Czy zjadł byś śniadanie z prezydentem?

Data: 2010-02-27 23:04:55
Autor: boukun
Czy zjadł byś śniadanie z prezydentem?
Za chiny nikt by mnie nie zmusił razem z nim zasiąść do stołu. Tfu! Małysz byłby dla mnie jeszcze większym bohaterem, gdyby mu odmówił...
Ale dał mu szmatę w prezencie, myślę, że jej nie powiesi na lewej stronie...

boukun

Data: 2010-02-27 23:42:00
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-27 23:04, boukun pisze:
[...]

A można wiedzieć czemu byś odmówił panu prezydentowi?

Data: 2010-02-27 23:53:19
Autor: boukun

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hmc73i$thb$2news.onet.pl...
[...]

Bo go uważam za wroga Polski...

boukun

Data: 2010-02-28 00:22:00
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-27 23:53, boukun pisze:

[...]

No fakt, p. prezydent nawet nie stara się sprawiać wrażenia ze mu zależny na interesie Polski i Polaków. Jankeskie interesy wydają się być dla niego priorytetem.

Czy zjadł byś śniadanie z prezydentem?