Czy znaczek od Passata b?dzie pasowa? do Octavii?

Data: 2011-02-17 09:41:37
Autor: Robert_J
Czy znaczek od Passata b?dzie pasowa? do Octavii?
...żona nie zgodziła się, żeby to
była Skoda, bo jej koleżanki nagadały głupot, że to obciach jeździć Skodą, że
buraki, kapelusznicy itd.
Ja się tym nie przejmuję, znalazłem nawet Octavię w świetnym stanie, z
przebiegiem 30 tys., po prostu igła, przełożę znaczek i żona nawet się nie
zorientuje.

Weź pod uwagę że koleżanki mogą być bardziej rozgarnięte niż żona (co jest wielce prawdopodobne) i zorientują się ;-))). A wtedy będzie obciach do kwadratu. Jeszcze wyjdziesz na debila, który dał sobie wcisnąć skodę jako passata ;-)))).

Jest jeszcze znaczek na kierownicy, ale ten zakleję takim plastikowym krążkiem.

Nie lepiej przykleić znaczek mercedesa? powinien pasować ;-)))

Czy ktoś próbował już takie coś?

Myślę że aż takich idiotów to tutaj nie ma ;-)))

Dzisiaj kupiłem na allegro takie silikonowe naklejki do felg ze znakiem VW.

Pomyśl czy nie lepiej zamiast naklejek kupić silikonową żonę ;-))). Będzie mądrzejsza, bez urazy...
Jak jej kupujesz bieliznę to też idziesz do CH im. Mariana Paździocha, bierzesz chińszczyznę za 5 zł i przyszywasz znaczki Triumpha? I pewnie się nie poznaje ;-))

Zrobiłem mały fotomontaż
Jak myślicie, dobrze to wygląda?
http://img689.imageshack.us/img689/3816/skoda2.jpg

Zajebiście ;-)))).

Czy znaczek od Passata b?dzie pasowa? do Octavii?