Czy znacie cos piękniejszego niż... ?

Data: 2009-09-30 09:18:40
Autor: bratPit[pr]
Czy znacie cos piękniejszego niż... ?

http://www.youtube.com/watch?v=J6T2AjBtDMQ

Ten dzwiek to poezja  :)

dla mnie za mało 'bulgotu czołgu' tu jest więcej
http://www.youtube.com/watch?v=pKPhT9gPz5Y
no i to jest jeszcze marzenie ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=Dalq5vg4JRg

brat

Data: 2009-09-30 09:22:59
Autor: bratPit[pr]
Czy znacie cos piękniejszego niż... ?

no i to jest jeszcze marzenie ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=Dalq5vg4JRg

a propos, wie ktoś jakie są obroty na biegu jałowym takiej V2-ki ?
brat

Data: 2009-09-30 09:24:45
Autor: Z\(a\)miennik

Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:h9v0oh$ig8$1inews.gazeta.pl...

http://www.youtube.com/watch?v=J6T2AjBtDMQ

Ten dzwiek to poezja  :)

dla mnie za mało 'bulgotu czołgu' tu jest więcej
http://www.youtube.com/watch?v=pKPhT9gPz5Y

Kurcze to jest piękne - dlaczego nie słychac takiech bulgotów na ulicy ? Tylko same pseudo sportowe wydechy które brzmią jak kaszel mojej sąsiadki :/

Data: 2009-09-30 09:29:11
Autor: Agent

Użytkownik "Z(a)miennik" <adres@email.pl> napisał w wiadomości news:h9v140$k2r$1inews.gazeta.pl...

[...]

Bo to V8 a takie silniki są duże i paliwożerne i nas nie stać? A może tez dlatego że brak w ofercie dilerów, wiekszość woli benzynke 1,6 -2,0 zamiast 4,2 l

Data: 2009-09-30 09:33:32
Autor: bratPit[pr]
[...]

bo za mało jeździ takich mustangów, subaraków z wydechami od STI lub chociażby czegoś takiego jak bmw V8 z wydechami schnitzer'a,
brat

Data: 2009-09-30 09:56:48
Autor: kamil

"bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> wrote in message news:h9v1ke$lqh$1inews.gazeta.pl...

[...]

Seryjny w STi jest cichutki, ale z back boxem prodrive'a i wycietym silencerem jest juz czego posluchac. :)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-09-30 11:06:57
Autor: bratPit[pr]
[...]

nie wątpię ale wiesz, ja nie lubię głośno, ja lubię brzmienie, a boxer subaru z odpowiednim wydechem to poezja :-)
brat

Data: 2009-09-30 10:09:17
Autor: kamil

"bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> wrote in message news:h9v73k$dhp$1inews.gazeta.pl...

[...]

I wlasnie w tym rzecz, ze jest przyjemnie, a nie budzi calej okolicy kiedy wracasz wieczorem do domu :)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-09-30 09:53:11
Autor: LEPEK
bratPit[pr] pisze:

no i to jest jeszcze marzenie ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=Dalq5vg4JRg

Na moim głośniczku przy wolnych obrotach to brzmi jak jakaś maszyna rolnicza ;)

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2009-09-30 09:56:18
Autor: bratPit[pr]
Czy znacie cos piękniejszego niż... ?

no i to jest jeszcze marzenie ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=Dalq5vg4JRg

Na moim głośniczku przy wolnych obrotach to brzmi jak jakaś maszyna rolnicza ;)

zmień głośniczek na głośnik i nie bluźnij ;-)
brat

Data: 2009-09-30 11:12:21
Autor: Massai
Czy znacie cos piękniejszego niż...=?ISO-8859-2?Q? =3F? =
LEPEK wrote:

bratPit[pr] pisze:

> no i to jest jeszcze marzenie ;-)
> http://www.youtube.com/watch?v=Dalq5vg4JRg

Na moim głośniczku przy wolnych obrotach to brzmi jak jakaś maszyna
rolnicza ;)

U mnie też na głośnikach brzmi jak ursus mojego dziadka ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-09-30 15:33:33
Autor: Rafał Grzelak
Dnia Wed, 30 Sep 2009 09:18:40 +0200, bratPit[pr] napisał(a):

no i to jest jeszcze marzenie ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=Dalq5vg4JRg

jak ursus c330 ;]

--