08-16 23:06:23
Autor: Piotr
Dnia Sun, 16 Aug 2009 13:28:23 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Czy jest coś,  o czym nie wiem? :-) Czy chodzi o ten świński interes,
Piotrze? ha ha

Taa, w jakimś sensie to jest świnski interes.
Piotr

Data: 2009-08-16 22:31:39
Autor: boukun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:3232d3bb-0017-4866-a790-e7479d4dea1fa26g2000yqn.googlegroups.com...
Komuch z mośkiem zawsze mocną trwali symbiozie.

Antenka

A zauważyłaś, jak ci Głupi Piotruś systematycznie pod ogon wchodzi? Czuje się taki samotny...

boukun

Data: 2009-08-16 13:35:11
Autor: Antenka
Czy zauważyliście jak niejaki boukun z Tzvelem piją sobie z dziobów?
A zauważyłaś, jak ci Głupi Piotruś systematycznie pod ogon wchodzi? Czuje się
taki samotny...

Z Piotrem jest wszystko ok

Antenka

Data: 2009-08-16 22:40:05
Autor: boukun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:9e70c069-db6d-40ba-8121-ca37542decact13g2000yqt.googlegroups.com...
A zauważyłaś, jak ci Głupi Piotruś systematycznie pod ogon wchodzi? Czuje się
taki samotny...

Z Piotrem jest wszystko ok

Antenka

Wy jesteście zdani na siebie...

boukun

Data: 2009-08-16 23:07:31
Autor: Piotr
Dnia Sun, 16 Aug 2009 22:40:05 +0200, boukun napisał(a):

Wy jesteście zdani na siebie...

boukun

A ty znowu skamlesz... Co z ciebe za pipa, wałkun?
Piotr

Data: 2009-08-16 14:29:03
Autor: boukun
On 16 Sie, 23:07, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Sun, 16 Aug 2009 22:40:05 +0200, boukun napisał(a):

> Wy jesteście zdani na siebie...

> boukun

A ty znowu skamlesz... Co z ciebe za pipa, wałkun?
Piotr

Nie taka szmata jak ty prostaku.

boukun

Data: 2009-08-16 23:33:00
Autor: Piotr
Dnia Sun, 16 Aug 2009 14:29:03 -0700 (PDT), boukun napisał(a):

Nie taka szmata jak ty prostaku.

No nie, w szmaciarstwie trudno ci dorównać, hałsfrał.
Piotr
PS. A jak jest z tym prostactwem wałkun, "z cipy ci smierdzi"?

Data: 2009-08-16 16:32:00
Autor: farciarz
On Aug 16, 4:33 pm, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

Piotr
PS. A jak jest z tym prostactwem wałkun, "z cipy ci smierdzi"?

Bosssszzz,,, nic sie tu nie zmienilo od mojej ostatniej wizyty.
Panie i Panowie....wyluzujcie, weekend jeszcze, przynajmniej u mnie,
juz Millerek sie chlodzi w lodowce, i zaraz bedzie relaksik :)

Data: 2009-08-17 09:36:07
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:6ges5jq3gint$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

No tłuk, po prtostu tłuk, Bóg popełnił błąd, że każdego głupka nuuczył alfabetu...

boukun

Data: 2009-08-17 00:40:05
Autor: Antenka
Czy zauważyliście jak niejaki boukun z Tzvelem piją sobie z dziobów?
, Bóg popełnił błąd, że każdego głupka nuuczył
alfabetu...

Jaki Bóg? Przecież ty nie wierzysz w Boga! Zdecyduj się wreszcie, bo
brak ci konsekwencji.

Antenka

Data: 2009-08-17 09:46:50
Autor: Panslavista

[...]

Kon to on ma, ale na sekwencje brak mu sił...

Data: 2009-08-17 01:33:15
Autor: Antenka
On 17 Sie, 09:46, "Panslavista" <panslavi...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:dc70ddb9-1ff5-408f-b677-170c7498bb32k19g2000yqn.googlegroups.com...

> [...]

brak ci konsekwencji.

Antenka

Kon to on ma, ale na sekwencje brak mu sił...

hihihi

Antenka

Data: 2009-08-17 13:27:12
Autor: boukun
Czy zauważyliście jak niejaki boukun z Tzvelem p iją sobie z dziobów?

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:dc70ddb9-1ff5-408f-b677-170c7498bb32k19g2000yqn.googlegroups.com...
, Bóg popełnił błąd, że każdego głupka nuczył
alfabetu...

Jaki Bóg? Przecież ty nie wierzysz w Boga! Zdecyduj się wreszcie, bo
brak ci konsekwencji.

Antenka

Toć to tylko kpina... A, B, C, dzisiaj każdy idiota beczeć potrafi, i takie tego mamy efekty, jakie prezentuje głupi Piotruś...

boukun

Data: 2009-08-17 07:21:46
Autor: Antenka
Czy zauważyliście jak niejaki boukun z Tzvelem piją sobie z dziobów?
mamy efekty, jakie prezentuje głupi Piotruś...

Dlaczego obrażasz Piotrusia? Nie zauważyłam czytając jego komentarze,
aby zbytnio odbiegał od normy - są tu inni, których trza leczyć.

Antenka

Data: 2009-08-17 22:35:40
Autor: boukun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:2c979239-6764-44b2-b110-cc01bbef12ffz31g2000yqd.googlegroups.com...
mamy efekty, jakie prezentuje głupi Piotruś...

Dlaczego obrażasz Piotrusia? Nie zauważyłam czytając jego komentarze,
aby zbytnio odbiegał od normy - są tu inni, których trza leczyć.

Antenka

Mohery są wyjątkowo zaślepione, nie da sie tego nie zauważyć. Dla każdego trzeźwo myślącego i obiektywnie obserwującego nie uniknie uwagi, że Głupi Piotruś jest tu najbardziej prymitywnym i prostackim tłukiem. Proszę chociażby zobaczyć jego przedszkolno downowskie odzywki...

boukun

Data: 2009-08-17 23:13:44
Autor: Piotr
Dnia Mon, 17 Aug 2009 22:35:40 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Mówisz hałsfrał o cytowanych przezemnie słowach grupowego mędrca:
"Śmierdzi ci z cipy"?
Taa, obiektywnie patrząc to bardzo nieprymitywne i nieprostackie...
Ale, mam inne:
"Zakompleksiony matoł próbuje na inteligentnych ludzi pyszczeć
prymitywnymi pyskówkami... Matoł cytował jakieś słowa i nie potrafi ich właściwie
ocenić..."
Albo:
"Ooo, głupio Piotruś"...
Rzeczywiście wyszukane, hałsfrał, he, he, moge jeszcze wyszukać o
"zagonieniu do pały", albo o "śląskich kurwach", chcesz magistrze
elegancji?
Piotr
PS. Przejrzałeś w wiki to słowo co ci polecałem? Przypominam  to
"socjopata"! Zajrzyj wałkun, może wtedy nie będziesz się sobie wydawał
aż tak skomplikowanym.

Data: 2009-08-17 23:20:14
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:n43weinvrk3c$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Jesteś niereformowalnym tłukiem przygłupie. Masz coś w ogóle do powiedzenia tu od siebie na grupie o polityce? To paszoł won.

boukun

Data: 2009-08-17 22:00:34
Autor: Piotr
Dnia Mon, 17 Aug 2009 09:36:07 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Słusznie matole, ktoś popełnił błąd, cytowałem twoje słowa. Piotr

Data: 2009-08-17 23:05:49
Autor: Piotr
Dnia Mon, 17 Aug 2009 22:37:50 +0200, boukun napisał(a):

Zakompleksiony matoł próbuje na inteligentnych ludzi pyszczeć prymitywnymi pyskówkami... Matoł cytował jakieś słowa i nie potrafi ich właściwie ocenić...

Ależ potrafię, twoje słowa to chamstwo i hucpa, bez inteligencji,
która sobie uzurpujesz. Bo jest dokładnie odwrotnie wałkun, usiłujesz mi wepchnąć twoje
przypadłości.
Piotr
PS. Ale, ale...
 Chętnie usłyszę "inteligentną" interpretację słów "śmierdzi ci z
cipy", wałkun.

Data: 2009-08-17 23:17:29
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:x2hxump6wh3v.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupek jesteś i tyle czekasz na oklaski za te twoje przedszkolne prymitywne wałkun, hałsfrał. Zebyś chciał prostaku doczekać się na interpretację inteligentnych słów, musiałbyś nie być  umysłowo upośledzonym prostakiem i zdawać sobie sprawę w jaki m konteksćie padają moje słowa, w reakcji na co, do kogo i dlaczego. Ale skoro ty sam nie wiesz co piszesz burku, to jakakolwiek dyskusja jest niemożliwa.. Właśnie czytałem nomen omen niejakiego Bohuna pasujące tu do ciebie tłuku słowa: "Tylko wieśniaki z Warszawy wyzwiska traktują jako argumenty w rozmowie.". Ja bym powiedział z Katowic...

W przeciwieństwie do ciebie prostaku, Antenka potradfiła się już dwa razy zreflektować i jeszcze możemy zostać dobrymi przyjaciółmi. Wszystko zależy od niej...

boukun

Data: 2009-08-17 23:34:42
Autor: Piotr
Dnia Mon, 17 Aug 2009 23:17:29 +0200, boukun napisał(a):

[...]
Wioskowym takie teksty wstawiaj hałsfrał.

Właśnie czytałem nomen omen niejakiego Bohuna pasujące tu do ciebie tłuku słowa: "Tylko wieśniaki z Warszawy wyzwiska traktują jako argumenty w rozmowie.". Ja bym powiedział z Katowic...

Hm, ale to ty sypiesz inwektywami jak porąbany wałkun, weź no i
poczytaj sobie.

W przeciwieństwie do ciebie prostaku, Antenka potradfiła się już dwa razy zreflektować i jeszcze możemy zostać dobrymi przyjaciółmi. Wszystko zależy od niej...

Nie gniewaj się wałkun, ale po co mi taki typek jak ty za kolegę? Co chciałbyś zaoferować? Bedziesz mi dawał copy-paste cytatami z netu,
a jak zabraknie to oświadczysz, że "smierdzi mi z cipy"?
Spadaj, wałkun.
Piotr

Data: 2009-08-17 23:46:50
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:xlnbxmv4k0ku.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

No, czyż nie jesteś wioskowym debilem?
Tekst, jak na najgłupszego wieśniaka przystało.

[...]

Widziałeś głupku drugiego takiego idiotę tu na grupie jak ty? Nie ma! Nawet psychopato w rozmowach z innymi dyskutantami, gdzie sie wcinasz jak ten kulawy kundel innym pod ogon, próbujesz się prymitywie dowartościować,  i podlizać, pieprząc w kółko wałkun itp...  Toś to chore! Jestem doskonale obeznany z tego typu idiotami jak ty Piotrusiu. Jeden taki tylko upierdliwy był, co nazywał siebie Realo, Lucas Bienart w rzeczywistości,  z pochodzenia Ślązak, który doniósł z zawiści na mnie do Aschaffenburdzkiej prokuratury. Drugi głupi Piotruś, który jak wesz się nmiue niczym Realo przyczepił i nic tylko sra pod moimi wątkami psychopata, i też ze Sląska.

[...]

I sam głupku ze Śląska nie wiesz, dlaczego szukasz chuja do dupy... Tu jest grupa o polityce debilu, załóz jakiś ciekawy wątek debilu..., albo na grupy psychiatryk.

boukun

Data: 2009-08-18 00:05:20
Autor: Piotr
Dnia Mon, 17 Aug 2009 23:46:50 +0200, boukun napisał(a):

I sam głupku ze Śląska nie wiesz, dlaczego szukasz chuja do dupy... Tu jest grupa o polityce debilu, załóz jakiś ciekawy wątek debilu..., albo na grupy psychiatryk.

I sam widzisz wałkun, plujesz bluzgasz i pierniczysz jak potłuczony...
I nawet nie wiesz bido wiejska, na jaką grupę ślesz swoje fotki,
pieniacze sprawy, zdjecia gołych córek, bezrobotnych dupencji (co to
niby je dymałeś), i inne bzdety, he, he...
Gdybyś był władny ujrzeć swoją nędzę hałsfrał, to byś wyrzucił
klapuśki, i gryla.
Piotr
PS. A tak apropos, pisałeś, że koszulkę wulcowską kupiłeś i fotkę
zrobiłeś dla mnie, czy ty mnie podrywasz wałkun?

Data: 2009-08-18 12:29:32
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:rwyhq6wqxg2t.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotrusiu, nikt ci nie zabrania robić sobie fotek i dawać linków do nich. Nie ma tu drugiego takiego debila, który by chciał tak jak ty na okrągło się do nich odnosić i przyczepiać. Nikt głupiego Piotrusia nie zmusza do kilkania na linki przeze mnie podawane, a mimo to tłuku systematycznie ronisz. Upośledzenie umysłowe, którego nikt inny tu nie przejawia... I potem się dziwić, że debilu widzisz rzeczy, których wcale nie było, złośliwa kreaturo ze Śląska.

Na głupków poluję i głupków wyłapuję, a nie podrywam prymitywie... Sam w sieci wpadasz tłuku.

boukun

Data: 2009-08-18 21:34:49
Autor: Piotr
Dnia Tue, 18 Aug 2009 12:29:32 +0200, boukun napisał(a):

[...]

He, he, no nikt nie zabrania, ale kwiczałeś wałkunski wieprzku, że to
grupa o polityce...  Polityka nic nie mówi o twoich dewiacjach. Masz takie typowe dla wałkunstwa dwie miarki, hałsfrał.

Na głupków poluję i głupków wyłapuję, a nie podrywam prymitywie... Sam w sieci wpadasz tłuku.

Nie?! :-) Kozak złapał tatarzyna...
Mnie to jednak wygląda na podryw, takie masochistyczne dążenie do
uznania w oczach pogromcy... Koszulki kupujesz, wulcowskie bo
wulcowskie, ale zawsze to jakiś gest...
Piotr

Data: 2009-08-18 23:37:17
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:dq5yyhqe0lgs$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Przygłup Piotruś dziwi się, dlaczego jest przygłupem. Mkarwan na przykład traktując Tzva Adonai za antypolskiego śmiecia ignoruje jego "wynaturzenia" i upomina wszystkich innych, jeśli odpowiadają na jego posty, czemu to robią i go karmią. Głupi Piotruś jest natomiast masochista, nie podobają się mu linki z moimi zdjęciami, ale wkleja je systematycznie i wciąga mnie w swoje downowate bleblanie, jak maniak na moim punkcie. Druga kurwa Relao, taka wsza jakiej innej tu nie znajdzie.

boukun

Data: 2009-09-02 21:48:36
Autor: Polok_prawdziwy
Antenka wrote:

Komuch z mośkiem zawsze mocną trwali symbiozie.

AMTENKO....!

- cemu mondrych ludziuw zacepios...!?

Coprowdem tego KURWEMALDONEM niekiedy dosyć mom, ale do gupielokuw siem
niezalico...

Ino modzik i najiwny jesce...

A BOCKAWENDZONEGO wspokoju zostow, bo CYCORY ci zacarujem i łoklapnom ci
psedwceśnie...!

Data: 2009-09-02 13:00:23
Autor: Antenka
On 2 Wrz, 21:48, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol> wrote:
Antenka wrote:
> [...]

niezalico...

Ino modzik i najiwny jesce...

A BOCKAWENDZONEGO wspokoju zostow, bo CYCORY ci zacarujem i łoklapnom ci

:-P

Antenka

Czy zauważyliście jak niejaki boukun z Tzvelem pij ą sobie z dziobów?