Czy zmieniły się przepisy...?

Data: 2011-12-22 11:36:35
Autor: J.F
Czy zmieniły się przepisy...?
Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta"  napisał w wiadomości
Czy zmieniły się przepisy i teraz leżący na poboczu śnieg jest traktowany
jak mgła?

niby nie, ale skoro lezy, to musial spasc.
A jak spadal, to mozna wlaczyc przeciwmglowe.

Pytam, ponieważ dzisiaj w Sosnowcu widziałem kilku BUCÓW z
włączonymi światłami przeciwmgłowymi...

A rejestracje jakie mieli ?
Moze mgla byla pare km wczesniej, moze snieg, a moze nie potrafisz odroznich swiatel do jazdy dziennej od p-m :-)

J.

Data: 2011-12-22 21:45:12
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Czy zmieniły się przepisy...?
J.F, Thu, 22 Dec 2011 11:36:35 +0100, pl.misc.samochody:
[...]

Jechałem o 5:30 rano, śnieg padał trochę w ciągu nocy. A wszystkim BUCOM na
przeciwmgłowych się jeszcze śnieg z dachu zsypywał.

Pytam, ponieważ dzisiaj w Sosnowcu widziałem kilku BUCÓW z
włączonymi światłami przeciwmgłowymi...

A rejestracje jakie mieli ?

SO albo W-cośtam, więc na jedno wychodzi.

Moze mgla byla pare km wczesniej, moze snieg, a moze nie potrafisz odroznich swiatel do jazdy dziennej od p-m :-)

Może kierowcy w Sosnowcu to BUCE? Bo tak wynika z moich obserwacji, nie
tylko jako kierowcy samochodu...

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-12-23 00:59:25
Autor: dremka
Czy zmieniły się przepisy...?
Marek 'marcus075' Karweta napisal:

[...]
Może kierowcy w Sosnowcu to BUCE? Bo tak wynika z moich obserwacji,
nie tylko jako kierowcy samochodu...

Widze, ze masz jakis problem z generalizowaniem. Bylo juz paru takich, nie znosili Zydow, Murzynow... Dolewasz tylko oliwy do polskiego i tak juz goracego piekla. Po co?

--
dremka

Data: 2011-12-23 12:02:24
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Czy zmieniły się przepisy...?
dremka, Fri, 23 Dec 2011 00:59:25 +0100, pl.misc.samochody:
[...]

Ależ skąd. Generalizowanie wychodzi mi wybornie.

Bylo juz paru takich, nie znosili Zydow, Murzynow...

Sorry Winetou, ale to co piszę nt BUCÓW na sosnowiejskich rejestracjach
jest poparte moimi 4-letnimi obserwacjami z poziomu pieszego, pasażera
komunikacji miejskiej, rowerzysty i kierowcy, nie są bezpodstawne.

Dolewasz tylko oliwy do polskiego i tak juz goracego piekla. Po co?

Piętnuję chamskie zachowania. Tyle w kwestii komentarza:
http://www.youtube.com/watch?v=Yq-rtaZFVGE

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-12-24 01:06:50
Autor: dremka
Czy zmieniły się przepisy...?
[...]

Eee, to zwykłe uprzedzenie do Sosnowca ("sosnowiejskich"), zapewne kolejny element walki Śląsk - Zagłębie (dla tych co nie wiedzą - to coś w rodzaju "świetej wojny", tak jak np. pomiędzy Bydgoszczą a Toruniem). Nudy. Na szczęście większość z tego wyrosła. Bezsensowne uprzedzenia, na (nie)szczęście w życiu są poważniejsze problemy...

Piętnuję chamskie zachowania. Tyle w kwestii komentarza:
http://www.youtube.com/watch?v=Yq-rtaZFVGE

Ta, sam zapewne nigdy nie zachowujesz się po chamsku. Nigdy. A już na drodze - na pewno.

--
dremka

Data: 2011-12-24 15:34:40
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Czy zmieniły się przepisy...?
dremka, Sat, 24 Dec 2011 01:06:50 +0100, pl.misc.samochody:
[...]

Słowa "sosnowiejski" używam z rozmysłem - kierowcy w samochodach na
rejestracjach SO (tak jak W oraz KCH i KRA) zachowują się jakby po wsi
jeździli i nic na to nie poradzisz. Poza tym, to nie tylko moje obserwacje.
Kilka lat temu Auto Świat (chyba) zrobił "badania". W ocenie większości z
pytanych kierowców samochody na rejestracjach SO i W mają buców w miejsce
kierowców.

zapewne kolejny element walki Śląsk - Zagłębie (dla tych co nie wiedzą - to coś w rodzaju "świetej wojny", tak jak np. pomiędzy Bydgoszczą a Toruniem). Nudy.

Tylko, że jestem z Zagłębia.

Na szczęście większość z tego wyrosła. Bezsensowne uprzedzenia, na (nie)szczęście w życiu są poważniejsze problemy...

To nie są uprzedzenia. To są obserwacje.

Piętnuję chamskie zachowania. Tyle w kwestii komentarza:
http://www.youtube.com/watch?v=Yq-rtaZFVGE

Ta, sam zapewne nigdy nie zachowujesz się po chamsku. Nigdy. A już na drodze - na pewno.

Staram się nie. Po jednej "wycieczce" z człowiekiem, który głównie jeździ
po Austrii się dużo nauczyłem - wpuszczanie autobusów, przepuszczanie
pieszych, wyprzedzanie rowerzystów: to wszystko da się zrobić.

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-12-24 16:11:11
Autor: Artur Maśląg
Czy zmieniły się przepisy...?
dremka, Sat, 24 Dec 2011 01:06:50 +0100, pl.misc.samochody:
(...)
[...]

Żyjesz stereotypami i masz mało doświadczenia, stąd pewnie podpieranie
się "badaniami" z AŚ. No, ale cóż - wielu takich na drogach.

Data: 2011-12-25 01:30:00
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Czy zmieniły się przepisy...?
Artur Maśląg, Sat, 24 Dec 2011 16:11:11 +0100, pl.misc.samochody:
[...]

4 lata poruszania się niemal dzień w dzień po Sosnowcu.

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-12-25 19:32:50
Autor: dremka
Czy zmieniły się przepisy...?

> Żyjesz stereotypami i masz mało doświadczenia,

4 lata poruszania się niemal dzień w dzień po Sosnowcu.

Moje dziesięcioletnie (regularne) obserwacje od Przemyśla do Opola z dużym procentowym udziałem Sosnowca i Katowic pokazują, że proporcje normalnych i debili na drodze są wszędzie mniej więcej podobne. CBDO ;-).

--
dremka

Data: 2011-12-25 23:18:22
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Czy zmieniły się przepisy...?
dremka, Sun, 25 Dec 2011 19:32:50 +0100, pl.misc.samochody:
proporcje normalnych i debili na drodze są wszędzie mniej więcej podobne

No widzisz. A z moich obserwacji to nie wynika. I co teraz? Nie mogę
wygłaszać swojej opinii? --
Pozdrowienia,

Data: 2011-12-26 21:02:55
Autor: Artur Maśląg
Czy zmieniły się przepisy...?
[...]

Potwierdzasz to co napisałem wcześniej.

Data: 2011-12-23 12:29:44
Autor: Artur Maśląg
Czy zmieniły się przepisy...?
[...]

Aha, widzę pozdrowienia i świąteczny nastrój :)

Czy zmieniły się przepisy...?