Czy zmiękczać wodę?

Data: 2009-11-07 09:32:50
Autor: news.dialog.net.pl
Czy zmiękczać wodę?

Jeśli zmiękczać, to czym? Czy stacje uzdatniania wody (myślę o takich
domowych za 2-3tys. zł) i zmiękczacze to to samo? Jak bardzo takie urządzenia potrafią zmiękczyć wodę? Jakie są koszty eksploatacji? Czy filtr z węglem aktywowanym ma jakiś wpływ na twardość wody?

Ja kupiłem za 900zł półautomatyczny na całą instalację. Mam dość kamienia w brodziku, mam nadzieje że pomoże. Jak zamontuę dam znać czy było warto. Mam jeszcze osmoze wiec do picia mam wodę ok.

Czy zmiękczać wodę?