Czy zwiekszenie skladki dla ZUS-u jest konieczne?

Data: 2009-11-05 02:22:21
Autor: PM
Czy zwiekszenie skladki dla ZUS-u jest konieczne?
Czy zwiększenie składki dla ZUS-u jest konieczne?
http://www.polskamowi.pl/

Data: 2009-11-04 23:18:30
Autor: J-23
On 5 Lis, 02:22, "PM" <p...@polskamowi.pl> wrote:
Czy zwiększenie składki dla ZUS-u jest konieczne?http://www.polskamowi.pl/

nie, wystarczy zlikwidowac KRUS

J-23 itede

Data: 2009-11-05 08:35:52
Autor: Anatol

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:282a7fe3-2988-4a77-b03c-b531e12c0054d21g2000yqn.googlegroups.com...
On 5 Lis, 02:22, "PM" <p...@polskamowi.pl> wrote:
Czy zwiększenie składki dla ZUS-u jest konieczne?http://www.polskamowi.pl/

nie, wystarczy zlikwidowac KRUS

A do likwidacjai KRUS wystarczy poparcie PiS i prezydenta.

http://marciniuk.pl/?j=2&i=1&id=221

"Prezydent RP stwierdził, że obecnie nie czas zmieniać ten system, gdyż normalne ubezpieczenie byłyby w stanie płacić tylko olbrzymie gospodarstwa."

Anatol

Data: 2009-11-05 08:55:17
Autor: cyc
[...]

To za malo .
Do tego nalezaloby dodac conajmniej likwidacje sponsoringu przez panstwo koscielnych fanaberii ( kilkanascie miliardow zl/rocznie ) a takze solidna dyscyplina w najbardiej kapitalochlonnej dziedzinie zycia publicznego , jakim jest ZS . Taka beztroska w szastaniu pieniedzmi z jaka mamy tu doczynienia nie bylo nawet w gornictwie za najglebszej komuny .

cyc

Data: 2009-11-05 10:56:00
Autor: awe
Czy zwiekszenie skladki dla ZUS-u jest konieczne?
No i przede wszystkim odebrac czerwoncom emerytury i wyslac na zasilki po 150 zl
awe

Data: 2009-11-05 05:53:45
Autor: J-23
On 5 Lis, 10:56, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
No i przede wszystkim odebrac czerwoncom emerytury i wyslac na zasilki po
150 zl
awe

i rozwiazac konkordat

J-23 itede

Data: 2009-11-06 21:29:58
Autor: awe
Czy zwiekszenie skladki dla ZUS-u jest konieczne?

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:ed384624-b260-49b2-8484-56dfde15fa4cv30g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -
oczywiscie a ksiezy w kamasze, kto to widzial zeby dorosle chlopy chodzily w sukienkach
awe

Data: 2009-11-05 14:12:21
Autor: bolek

Użytkownik "PM" <pm@polskamowi.pl> napisał w wiadomości news:hct9cv$h10$1inews.gazeta.pl...
Czy zwiększenie składki dla ZUS-u jest konieczne?
http://www.polskamowi.pl/

Niekoniecznie.
Należy poddać eutanazji emerytów,
co właśnie się wprowadza w czyn.

bolek

Data: 2009-11-05 14:42:41
Autor: Ireneusz Wik
PM <pm@polskamowi.pl> napisał(a):
Czy zwiększenie składki dla ZUS-u jest konieczne?
http://www.polskamowi.pl/

okradanie obywateli jest nieetyczne

konieczne są 1. reforma państwa (ale pijarowy ryży nie jest w stanie jej dokonać)
2. politycy oraz ich układy powinni przestać kraść
3. a propos reformy - czy nie za dużo u nas bezproduktywnych urzędasów - skoro ich armia rośnie z roku na rok to nic dziwnego że mamy deficyt budżetowy

IWSP --

Data: 2009-11-05 16:06:24
Autor: bolek

Użytkownik "Ireneusz Wik" <iwsp.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hcuo91$d8e$1inews.gazeta.pl...
[...]

1. Nie można reformować czegoś co nie istnieje.
    Burdel w którym każdy kradnie proporcjonalnie do wysokości
    stołka nie można nazwać państwem.
2. Politycy oraz reszta ich mafii przestanie kraść tylko wtedy
    jak przepuści się ich przez komin.
3.Urzędników będzie coraz więcej, bo wzrasta liczba pociotków
   liczących na synekury. Ponadto trzeba jakoś się odpłacić
   gangsterom którzy ich wsadzili na stołki./ chlebowski/

bolek

Data: 2009-11-06 13:09:52
Autor:
On Thu, 5 Nov 2009 02:22:21 +0100, "PM" <pm@polskamowi.pl> wrote:

Czy zwiększenie składki dla ZUS-u jest konieczne?
http://www.polskamowi.pl/

 niech mi oddadza moje pieniadze i raz na zawsze ode mnie  sie odpierdziela.  --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-06 16:46:38
Autor: Roger Perejro
Czy zwiekszenie skladki dla ZUS-u jest konieczne?

Użytkownik ""<heRsk>"" <euro?bigbrednie@interia.pl> napisał

niech mi oddadza moje pieniadze i raz na zawsze ode mnie
sie odpierdziela.

A emerytura, ewentualnie renta?

Przemek
--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyjaśniająca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rządów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ciągu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

Czy zwiekszenie skladki dla ZUS-u jest konieczne?