Czy znacie cos piękniejszego niż... ?

Data: 2009-09-30 09:05:58
Autor: Z\(a\)miennik
Czy znacie cos piękniejszego niż... ?
Data: 2009-09-30 09:16:20
Autor: Agent
Czy znacie cos piękniejszego niż... ?

Użytkownik "Z(a)miennik" <adres@email.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h9v00p$g0a$2inews.gazeta.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=J6T2AjBtDMQ

Ten dzwiek to poezja  :)

Niezły choć ja wolę dĽwiek widlastego twina lub nawet rzędówki z motocykla. Co¶ jak to
http://www.youtube.com/watch?v=y7Yp2L6c2KM

Data: 2009-09-30 09:20:53
Autor: Z\(a\)miennik
Czy znacie cos piękniejszego niż... ?

Użytkownik "Agent" <wprzyjemski@onet.ue> napisał w wiadomo¶ci news:h9v0k5$tl8$1news.onet.pl...

[...]

Tez piekny ale na ulicach taki dzwiek czasem słychac natomiast dzwieku tego mustanga ( tak my¶le ze to mustang) to na ulicy jeszcze nie słyszałem :)

Data: 2009-09-30 10:03:55
Autor: to
Czy znacie cos piękniejszego niż... ?
Z\(a\)miennik wrote:

Tez piekny ale na ulicach taki dzwiek czasem sÂłychac natomiast dzwieku
tego mustanga ( tak my¶le ze to mustang) to na ulicy jeszcze nie
sÂłyszaÂłem :)

http://www.youtube.com/watch?v=Jm9LyBtGoQU

--
cokolwiek

Data: 2009-09-30 12:02:37
Autor: red
On 2009-09-30 09:05:58 +0200, "Z\(a\)miennik" <adres@email.pl> said:

http://www.youtube.com/watch?v=J6T2AjBtDMQ

Ten dzwiek to poezja  :)

Dźwięk ładny, ale w nowszych autkach też coś da się wykombinować:
http://www.youtube.com/watch?v=aNEeBPadQiQ
Ten Mustang jest naprawdę głośny i ma piękny dźwięk - warto obejrzeć i posłuchać, szczególnie tak od 45 sekundy.

Data: 2009-09-30 13:14:56
Autor: Hants
"Z(a)miennik" <adres@email.pl> wrote in message news:h9v00p$g0a$2inews.gazeta.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=J6T2AjBtDMQ

Ten dzwiek to poezja  :)

Tak, poezja, o ile Twoj sasiad nie odpala tego gowna trzy razy dziennie pod Twoim oknem. Smierdzi, trzesie i w ogole sprzet dla ludzi ktorym chyba juz nie staje.

Data: 2009-09-30 15:03:40
Autor: Z\(a\)miennik
Czy znacie cos piękniejszego niż... ?

Uzytkownik "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> napisal w wiadomosci news:h9vi38$kfo$1news.onet.pl...
[...]

Jak masz problem z "nie staje" to NTG

Data: 2009-09-30 15:30:25
Autor: Hants
"Z(a)miennik" <adres@email.pl> wrote in message news:h9vkvg$crg$1inews.gazeta.pl...

Tak, poezja, o ile Twoj sasiad nie odpala tego gowna trzy razy dziennie pod Twoim oknem. Smierdzi, trzesie i w ogole sprzet dla ludzi ktorym chyba juz nie staje.

Jak masz problem z "nie staje" to NTG

W dobrym tonie przy NTG jest wskazac odpowiednia grupe - zakladam, ze juz ja znalazles i skorzystales z pomocy.

Data: 2009-09-30 16:36:27
Autor: Z\(a\)miennik
Czy znacie cos piękniejszego niż... ?

Uzytkownik "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> napisal w wiadomosci news:h9vq19$c8f$1news.onet.pl...
[...]

Heheheh  jakbym tam bywal to pewnie bym ci wskazal te grupe ale wierze ze doskonale wiesz gdzie sie zglosic z tym problemem  :)

Data: 2009-09-30 15:45:57
Autor: Hants

"Z(a)miennik" <adres@email.pl> wrote in message news:h9vqdf$6ph$1inews.gazeta.pl...

[...]

Tia.... pewnie do garazu sasiada z jego AC Cobra ;-)

Data: 2009-09-30 16:03:36
Autor: marjan
Z(a)miennik pisze:
[...]

http://precel91.wrzuta.pl/audio/9KiAOd73QJI/11_maja

:)

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz

Data: 2009-10-01 23:36:32
Autor: Mario
Czy znacie cos piĂŞkniejszego niÂż... ?
Hants pisze:
[...]

dobre, dobre :-)
Czyli jak komuś staje to powinien jeździć co najwyżej nową Pandą?

mario

Czy znacie cos piękniejszego niż... ?