Czy znacie cos piękniejszego niż... ?

Data: 2009-09-30 09:05:07
Autor: Z\(a\)miennik
Czy znacie cos piękniejszego niż... ?
Data: 2009-09-30 07:58:41
Autor: Przemek V
Czy znacie cos piękniejszego niż... ?
On 30 Wrz, 09:05, "Z\(a\)miennik" <ad...@email.pl> wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=J6T2AjBtDMQ

Ten dzwiek to poezja  :)

Też V8 ale z płaskim wałem a nie krzyżowym jak prawie wszystkie inne
V8. Całkiem inny dźwięk. W tunelu Wisłostrady - symfonia a nie jakaś
tam poezja ;)

http://www.youtube.com/watch?v=VrVRCIa-lgE

Data: 2009-09-30 20:22:13
Autor: Rafał Grzelak
Dnia Wed, 30 Sep 2009 07:58:41 -0700 (PDT), Przemek V napisał(a):

[...]

Ladne auto. :)
Szkoda, ze nie ma nagrania z tunelu.

btw:
http://www.youtube.com/watch?v=SM5JQ1RqEPM&feature=channel_page

:O

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2009-10-01 00:08:51
Autor: Wiktor
Czy znacie cos piĂŞkniejszego niÂż... ?
Przemek V pisze:

Też V8 ale z płaskim wałem a nie krzyżowym jak prawie wszystkie inne
V8. Całkiem inny dźwięk. W tunelu Wisłostrady - symfonia a nie jakaś
tam poezja ;)

http://www.youtube.com/watch?v=VrVRCIa-lgE

facet nie potrafi nawet kierownicą kręcić - 12 sekunda filmu

--
Wiktor

Data: 2009-10-01 10:33:18
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Czy znacie cos piękniejszego niż... ?
Dnia 01.10.2009 Wiktor <a@a.pl> napisał/a:
Przemek V pisze:

Te? V8 ale z p?askim wa?em a nie krzy?owym jak prawie wszystkie inne
V8. Ca?kiem inny d?wi?k. W tunelu Wis?ostrady - symfonia a nie jaka?
tam poezja ;)

http://www.youtube.com/watch?v=VrVRCIa-lgE

facet nie potrafi nawet kierownic? kr?ci? - 12 sekunda filmu

Właśnie oceniłeś grupowicza :->

Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2009-10-01 09:59:26
Autor: Przemek V
Czy znacie cos piękniejszego niż... ?
On 1 Paź, 10:33, Adam 'Chloru' Drzewososki <karmm...@chloru.net>
wrote:

> facet nie potrafi nawet kierownic? kr?ci? - 12 sekunda filmu

Właśnie oceniłeś grupowicza :->

;) Przy takich prędkościach tam jest siłowanie się a nie kręcenie a
promień skrętu taki, że zawracanie na trzy na ogół zamienia się w
zawracanie na pięć co odpowiada wizycie na siłowni ;)

Data: 2009-10-01 19:35:18
Autor: DoQ
Przemek V pisze:

;) Przy takich prędkościach tam jest siłowanie się a nie kręcenie a
promień skrętu taki, że zawracanie na trzy na ogół zamienia się w
zawracanie na pięć co odpowiada wizycie na siłowni ;)

ATSD czupryna wystaje ci zza szyby - zbierasz komary we włos? ;-)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-10-01 22:38:45
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Dnia 01.10.2009 Przemek V <przemmvv@gmail.com> napisał/a:
Właśnie oceniłeś grupowicza :->

;) Przy takich prędkościach tam jest siłowanie się a nie kręcenie a

Też nie mam wspomagania... ale za to długa przekładnia ~4 obroty
lock-to-lock. ;-)

promień skrętu taki, że zawracanie na trzy na ogół zamienia się w
zawracanie na pięć co odpowiada wizycie na siłowni ;)

Akurat mająć tyle patatajów to pewnie to można zawrócić na raz....
ewentualne spotkanie z krawężnikiem może być jednak drogie w ramach
nieudanej próby ;)

Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2009-10-04 07:50:58
Autor: Przemek V

Użytkownik "Adam 'Chloru' Drzewososki" <karmmnie@chloru.net> napisał w wiadomości news:slrnhca4ql.1op.karmmniechloru.net...
[...]

Po zbyt częstym takim zawracaniu w MX-5 musiałem dyfer wymieniać. Gdyby odpukać tu było podobnie to musiałbym chyba nerkę sprzedać.

Data: 2009-10-05 00:28:39
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Dnia 04.10.2009 Przemek V <miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> napisał/a:
[...]

Idealna okazja do upgrade'u ;-) Miata z LSD czy otwartym ? --
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2009-10-05 05:38:45
Autor: Przemek V
Czy znacie cos piękniejszego niż... ?
On 5 Paź, 00:28, Adam 'Chloru' Drzewososki <karmm...@chloru.net>
wrote:
Dnia 04.10.2009 Przemek V <miata...@poczta.onet.naszaojczyzna> napisał/a:

> Po zbyt częstym takim zawracaniu w MX-5 musiałem dyfer wymieniać. Gdyby
> odpukać tu było podobnie to musiałbym chyba nerkę sprzedać.

Idealna okazja do upgrade'u ;-)

W Miacie tak też się stało a w Efce już jest LSD. Fajnie się dobiera
olej do skrzyni zintegrowanej z dyfrem, który jednocześnie ma robić
dobrze synchronizatorom i szperze :-)

Miata z LSD czy otwartym ?

Była z otwartym a dostała LSD. LSD w miejsce otwartego jest plug and
play. Torsen z NB do NA wymaga już zmiany półosiek ale też nie jest
wielką filozofią.

Data: 2009-10-05 20:13:08
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Dnia 05.10.2009 Przemek V <przemmvv@gmail.com> napisał/a:

Idealna okazja do upgrade'u ;-)

W Miacie tak też się stało a w Efce już jest LSD. Fajnie się dobiera
olej do skrzyni zintegrowanej z dyfrem, który jednocześnie ma robić
dobrze synchronizatorom i szperze :-)

E tam ... ja leje ten sam olej do silnika co do skrzyni. :-)
Wot technika ;-)

Miata z LSD czy otwartym ?

Była z otwartym a dostała LSD. LSD w miejsce otwartego jest plug and
play. Torsen z NB do NA wymaga już zmiany półosiek ale też nie jest
wielką filozofią.

Tak tak... moze kiedys jako drugie/trzecie auto. Pamiętam, że kiedyś
szukałeś też kompresora/turbo (afair plug'n'play byly z 323 GT-R/X).
Dalej @0 bar ? --
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2009-10-05 13:13:07
Autor: Przemek V
Czy znacie cos piękniejszego niż... ?
On 5 Paź, 20:13, Adam 'Chloru' Drzewososki <karmm...@chloru.net>
wrote:
Dnia 05.10.2009 Przemek V <przem...@gmail.com> napisał/a:

> [...]

Tak tak... moze kiedys jako drugie/trzecie auto. Pamiętam, że kiedyś
szukałeś też kompresora/turbo (afair plug'n'play byly z 323 GT-R/X)..

Tak. Ale kompresor dedykowany do MX-5 (Jackson Racing/Sebring) się po
garażu wala. Turbo z 323 jest mocno nie plug and play do MX-5 ale
czemu to już dawno zapomniałem ;)

Data: 2009-10-05 22:50:25
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
[...]

Czyli jakies dwa czteropaki i 2 wolne weekendy i bedzie latać ;-) Bardzo ciekaw jestem efektów w takim pudełku @180 KM (zakładam, że tyle
jest możliwe, a jak nie jest to się kołka w kompresorze zmienia) ;-)
Turbo z 323 jest mocno nie plug and play do MX-5 ale
czemu to już dawno zapomniałem ;)

Myślę, że to turbo było bezpośrednią przyczyną oznaczenia 323 GT-R
(Getriebe Trzeba Ratować (C)) ;-) --
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2009-10-05 14:00:52
Autor: Przemek V
Czy znacie cos piękniejszego niż... ?
On 5 Paź, 22:50, Adam 'Chloru' Drzewososki <karmm...@chloru.net>
wrote:

> [...]

Bardzo ciekaw jestem efektów w takim pudełku @180 KM (zakładam, że tyle
jest możliwe, a jak nie jest to się kołka w kompresorze zmienia) ;-)

Raczej ze 115 KM tak na 150-160.  Potem trzeba już większe wtryski,
jakieś ECU programowalne, intercoolery itp.

> Turbo z 323 jest mocno nie plug and play do MX-5 ale
> czemu to już dawno zapomniałem ;)

Myślę, że to turbo było bezpośrednią przyczyną oznaczenia 323 GT-R
(Getriebe Trzeba Ratować (C)) ;-)

W Miacie skrzynie dają rady. W PL jest kilka uturbionych Miatek.
WYniki na 1/4 mili są tu w kategorii MX-5: http://www.sss.org.pl/timingdb..php?view=270909

Data: 2009-10-05 14:56:11
Autor: Przemek V

A w ogóle to: http://www.youtube.com/watch?v=yZEFo_sBdok :)))))

Data: 2009-10-06 21:39:13
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
[...]

Fajne - szkoda, ze drzewo zaslanialo miejsce popisów ;-) --
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2009-10-06 21:35:10
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
[...]

Czyli zaczynająsię koszty... do tego trzeba kogos kto potrafi to do kupy
złożyć ;-) Aczkolwiek i 160 KM miłe musi być w takim setupie.

Myślę, że to turbo było bezpośrednią przyczyną oznaczenia 323 GT-R
(Getriebe Trzeba Ratować (C)) ;-)

W Miacie skrzynie dają rady. W PL jest kilka uturbionych Miatek.

No trochę inne zadania stoją przed taimi skrzyniami ;-)
WYniki na 1/4 mili są tu w kategorii MX-5: http://www.sss.org.pl/timingdb.php?view=270909

Zajrzalem z ciekawosci ... IMHO troche wstyd meczyc takie auto
jazdą przez 400 metrów prosto ;-) --
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2009-09-30 09:18:40
Autor: bratPit[pr]
Czy znacie cos piękniejszego niż... ?

http://www.youtube.com/watch?v=J6T2AjBtDMQ

Ten dzwiek to poezja  :)

dla mnie za mało 'bulgotu czołgu' tu jest więcej
http://www.youtube.com/watch?v=pKPhT9gPz5Y
no i to jest jeszcze marzenie ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=Dalq5vg4JRg

brat

Data: 2009-09-30 09:22:59
Autor: bratPit[pr]
Czy znacie cos piękniejszego niż... ?

no i to jest jeszcze marzenie ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=Dalq5vg4JRg

a propos, wie ktoś jakie są obroty na biegu jałowym takiej V2-ki ?
brat

Data: 2009-09-30 09:24:45
Autor: Z\(a\)miennik

Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:h9v0oh$ig8$1inews.gazeta.pl...

http://www.youtube.com/watch?v=J6T2AjBtDMQ

Ten dzwiek to poezja  :)

dla mnie za mało 'bulgotu czołgu' tu jest więcej
http://www.youtube.com/watch?v=pKPhT9gPz5Y

Kurcze to jest piękne - dlaczego nie słychac takiech bulgotów na ulicy ? Tylko same pseudo sportowe wydechy które brzmią jak kaszel mojej sąsiadki :/

Data: 2009-09-30 09:29:11
Autor: Agent

Użytkownik "Z(a)miennik" <adres@email.pl> napisał w wiadomości news:h9v140$k2r$1inews.gazeta.pl...

[...]

Bo to V8 a takie silniki są duże i paliwożerne i nas nie stać? A może tez dlatego że brak w ofercie dilerów, wiekszość woli benzynke 1,6 -2,0 zamiast 4,2 l

Data: 2009-09-30 09:33:32
Autor: bratPit[pr]
[...]

bo za mało jeździ takich mustangów, subaraków z wydechami od STI lub chociażby czegoś takiego jak bmw V8 z wydechami schnitzer'a,
brat

Data: 2009-09-30 09:56:48
Autor: kamil

"bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> wrote in message news:h9v1ke$lqh$1inews.gazeta.pl...

[...]

Seryjny w STi jest cichutki, ale z back boxem prodrive'a i wycietym silencerem jest juz czego posluchac. :)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-09-30 11:06:57
Autor: bratPit[pr]
[...]

nie wątpię ale wiesz, ja nie lubię głośno, ja lubię brzmienie, a boxer subaru z odpowiednim wydechem to poezja :-)
brat

Data: 2009-09-30 10:09:17
Autor: kamil

"bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> wrote in message news:h9v73k$dhp$1inews.gazeta.pl...

[...]

I wlasnie w tym rzecz, ze jest przyjemnie, a nie budzi calej okolicy kiedy wracasz wieczorem do domu :)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-09-30 09:53:11
Autor: LEPEK
bratPit[pr] pisze:

no i to jest jeszcze marzenie ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=Dalq5vg4JRg

Na moim głośniczku przy wolnych obrotach to brzmi jak jakaś maszyna rolnicza ;)

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2009-09-30 09:56:18
Autor: bratPit[pr]
Czy znacie cos piękniejszego niż... ?

no i to jest jeszcze marzenie ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=Dalq5vg4JRg

Na moim głośniczku przy wolnych obrotach to brzmi jak jakaś maszyna rolnicza ;)

zmień głośniczek na głośnik i nie bluźnij ;-)
brat

Data: 2009-09-30 11:12:21
Autor: Massai
Czy znacie cos piękniejszego niż...=?ISO-8859-2?Q? =3F? =
LEPEK wrote:

bratPit[pr] pisze:

> no i to jest jeszcze marzenie ;-)
> http://www.youtube.com/watch?v=Dalq5vg4JRg

Na moim głośniczku przy wolnych obrotach to brzmi jak jakaś maszyna
rolnicza ;)

U mnie też na głośnikach brzmi jak ursus mojego dziadka ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-09-30 15:33:33
Autor: Rafał Grzelak
Dnia Wed, 30 Sep 2009 09:18:40 +0200, bratPit[pr] napisał(a):

no i to jest jeszcze marzenie ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=Dalq5vg4JRg

jak ursus c330 ;]

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2009-09-30 09:21:53
Autor: to
Z\(a\)miennik wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=J6T2AjBtDMQ

Ten dzwiek to poezja  :)

Strasznie nierówno pracuje... nie wiem czym się tak zachwycać...

--
cokolwiek

Data: 2009-09-30 11:28:17
Autor: Z\(a\)miennik
Czy znacie cos piekniejszego ni?... ?

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4ac32331news.home.net.pl...
Z\(a\)miennik wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=J6T2AjBtDMQ

Ten dzwiek to poezja  :)

Strasznie nierówno pracuje... nie wiem czym się tak zachwycać...

Posłuchaj Dacii Logan to pewnie ci sie spodoba bo równo pracuje  :):)

Data: 2009-09-30 09:34:09
Autor: to
Czy znacie cos piekniejszego ni?... ?
Z\(a\)miennik wrote:

PosÂłuchaj Dacii Logan to pewnie ci sie spodoba bo rĂłwno pracuje  :):)

Nic pomiędzy starym Mustangiem, a Loganem dla Ciebie nie istnieje?

--
cokolwiek

Data: 2009-09-30 14:13:50
Autor: Z\(a\)miennik
Czy znacie cos piekniejszego ni?... ?

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4ac32611$1news.home.net.pl...
Z\(a\)miennik wrote:

Pos3uchaj Dacii Logan to pewnie ci sie spodoba bo równo pracuje  :):)

Nic pomiędzy starym Mustangiem, a Loganem dla Ciebie nie istnieje?

a Ty jakis upośledzony z lekka jestes?

Data: 2009-09-30 12:51:26
Autor: to
Czy znacie cos piekniejszego ni?... ?
Z\(a\)miennik wrote:

Pos3uchaj Dacii Logan to pewnie ci sie spodoba bo rĂłwno pracuje  :):)

Nic pomiĂŞdzy starym Mustangiem, a Loganem dla Ciebie nie istnieje?

a Ty jakis upoÂśledzony z lekka jestes?

Nie oceniaj innych po sobie...

--
cokolwiek

Data: 2009-10-05 15:06:37
Autor: Tomasz Pyra
Z\(a\)miennik wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=J6T2AjBtDMQ

Ten dzwiek to poezja  :)
Strasznie nierówno pracuje... nie wiem czym się tak zachwycać...

Posłuchaj Dacii Logan to pewnie ci sie spodoba bo równo pracuje  :):)

Ale jaka poezja? Niesprawny silnik to poezja?

Data: 2009-09-30 09:40:55
Autor: zkruk [Lodz]
Z(a)miennik wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=J6T2AjBtDMQ

Ten dzwiek to poezja  :)

eeee... jak odpalam rano transita 2.5D ... to jest dopiero poezja...
jakby 100 bocianów leciało nad miastem ;)

--
pozdrawiam - Zbigniew Kruk

Data: 2009-09-30 10:04:29
Autor: Z\(a\)miennik
Czy znacie cos piękniejszego niż... ?
Pewnie było z 1000 razy, ale dobre  :)

http://www.youtube.com/watch?v=5TEWgRKeCi0

Data: 2009-09-30 10:21:17
Autor: karol
Czy znacie cos piękniejszego niż... ?
Posluchaj lepiej tego - to jest dzwiek!

http://www.youtube.com/watch?v=c4muTCdqSx8

i juz offtopic (porowanie tego kloca z M5)
http://www.youtube.com/watch?v=8uJ-qLPzXxg

niezle, co :)

Data: 2009-09-30 09:29:05
Autor: to

http://42.pl/u/1O2w

--
cokolwiek

Data: 2009-09-30 12:16:57
Autor: karol
to pisze:
karol wrote:

Posluchaj lepiej tego - to jest dzwiek!

http://www.youtube.com/watch?v=c4muTCdqSx8

http://42.pl/u/1O2w

cos chyba ze skladnia zdania jest nie tak w tym znaczku

Data: 2009-09-30 10:28:58
Autor: Z\(a\)miennik

Użytkownik "karol" <karol@kot.pl> napisał w wiadomości news:h9up29$hj2$1node1.news.atman.pl...
Posluchaj lepiej tego - to jest dzwiek!

http://www.youtube.com/watch?v=c4muTCdqSx8

Eeeeee  jak włącze klimatyzator w pracy to mam podobny dzwięk  :):):)

Data: 2009-09-30 10:29:56
Autor: robal
Czy znacie cos piękniejszego niż... ?
Z(a)miennik <adres@email.pl> popełnił(a):

http://www.youtube.com/watch?v=J6T2AjBtDMQ

Ten dzwiek to poezja  :)

A mnie zawsze powala na kolana ten:
http://www.youtube.com/watch?v=dF4EyUeBBy8
:)

--
Ford|Club|Polska - http://forum.fordclubpolska.org

Data: 2009-09-30 10:36:48
Autor: Z\(a\)miennik

Użytkownik "robal" <robal77BEZTEGO@BEZTEGOop.pl> napisał w wiadomości news:h9v564$n80$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Podoba mi sie równiez to, ale to zupełnie inna bajka

http://www.youtube.com/watch?v=XR7aF4hY9rU&feature=related

Data: 2009-09-30 10:39:19
Autor: Z\(a\)miennik
Czy znacie cos piękniejszego niż... ?
No i to tez piękne ale to juz nie poezja to raczej death metal :)

http://www.youtube.com/watch?v=esLFG-djEw8&feature=related

Data: 2009-09-30 10:52:39
Autor: Mikolaj Rydzewski
Czy znacie cos piękniejszego niż... ?
Data: 2009-09-30 22:53:52
Autor: .Peeter
"Z(a)miennik" wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=J6T2AjBtDMQ

Ten dzwiek to poezja  :)

Mniam. :-)

Ale w nowszych autach też się da fajny efekt uzyskać,
przykładem może być o taka Vette:
http://www.youtube.com/watch?v=ucq7bPBR8e4

A z motocykli - miałem przyjemność posłuchać na żywo
jak gra Honda Valkyrie 1500 z wydechem 6 in 6. Obłęd,
żaden inny motocykl nie brzmi tak niesamowicie. :-)

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2009-10-01 09:08:55
Autor: JS
Czy znacie cos piękniejszego niż... ?
Zupełnie podobne dźwięki wydawała moja Syrena 104 z urwanym tłumikiem
Jacek

Data: 2009-10-01 17:53:12
Autor: radekp@konto.pl
Czy znacie cos pięk niejszego niż... ?
Wed, 30 Sep 2009 09:05:07 +0200, w <h9v00p$g0a$1@inews.gazeta.pl>,
"Z\(a\)miennik" <adres@email.pl> napisał(-a):

http://www.youtube.com/watch?v=J6T2AjBtDMQ
Ten dzwiek to poezja  :)

"Muzyka" jakby coś zdychało.
Tu masz poezję:
http://www.youtube.com/watch?v=bbCcGQXuqXw&translated=1
http://www.youtube.com/watch?v=HSNAtKhzBKQ&NR=1

i pozostałe po prawej

Data: 2009-10-05 00:41:59
Autor: CUT_INZ
radekp@konto.pl pisze:
[...]

Jak lubisz takie dźwięki to zapraszam w przyszłym tyg do siebie. Będę wycinał kilka drzewek urządzeniem wydającym identyczne dźwięki :)

Data: 2009-10-01 19:49:31
Autor: DoQ
Z(a)miennik pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=J6T2AjBtDMQ Ten dzwiek to poezja  :)

Eee to juz przegiecie, az uszy bola :P

http://www.youtube.com/watch?v=yoyJRfSxEbs to jest ladne brzmienie V8 - Rudy 102 ;)

Co ciekawe, w srodku nadal jest bardzo cicho :))

Pozdrawiam
Pawel

Czy znacie cos piękniejszego niż... ?