Czy żółć już was zalała?

Data: 2018-12-19 11:00:49
Autor: Pajdak
Czy żółć już was zalała?
http://next.gazeta.pl/next/7,151003,24288736,donald-tusk-od-stycznia-bedzie-zarabial-wiecej-podwyzka-wieksza.html#a=90&c=145&s=BoxBizMT

"Donald Tusk od stycznia 2019 roku będzie zarabiał więcej. Pensja byłego
premiera wynosić będzie 32,7 tys. euro miesięcznie. To równowartość około
140 tys. zł."

No PiS-owscy, możecie jedynie zgrzytać zębami! Instrukcja z Nowogrodzkiej
jest jasna: nie mówić źle o UE! Wybory ważniejsze, euro juz nie śmierdzi!

Tak więc mordy w kubeł! Ogony pod siebie!

Chyba, że chcecie "dobrowolnie" podzielić los Krychy! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-12-19 09:43:35
Autor: Zenek Kapelinder
Czy żółć już was zalała?
Po co mu pieniadze w pierdlu?

Data: 2018-12-19 20:12:22
Autor: Zenek Kapelinder
Czy żółć już was zalała?
Dnia Wed, 19 Dec 2018 09:43:35 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

Po co mu pieniadze w pierdlu?

Może na papierosy? Siedziałeś za kradzież kury to chyba pamietasz, że za
szluge musiałeś komuś robić loda! ;-)

Data: 2018-12-19 11:15:30
Autor: Zenek Kapelinder
Czy żółć już was zalała?
Nie rusza mnie szumowino ze sie podszyles.

Data: 2018-12-20 00:35:04
Autor: andal
Czy żółć już was zalała?
On Wed, 19 Dec 2018 20:12:22 +0100, Zenek Kapelinder wrote:

[...]

srajdak *wypierdalaj*

Data: 2018-12-19 19:10:06
Autor: A. Filip
Czy
"Pajdak" <runt@anekumena.prv> pisze:
[...]

Ależ wciskaj dalej ile to Tusk zarabia.  Myślisz że to napawa wyborców
o dochodach "poniżej średnie" (większość) przychylnie do niego i jego partii?
Dla takiej fuchy tylko Tusk by gówniane premierostwo RP rzucił i swoją
partię (PO) wystawił na polityczną klęskę?  Przecież gdyby to Tusk
przewodził PO to by PO pokonało PiS po raz trzeci z palcem w dupie! ;-)

--
A. Filip
| Groźniejsze jest wojsko jeleni przy lwie hetmanie niż wojsko lwów
| przy hetmanie jeleniu.   (Przysłowie polskie)

Czy żółć już was zalała?