Czy zgłosilibyście ten przypadek na Policję?

Data: 2010-06-29 00:02:15
Autor: kietlak
Czy zgłosilibyście ten przypadek na Policję?

Użytkownik "fotd" <fotd@dgf.xx.stop.spam.pl> napisał w wiadomości
Witam,

Jako, że stosuję rejestrację video swoich przejazdów - tak na wszelki
wypadek, zwracam się do tych z Was, którzy czynią podobnie,  z pytaniem,
czy
warto zgłosić Policji fakt zajechania pasa - wymuszenia przez człowieka,
który nie tyle zmieniając pas zajechał mi drogę zmuszając do gwałtownego
hamowania, co nie miał prawa w tym miejscu zmienić pasa,gdyż znajduje się
tam linia ciągła (pojedyncza) + zaczyna obszar wyłączony z ruchu
(rozdzielają się kierunki) i nikt przy zdrowych zmysłach nie zmieni pasa w
tym miejscu.

Dodatkowo, zanim dokonał zmiany pasa, gwałtownie zahamował, zmuszając do
podobnej czynności kierowcę samochodu jadącego tuż za nim. Następnie,
niespiesznie zmienił pas.

Jeśli już zdecydował się na taką głupotę, mógł chociaż zrobić to
odpowiednio
dynanicznie i w momencie, gdy nic za nim , ani na sąsiednim pasie nie
jechało.

Gość się pomylił i zamiast nadrobić kilka km, postanowił wykonać w/w
manewr.
Sam jestem wyznawcą teorii, iż lepiej nadrobić, niż złamać przepis,ale
może
jestem dziwny.

Nie kieruję się wolą zemsty, bo nie o to chodzi. Chciałbym po prostu,aby
człowiek już więcej w ten sposób nie postąpił, gdyż następnym razem może
się
to skończyć tragicznie.

Linia ciągła + obszar wyłączony to dla mnie świętość. Jak widać, nie dla
wszystkich.

Mam zapisanych wiele sytuacji, gdy kierujący stwarza zagrożenie,ale nie
zamierzam bawić się w donosiciela i z każdą bzdurą biegać na Policję.
Prawo
jazdy mam od 15 lat i muszę przyznać, że miałem szczęście nie spotkać
dotychczas takiego "geniusza",a "trochę" przejechałem.

Nie jestem wyznawcą biegania z każdym materiałem na Policję i bawienia sie
"ormowca" - jak czynią to niektórzy, a stosując zapis video ponad rok,
dopiero pierwszy raz się zastanawiam, czy tak zrobić (a wiele widziałem) i
,
czy przede wszystkim Waszym zdaniem ma to sens. Gdzie to zgłosić - do
Wydz.
Ruchu KMP ?

Dziękuję za Wasze rady.

Zgłaszać,  czy nie - to decyzja związana z poddaniem się procedurom.
Oprócz tego zawsze możesz wrzucić takie nagranie na
http://www.jakjedziesz.pl/
Ja tak robię, a rejestrację też mam włączoną nonstop - próbowałem bawić się
kamerką którą musiałem włączać ręcznie - w trasie pewnie w miarę się
sprawdza, ale w mieście słabo - często zauważam, że ktoś przede mną postąpił
właśnie jak idiota - nie miał bym szans zarejestrować tego włączjąc kamerkę
ręcznie.

Data: 2010-06-29 14:15:23
Autor: to
Czy zgłosilibyście ten przypadek na Policję?
kietlak wrote:

czĂŞsto zauwaÂżam, Âże ktoÂś przede mnÂą
postÂąpiÂł wÂłaÂśnie jak idiota - nie miaÂł bym szans zarejestrowaĂŚ tego
w³¹czj¹c kamerkê rêcznie.

To straszne, jak byś z tym potem żył?

Czy zgłosilibyście ten przypadek na Policję?