Czy zrobie "to" w prosty sposob? :)

Data: 2012-12-24 15:27:53
Autor: anion
Czy zrobie "to" w prosty sposob? :)
Witam,

posiadam konto w voipdiscount.com, login: xxxxxxxxxx. Jesli wysylam smsa z tego konta to odbiorca w telefonie komorkowym jako nadawce wiadomosci widzi "<xxxxxxxxxx>: dzis jest zimno".
Jesli zas chce zadzwonic do kogos korzystajac z w/w konta to na wyswietlaczu odbiorcy wyswietli sie numer mojej komorki (wczesniej jednorazowo do konta xxxxxxxxxx przypisuje moj numer komorki kory jest autoryzowabny w systemie voipdiscount.com poprzez kod w sms wyslanym na moja komorke).

Czy moge cos takiego sobie zrobic we wlasnym zakresie (w prosty sposob)?
Jakiego oprogramowania uzyc?
Jest cos gotowego do w/w zadania?

Zakladam ze to bedzie jakis skrypt w php.

Pozdrawiam

ps. ewentualnie moze cos takiego jest na Androida?

Czy zrobie "to" w prosty sposob? :)