Czy zgłosilibyście ten przypadek na Policję?

Data: 2010-06-28 09:22:29
Autor: Olek
On 2010-06-28 07:23, fotd wrote:
Witam,

Jako, że stosuję rejestrację video swoich przejazdów - tak na wszelki
wypadek,

dżizas!!!
a jak rozmawiasz z sąsiadami to robisz rejestrację audio?

Data: 2010-06-28 09:34:00
Autor: krzysiek82
Olek pisze:
dżizas!!!
a jak rozmawiasz z sąsiadami to robisz rejestrację audio?

a co w tym złego? każdy robi co chce (i jeśli robi to w granicach prawa i zdrowego rozsądku) to raczej nie powinno to dziwić :)

--
krzysiek82

Data: 2010-06-28 04:34:25
Autor: Jimiasty
Czy zgłosilibyście ten przypadek na Policję?
On 28 Cze, 09:34, krzysiek82:

a co w tym złego? każdy robi co chce (i jeśli robi to w granicach prawa
i zdrowego rozsądku)

własnie, ROZSADKU !

--
Pozdro. Jimiasty

Data: 2010-06-28 09:36:24
Autor: Olek
On 2010-06-28 09:34, krzysiek82 wrote:

a co w tym złego? każdy robi co chce (i jeśli robi to w granicach prawa
i zdrowego rozsądku) to raczej nie powinno to dziwić :)

nie no wybacz, mi to podchodzi po jakąś manię prześladowczą. Rejestrować przejazdy? Nigdy bym na to nie wpadł - po co? :)

Data: 2010-06-28 09:42:45
Autor: krzysiek82
Olek pisze:
nie no wybacz, mi to podchodzi po jakąś manię prześladowczą. Rejestrować przejazdy? Nigdy bym na to nie wpadł - po co? :)

wiesz, być może auto wątku miał kiedyś taki problem, że ktoś chciał go udupić, że np stłuczka była jego winą? itp itd. Ja mam prawie zawsze rejestrator przy szybie, ale włączam go tylko wtedy gdy zaczyna się dziać jakaś akcja (np jak widzę, debila wyprzedzającego na ciągłej)
Jeśli kiedyś będę miał dzwona i ktoś będzie chciał naciągnąć prawdę na swoją stronę, to może też zacznę nagrywać non stop. W sumie ładne widoki czasami są na trasie warto je utrwalić.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-28 09:48:50
Autor: Olek
On 2010-06-28 09:42, krzysiek82 wrote:

[...]

Dlatego napisałem, że podchodzi mi to pod manię prześladowczą :)
Ok nie czepiam się już, ale nagrywanie non stop jest troche dziwne. Jeśli już rejestrować w momentach niebezpiecznych, to może zrobić jakiś alternatywny włącznik np. spięty z klaksonem (w 90% przed możliwą kolizją naciskamy na klakson), albo jakiś przycisk przy kierownicy.
Rozumiem , że ten rejestrator to po prostu kamera cyfrowa na jakimś zaczepie, czy jakieś zmyślniejsze urządzenie?

Data: 2010-06-28 09:51:15
Autor: krzysiek82
Olek pisze:
Rozumiem , że ten rejestrator to po prostu kamera cyfrowa na jakimś zaczepie, czy jakieś zmyślniejsze urządzenie?

Mała kamerka z portem USB dosyć wysoka rozdziała, dzięki czemu nie ma problemu z odczytaniem nr rejestracyjnych bo obraz jest bardzo wyraźny.
Całość mieści się w kieszeni.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-28 09:55:22
Autor: Karolek
krzysiek82 pisze:
Olek pisze:
[...]

Jakis link do tego sprzetu dasz?
Tez bym sobie taki rejestrator sprawil.

--
Karolek

Data: 2010-06-28 10:39:02
Autor: krzysiek82
Karolek pisze:
Jakis link do tego sprzetu dasz?
Tez bym sobie taki rejestrator sprawil.

linka pewnie nie znajdę, ale jak będę w aucie to spiszę oznaczenie modelu (to jakiś krzak jest ) Kupione w niemieckim markecie.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-28 09:44:29
Autor: Tomasz Pyra
Olek pisze:
Rejestrować przejazdy? Nigdy bym na to nie wpadł - po co? :)

Jak to po co? :)
http://www.youtube.com/watch?v=EWq2CtF9_84

Ja też rejestruję.

Data: 2010-06-28 12:05:33
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c2852db$0$2592$65785112@news.neostrada.pl...
Olek pisze:
Rejestrować przejazdy? Nigdy bym na to nie wpadł - po co? :)

Jak to po co? :)
http://www.youtube.com/watch?v=EWq2CtF9_84

Ja też rejestruję.

    Fajne zabudowania gospodarcze w tle :) takie z klimatem.

PZDr
Adam

Data: 2010-06-28 15:38:58
Autor: radekp@konto.pl
Czy zgłosilibyście ten przypadek na Policję?
Mon, 28 Jun 2010 09:44:29 +0200, w
<4c2852db$0$2592$65785112@news.neostrada.pl>, Tomasz Pyra
<hellfire@spam.spam.spam> napisał(-a):

Olek pisze:
> Rejestrować > przejazdy? Nigdy bym na to nie wpadł - po co? :)

Jak to po co? :)
http://www.youtube.com/watch?v=EWq2CtF9_84

Potraktowałbyś to najpierw jakimś deshakerem :>

Data: 2010-06-29 00:26:55
Autor: Tomasz Pyra

Olek pisze:
Rejestrować przejazdy? Nigdy bym na to nie wpadł - po co? :)
Jak to po co? :)
http://www.youtube.com/watch?v=EWq2CtF9_84

Potraktowałbyś to najpierw jakimś deshakerem :>

To by nie było czuć prędkości ;)

Data: 2010-06-28 19:56:42
Autor: ToMasz
Olek pisze:
On 2010-06-28 09:34, krzysiek82 wrote:

[...]

opowiem Ci moją historie. w ubiegłą niedziele wieczorkiem musiałem
przejechać przez swoje miasto autem. Zazwyczaj podróżuje rowerem, innymi
trasami. jade sobie, a tu wykopki. płotek, a na nim strzałka trochę w
lewo, i zakaz wjazdu. pomyślałem sobie ze normalnie nie mieli znaków, a
coś musieli nakleić na płotek, bo go wcale w nocy nie będzie widać.
powolutku przejechałem, (zeby niewpaść do wykopu) a za wykopem stoi
radiowóz. Trochę pogadaliśmy sobie o sensowoności znaków, Panowie
przyznali mi racje co do braku logiki, ale prawo jest prawo. 5 punktów i
mandat.
Następnie jadąc lewą stroną jezdni, tyłem wjechali na skrzyżowanie (
lewym pasem, jadąc na wstecznym), załączyli swiatła mijania i dalej
zgodznie z zasadami ruchu oddalili sie w siną dal. Teraz wyobraź sobie
ze mam kamere do auta ale jestem leń i nie zrobiłem do niej zasilania....

ToMasz

Data: 2010-06-28 21:40:18
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Mon, 28 Jun 2010 09:36:24 +0200, Olek napisał(a):

nie no wybacz, mi to podchodzi po jakąś manię prześladowczą. Rejestrować przejazdy? Nigdy bym na to nie wpadł - po co? :)

Jak na czerwonym wyjedzie Ci auto (znaczy na jego czerwonym) i z niego
wysiądzie pięciu dresików, którzy beda zeznawac, że było zielone dla nich,
a Ty będziesz sam, to zmienisz zdanie. Albo jak spotkasz się na swoim zielonym z takimi policjantami:
http://www.youtube.com/watch?v=d0-b6j9-iuo

--
     ___________ (R)

Data: 2010-06-28 19:45:54
Autor: masti
Czy zgłosilibyście ten przypadek na Policję?
Dnia pięknego Mon, 28 Jun 2010 21:40:18 +0200, osobnik zwany Adam
Płaszczyca wystukał:

no co chcesz? kierunkwskaz włączyli :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-06-29 14:15:17
Autor: to
krzysiek82 wrote:

a jak rozmawiasz z sąsiadami to robisz rejestrację audio?

a co w tym złego? każdy robi co chce (i jeśli robi to w granicach prawa
i zdrowego rozsądku) to raczej nie powinno to dziwić :)

Jeżeli dowiesz się, że Twój sąsiad zrobił, za przeproszeniem, jeżyka ze stolca i zapałek to też się nie zdziwisz?

Data: 2010-06-28 10:15:23
Autor: =Marcos=
[...]

Monitoringu na ulicach miasta też nie popierasz?
Moim zdaniem rejestratory w samochodach to przydatna inicjatywa.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Data: 2010-06-28 10:47:14
Autor: Olek
On 2010-06-28 10:15, =Marcos= wrote:

Monitoringu na ulicach miasta też nie popierasz?
Moim zdaniem rejestratory w samochodach to przydatna inicjatywa.

mylisz pojęcia...

Data: 2010-06-28 21:44:26
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Mon, 28 Jun 2010 10:47:14 +0200, Olek napisał(a):

Monitoringu na ulicach miasta też nie popierasz?
Moim zdaniem rejestratory w samochodach to przydatna inicjatywa.
mylisz pojęcia...

Jak Ci tacy 'policjanci' przelatujący na czerwonym wjada w auto, to też tak
bedziesz pieprzył?  http://www.youtube.com/watch?v=d0-b6j9-iuo

--

Czy zgłosilibyście ten przypadek na Policję?