Czy zmieniły się przepisy...?

Data: 2011-12-22 09:57:30
Autor: AZ
Czy zmieniły się przepisy...?
On 2011-12-22, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> wrote:
Czy zmieniły się przepisy i teraz leżący na poboczu śnieg jest traktowany
jak mgła? Pytam, ponieważ dzisiaj w Sosnowcu widziałem kilku BUCÓW z
włączonymi światłami przeciwmgłowymi...

Pewnie pare dni temu byla mgielka na odcinku 50 metrow to wlaczyli zeby
ktos im czasem nie wjechal w kufer ich 18 letniego Golfa i zapomnieli
wylaczyc.

Kiedys na swiatlach zapukalem do pani i mowie zeby sobie wylaczyla
przeciwmgielne zaczela machac rekami i szukac przycisku i nie wiedziala
nawet gdzie sie wlacza/wylacza...

Nie wiem czy bylo ale przypomnialo mi sie:
http://www.youtube.com/watch?v=pSS0BhDY4Fk

--
Artur

Data: 2011-12-22 11:01:08
Autor: DoQ
Czy zmieniły się przepisy...?
W dniu 22-12-2011 10:57, AZ pisze:

Nie wiem czy bylo ale przypomnialo mi sie:
http://www.youtube.com/watch?v=pSS0BhDY4Fk

LOOOL dobrze jej idzie, ciekawe jak weszła w zakręt :))

--
Paweł

Data: 2011-12-22 10:01:53
Autor: AZ
Czy zmieniły się przepisy...?
On 2011-12-22, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:
Nie wiem czy bylo ale przypomnialo mi sie:
http://www.youtube.com/watch?v=pSS0BhDY4Fk

LOOOL dobrze jej idzie, ciekawe jak weszła w zakręt :))

Moze bokiem? ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-22 11:04:20
Autor: DoQ
Czy zmieniły się przepisy...?
W dniu 22-12-2011 11:01, AZ pisze:
LOOOL dobrze jej idzie, ciekawe jak weszła w zakręt :))
Moze bokiem? ;-)

Może taki był plan? ;))
Ale trzeba mieć siano w głowie... i tacy ludzie jeżdż± :)

--
Paweł

Czy zmieniły się przepisy...?