Czy zgłaszać to na policję?

Data: 2009-08-14 12:55:32
Autor: ALEX Przekliniak
Czy zgłaszać to na policję?
jQ ni au koto ha itsumo tanosii

W dniu wczorajszym, w godzinach wieczornych chciałem doładować sobie
tzw. "kartę miejską", czyli kartę, na jakiej w Warszawie ładuje się
bilety długookresowe na komunikację miejską. Chciałem w tym celu
skorzystać z jednego z automatów, które umożliwiają płacenie kartami
płatniczymi/kredytowymi. Po włożeniu karty automat stwierdził, że jest
nieczytelna. Spróbowałem ponownie i tym razem automat karty mi nie
oddał. Na automacie nie było żadnego numeru telefonu do serwisu,
który mógłbym o tej porze wezwać. Zgłosiłem to dziś do operatora
sieci tych automatów, ten podesłał serwis, ale, jak stwierdziła osoba
z centrum obsługi klienta, serwis karty nie znalazł. Pani z centrum
obsługi klienta stwierdziła, że nie wie, co mogło się z nią stać, ale
powiedziała tez, że to już trzeci podobny przypadek (a możliwość
płacenia kartami jet dopiero od kilku miesięcy), i że ponoć można,
wkładając jakieś śmieci do czytnika kart, zablokować go, by ukraść
kartę.
Czy zgłaszać sprawę na policję jako kradzież karty przez automat,
czyli przez jego operatora? Ma to sens? Chcę obciążyć ta firmę
kosztami, jakie ponoszę w związku z tym, że z tej karty nie mogę
swobodnie korzystać

Przede wszystkim zablokuj ją w banku.

--
ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

Czy zgłaszać to na policję?