Czy zmiana VAT bedzie podstawa rozwiazania umowy ?

Data: 2010-09-24 15:14:33
Autor: boxfish
Czy zmiana VAT bedzie podstawa rozwiazania umowy ?
W dniu 2010-09-24 11:40, PaPi pisze:
Witam

Orientujecie sie moze czy podwyzka VAT od stycznia przyszlego roku
bedzie traktowana jako zmiana umowy ze strony operatora telewizji
cyfrowej i tym samym moze byc pretekstem to wypowiedzenia umowy zawartej
na czas okreslony ?

a warunki umowy zmienił operator ? nie, więc zapomnij, przepisy zmieniły się w ubiegłym roku po to aby właśnie tacy kombinatorzy wreszcie zaczęli szanować własne nazwisko i podpisywać umowy, z których potem muszą się wywiązać ;-)

Data: 2010-09-24 23:45:00
Autor: noy
Czy zmiana VAT bedzie podstawa rozwiazania umowy ?

W dniu 2010-09-24 11:40, PaPi pisze:
Witam

Orientujecie sie moze czy podwyzka VAT od stycznia przyszłego roku
[...]

A gdyby VAT wzrósł np o 1000% i płacenie za bzdety w wysokości np 1500 zł  miesięcznie uznałbym za zbytek?

Wg mnie największymi "kombinatorami" są operatorzy. Dlatego powinny być  zabronione wszelkie promocje.
Ciężko kupić coś bez promocji. W zeszłym roku potrzebowałem internet na  czas nieograniczony no i znalazłem w Netii, że mogę kupić za 100  miesięcznie, umowa podpisy itd , super do czasu instalacji,chłopaki  nie  mogli odpalić usługi bo im system nie przyjmował.
Dwa miesiące przepychanek no i odpalili a rachunek przyszedł na 50 zł  (czyli w promocji) no i do dzisiaj przysyłają, a już mija rok jak  zrezygnowałem z usługi zgodnie z umową.
Tak że promocje to zwykła cena a reszta cennika jest po to żeby cisnąć i  straszyć klientów.

Data: 2010-09-25 07:14:02
Autor: Dariusz Zygmunt
Czy zmiana VAT bedzie podstawa rozwiazania umowy ?
W piątek, 24 września 2010 23:45, noy wyraził następujacą opinię:

A gdyby VAT wzrósł np o 1000% i płacenie za bzdety w wysokości np 1500 zł
miesięcznie uznałbym za zbytek?
 To rozwiązujesz umowę zgodnie z przepisami a przy najbliższych wyborach nie głosujesz na tych którzy takie prawo wprowadzili  :-)
Tak że promocje to zwykła cena a reszta cennika jest po to żeby cisnąć i
straszyć klientów.
 A to żeś zrobiłeś odkrycie  :-)  Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt

Data: 2010-09-26 12:00:45
Autor: boxfish
W dniu 2010-09-24 23:45, noy pisze:

A gdyby VAT wzrósł np o 1000% i płacenie za bzdety w wysokości np 1500
zł miesięcznie uznałbym za zbytek?

ale nie wzrósł o 1000% i przepisy ten aktualny przypadek regulują, możesz sobie pisać co chcesz i tak sprawa jest jasna. Przepisy wprowadzone w ubiegłym roku wyraxnie oddzielają działania operatora od zmian w prawie.

Rozumiem że jak państwo (tak jak teraz VAT) zmienie ci inny podatek to też piszesz to ministra że masz go w d... i podatków płacił nie będziesz ?

Wg mnie największymi "kombinatorami" są operatorzy. Dlatego powinny być
zabronione wszelkie promocje.

Tu się zgadzam

[...]

Netia to już inna historia, mnie po zmianie prędkości z 8 na 20 mega każą płacić za dwie usługi, na fakturze mam dwie pozycje, 8 i 20 mego - taki mooltiroom chyba. Co jakiś czas dzwonię i robią korektę, przepraszają - potem znowu podwójna faktura a na koniec dostałem wezwanie windykacyjne - no bo przecież nie chce płacić ...

Data: 2010-09-27 11:19:01
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-09-26 12:00, boxfish pisze:
[...]

Laskę wyłóż i nie płać błędnych faktur wcale, nie przysługują
im w takim wypadku żadne odsetki, masz kasę w kieszeni.

Tomy M.

Data: 2010-09-27 11:39:59
Autor: boxfish
W dniu 2010-09-27 11:19, Tomy M. pisze:
[...]

Dokładnie tak robię, zasugerowałem też w korespondencji że są to próby nękania i wyłudzenia pieniędzy

Data: 2010-09-29 19:34:52
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-09-27 11:39, boxfish pisze:

Dokładnie tak robię, zasugerowałem też w korespondencji że są to próby
nękania i wyłudzenia pieniędzy

Możesz również przygotować zawiadomienie o przestępstwie
z Art.286.§1
Ale złóż je do prokuratury, a nie na Policję.

Tomy M.

Czy zmiana VAT bedzie podstawa rozwiazania umowy ?