Czy znacie cos piękniejszego niż... ?

Data: 2009-09-30 07:58:41
Autor: Przemek V
Czy znacie cos piękniejszego niż... ?
On 30 Wrz, 09:05, "Z\(a\)miennik" <ad...@email.pl> wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=J6T2AjBtDMQ

Ten dzwiek to poezja  :)

Też V8 ale z płaskim wałem a nie krzyżowym jak prawie wszystkie inne
V8. Całkiem inny dźwięk. W tunelu Wisłostrady - symfonia a nie jakaś
tam poezja ;)

http://www.youtube.com/watch?v=VrVRCIa-lgE

Data: 2009-09-30 20:22:13
Autor: Rafał Grzelak
Dnia Wed, 30 Sep 2009 07:58:41 -0700 (PDT), Przemek V napisał(a):

[...]

Ladne auto. :)
Szkoda, ze nie ma nagrania z tunelu.

btw:
http://www.youtube.com/watch?v=SM5JQ1RqEPM&feature=channel_page

:O

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2009-10-01 00:08:51
Autor: Wiktor
Czy znacie cos piĂŞkniejszego niÂż... ?
Przemek V pisze:

Też V8 ale z płaskim wałem a nie krzyżowym jak prawie wszystkie inne
V8. Całkiem inny dźwięk. W tunelu Wisłostrady - symfonia a nie jakaś
tam poezja ;)

http://www.youtube.com/watch?v=VrVRCIa-lgE

facet nie potrafi nawet kierownicą kręcić - 12 sekunda filmu

--
Wiktor

Data: 2009-10-01 10:33:18
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Czy znacie cos piękniejszego niż... ?
Dnia 01.10.2009 Wiktor <a@a.pl> napisał/a:
Przemek V pisze:

Te? V8 ale z p?askim wa?em a nie krzy?owym jak prawie wszystkie inne
V8. Ca?kiem inny d?wi?k. W tunelu Wis?ostrady - symfonia a nie jaka?
tam poezja ;)

http://www.youtube.com/watch?v=VrVRCIa-lgE

facet nie potrafi nawet kierownic? kr?ci? - 12 sekunda filmu

Właśnie oceniłeś grupowicza :->

Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2009-10-01 09:59:26
Autor: Przemek V
Czy znacie cos piękniejszego niż... ?
On 1 Paź, 10:33, Adam 'Chloru' Drzewososki <karmm...@chloru.net>
wrote:

> facet nie potrafi nawet kierownic? kr?ci? - 12 sekunda filmu

Właśnie oceniłeś grupowicza :->

;) Przy takich prędkościach tam jest siłowanie się a nie kręcenie a
promień skrętu taki, że zawracanie na trzy na ogół zamienia się w
zawracanie na pięć co odpowiada wizycie na siłowni ;)

Data: 2009-10-01 19:35:18
Autor: DoQ
Przemek V pisze:

;) Przy takich prędkościach tam jest siłowanie się a nie kręcenie a
promień skrętu taki, że zawracanie na trzy na ogół zamienia się w
zawracanie na pięć co odpowiada wizycie na siłowni ;)

ATSD czupryna wystaje ci zza szyby - zbierasz komary we włos? ;-)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-10-01 22:38:45
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Dnia 01.10.2009 Przemek V <przemmvv@gmail.com> napisał/a:
Właśnie oceniłeś grupowicza :->

;) Przy takich prędkościach tam jest siłowanie się a nie kręcenie a

Też nie mam wspomagania... ale za to długa przekładnia ~4 obroty
lock-to-lock. ;-)

promień skrętu taki, że zawracanie na trzy na ogół zamienia się w
zawracanie na pięć co odpowiada wizycie na siłowni ;)

Akurat mająć tyle patatajów to pewnie to można zawrócić na raz....
ewentualne spotkanie z krawężnikiem może być jednak drogie w ramach
nieudanej próby ;)

Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2009-10-04 07:50:58
Autor: Przemek V

Użytkownik "Adam 'Chloru' Drzewososki" <karmmnie@chloru.net> napisał w wiadomości news:slrnhca4ql.1op.karmmniechloru.net...
[...]

Po zbyt częstym takim zawracaniu w MX-5 musiałem dyfer wymieniać. Gdyby odpukać tu było podobnie to musiałbym chyba nerkę sprzedać.

Data: 2009-10-05 00:28:39
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Dnia 04.10.2009 Przemek V <miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> napisał/a:
[...]

Idealna okazja do upgrade'u ;-) Miata z LSD czy otwartym ? --
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2009-10-05 05:38:45
Autor: Przemek V
Czy znacie cos piękniejszego niż... ?
On 5 Paź, 00:28, Adam 'Chloru' Drzewososki <karmm...@chloru.net>
wrote:
Dnia 04.10.2009 Przemek V <miata...@poczta.onet.naszaojczyzna> napisał/a:

> Po zbyt częstym takim zawracaniu w MX-5 musiałem dyfer wymieniać. Gdyby
> odpukać tu było podobnie to musiałbym chyba nerkę sprzedać.

Idealna okazja do upgrade'u ;-)

W Miacie tak też się stało a w Efce już jest LSD. Fajnie się dobiera
olej do skrzyni zintegrowanej z dyfrem, który jednocześnie ma robić
dobrze synchronizatorom i szperze :-)

Miata z LSD czy otwartym ?

Była z otwartym a dostała LSD. LSD w miejsce otwartego jest plug and
play. Torsen z NB do NA wymaga już zmiany półosiek ale też nie jest
wielką filozofią.

Data: 2009-10-05 20:13:08
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Dnia 05.10.2009 Przemek V <przemmvv@gmail.com> napisał/a:

Idealna okazja do upgrade'u ;-)

W Miacie tak też się stało a w Efce już jest LSD. Fajnie się dobiera
olej do skrzyni zintegrowanej z dyfrem, który jednocześnie ma robić
dobrze synchronizatorom i szperze :-)

E tam ... ja leje ten sam olej do silnika co do skrzyni. :-)
Wot technika ;-)

Miata z LSD czy otwartym ?

Była z otwartym a dostała LSD. LSD w miejsce otwartego jest plug and
play. Torsen z NB do NA wymaga już zmiany półosiek ale też nie jest
wielką filozofią.

Tak tak... moze kiedys jako drugie/trzecie auto. Pamiętam, że kiedyś
szukałeś też kompresora/turbo (afair plug'n'play byly z 323 GT-R/X).
Dalej @0 bar ? --
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2009-10-05 13:13:07
Autor: Przemek V
Czy znacie cos piękniejszego niż... ?
On 5 Paź, 20:13, Adam 'Chloru' Drzewososki <karmm...@chloru.net>
wrote:
Dnia 05.10.2009 Przemek V <przem...@gmail.com> napisał/a:

> [...]

Tak tak... moze kiedys jako drugie/trzecie auto. Pamiętam, że kiedyś
szukałeś też kompresora/turbo (afair plug'n'play byly z 323 GT-R/X)..

Tak. Ale kompresor dedykowany do MX-5 (Jackson Racing/Sebring) się po
garażu wala. Turbo z 323 jest mocno nie plug and play do MX-5 ale
czemu to już dawno zapomniałem ;)

Data: 2009-10-05 22:50:25
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
[...]

Czyli jakies dwa czteropaki i 2 wolne weekendy i bedzie latać ;-) Bardzo ciekaw jestem efektów w takim pudełku @180 KM (zakładam, że tyle
jest możliwe, a jak nie jest to się kołka w kompresorze zmienia) ;-)
Turbo z 323 jest mocno nie plug and play do MX-5 ale
czemu to już dawno zapomniałem ;)

Myślę, że to turbo było bezpośrednią przyczyną oznaczenia 323 GT-R
(Getriebe Trzeba Ratować (C)) ;-) --
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2009-10-05 14:00:52
Autor: Przemek V
Czy znacie cos piękniejszego niż... ?
On 5 Paź, 22:50, Adam 'Chloru' Drzewososki <karmm...@chloru.net>
wrote:

> [...]

Bardzo ciekaw jestem efektów w takim pudełku @180 KM (zakładam, że tyle
jest możliwe, a jak nie jest to się kołka w kompresorze zmienia) ;-)

Raczej ze 115 KM tak na 150-160.  Potem trzeba już większe wtryski,
jakieś ECU programowalne, intercoolery itp.

> Turbo z 323 jest mocno nie plug and play do MX-5 ale
> czemu to już dawno zapomniałem ;)

Myślę, że to turbo było bezpośrednią przyczyną oznaczenia 323 GT-R
(Getriebe Trzeba Ratować (C)) ;-)

W Miacie skrzynie dają rady. W PL jest kilka uturbionych Miatek.
WYniki na 1/4 mili są tu w kategorii MX-5: http://www.sss.org.pl/timingdb..php?view=270909

Data: 2009-10-05 14:56:11
Autor: Przemek V

A w ogóle to: http://www.youtube.com/watch?v=yZEFo_sBdok :)))))

Data: 2009-10-06 21:39:13
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
[...]

Fajne - szkoda, ze drzewo zaslanialo miejsce popisów ;-) --
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2009-10-06 21:35:10
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
[...]

Czyli zaczynająsię koszty... do tego trzeba kogos kto potrafi to do kupy
złożyć ;-) Aczkolwiek i 160 KM miłe musi być w takim setupie.

Myślę, że to turbo było bezpośrednią przyczyną oznaczenia 323 GT-R
(Getriebe Trzeba Ratować (C)) ;-)

W Miacie skrzynie dają rady. W PL jest kilka uturbionych Miatek.

No trochę inne zadania stoją przed taimi skrzyniami ;-)
WYniki na 1/4 mili są tu w kategorii MX-5: http://www.sss.org.pl/timingdb.php?view=270909

Zajrzalem z ciekawosci ... IMHO troche wstyd meczyc takie auto
jazdą przez 400 metrów prosto ;-) --