Czy zostawiacie dowód rejestracyjny w samochodzie?

Data: 2009-07-09 12:50:42
Autor: Wiesiaczek
Czy zostawiacie dowód rejestracyjny w samochodzie?

Użytkownik "Samotnik" <samotnik@WYTNIJ.samotnik.art.pl> napisał w wiadomo¶ci news:slrnh5bhcn.b80.samotniklocalhost.localdomain...
Tak się ostatnoi zastanawiam, dlaczego muszę nosić niewygodny, duży
portfel, skoro wszystko w nim, oprócz dowodu rejestracyjnego samochodu, ma
wymiar karty kredytowej. :) Kupiłem sobie taki malutki portfelik na karty i
jest ekstra, tylko ten dowód rejestracyjny... Albo go będę nosił gdzie¶ ze
sob± (co jest bez sensu, bo i tak zajmuje miejsce, a bez osłony twardszego
portfela po prostu gnie się i szmaci w tempie ekspresowym), albo po prostu
zostawię w schowku. Tylko czy tak należy?

Może zastosować sposób wypożyczalni samochodów?
Tam DR jest zminiaturyzowany (pozaginany ale nie wiem, czy nie obcięty) i przyczepiony jako brelok do kluczyka samochodowego.
Nie wiem, czy ten sposób może być stosowany indywidualnie czy też np. AVIS ma jak¶ umowę lub przywileje?

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy s± ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2009-07-09 14:23:10
Autor: Paweł
Czy zostawiacie dowód rejestracyjny w samochodzie?
Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h34i24$ev9$1news.onet.pl...

[...]

Dowód jest tam złożony w pół. --
Paweł

Czy zostawiacie dowód rejestracyjny w samochodzie?