Czy zwiększenie składki dla ZUS-u jest konieczne?

Data: 2009-11-05 02:22:36
Autor: PM
http://www.polskamowi.pl/

Data: 2009-11-05 07:27:59
Autor: Ireneusz Wik
Czy zwiększenie składki dla ZUS-u jest konieczne?

Czy zwiększenie składki dla ZUS-u jest konieczne?
http://www.polskamowi.pl/

jak się jest nieudolnym politykiem
jak się nie chce przeprowadzić reformy państwa
jak się ma nóż na gardle w postaci progu 60%

IWSP  --

Data: 2009-11-05 08:29:27
Autor: olob kowalski
Ireneusz  Wik <iwsp.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):

> Czy zwiększenie składki dla ZUS-u jest konieczne?
> http://www.polskamowi.pl/

jak się jest nieudolnym politykiem

a był jaki¶ udolny polityk?

jak się nie chce przeprowadzić reformy państwa

reformy czyli co? gadasz o tym co wiesz i co rozmumiesz czy o tym co słyszałe¶?

jak się ma nóż na gardle w postaci progu 60%

ten próg narastał nie zdarzył się wczoraj gdzie byli¶cie jak był poziom 10,20,30,40% nikt z was nie miał odwagi powiedzieć że to niemozliwe żeby spłacić długi?
rozumiem fajnie wszyscy się bawili i mieli gdzie¶ długi bo wtedy nie byłoby demokracji tylko ocet na półkach i zapierdziel po 12h nie przy papierkach

IWSP

Data: 2009-11-05 09:47:01
Autor: Anatol
Czy zwiększenie składki dla ZUS-u jest konieczne?

Użytkownik "olob kowalski" <bolo1975.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hcu2d7$nao$1inews.gazeta.pl...
[...]

Takie poziomy to były  w latach 1970-79 (sam publiczny dług zagraniczny). Od tamtej pory poniżej 40% PKB zadłużenie państwa nigdy już nie spadło (a w 1990 było już 80% PKB).

Anatol

Data: 2009-11-05 09:50:12
Autor: Andrzej Adam Filip
Czy zwiększenie składki dla ZUS-u jest konieczne dla następnej kadencji PO?
"olob kowalski" <bolo1975.SKASUJ@gazeta.pl> pisze:
Ireneusz  Wik <iwsp.SKASUJ@gazeta.pl> napisaĹ‚(a):

> Czy zwiększenie składki dla ZUS-u jest konieczne?
> http://www.polskamowi.pl/

jak siÄ™ jest nieudolnym politykiem

a był jakiś udolny polityk?

jak się nie chce przeprowadzić reformy państwa

reformy czyli co? gadasz o tym co wiesz i co rozmumiesz czy o tym co słyszałeś?

jak się ma nóż na gardle w postaci progu 60%

ten próg narastał nie zdarzył się wczoraj gdzie byliście jak był poziom 10,20,30,40% nikt z was nie miał odwagi powiedzieć że to niemozliwe żeby spłacić długi?
rozumiem fajnie wszyscy się bawili i mieli gdzieś długi bo wtedy nie byłoby demokracji tylko ocet na półkach i zapierdziel po 12h nie przy papierkach

A gdzie ty byłeś jak "PO w opozycji" opierdalało *ostro* rząd (SLD) za
narastanie długu publicznego z poważnym ryzykiem przekroczenia progów "z konstytucyjnymi konsekwencjami" ale "PO u żłoba" jakoś się perspektywa
"nieco" zmieniła (patrz 52 miliardy deficytu na rok 2010).
"PO u władzy" wydaje się już teraz mieć perspektywę "przesunąć problem
na po wyborach": jak przegramy to nie będzie już nasz problem, a jak
wygramy to się będziemy martwić dopiero w następnej kadencji.

P.S.
To niby polityka, ale potyka bardzo i *bezpośrednio* wpływająca na
perspektywy gospodarcze a wiec i giełdowe.

--
Andrzej Adam Filip : Twoje pieniÄ…dze. Twoje ryzyko. TwĂłj zysk *albo* strata.
Jeżeli dewianci zaczną demonstrować, to należy dolać im pałą.

Data: 2009-11-05 10:39:55
Autor: Jerzy Olszewski
Andrzej Adam Filip pisze:
"olob kowalski" <bolo1975.SKASUJ@gazeta.pl> pisze:

P.S.
To niby polityka, ale potyka bardzo i *bezpośrednio* wpływająca na
perspektywy gospodarcze a wiec i giełdowe.

Zobaczcie jakie macie wyprane mózgi. Bez żenady latają na grupie dowolne wulgaryzmy, ale za użycie słowa "polityka" przepraszacie, jak za największą zbrodnię :))

Słyszałem od młodych ludzi, że w różnych firmach presja na samodzielnie myślących jest tak duża, że boją się otwarcie przyznać w swoich środowiskach zawodowych do sympatii politycznych spoza "głównego nurtu" by nie być obiektem dotkliwego ostracyzmu. Dokładnie tak samo jak dla mieszkańca Czerniakowa w dniu meczu Legii przyznanie się do tego, że jest kibicem Polonii Warszawa.

Sięgamy dna - ku uciesze komuszków, którzy swego czasu postawili sobie za cel obrzydzenie wszystkiego, co kojarzy się z polityką.

Data: 2009-11-05 11:47:03
Autor: Andrzej Adam Filip
O polityce na pl.biznes.wgpw czyli po kiego wuja jest pl.soc.polityka
Jerzy Olszewski <jerzyo@it.com.pl> pisze:
Andrzej Adam Filip pisze:
"olob kowalski" <bolo1975.SKASUJ@gazeta.pl> pisze:

P.S.
To niby polityka, ale potyka bardzo i *bezpośrednio* wpływająca na
perspektywy gospodarcze a wiec i giełdowe.

Zobaczcie jakie macie wyprane mĂłzgi. Bez ĹĽenady latajÄ… na grupie
dowolne wulgaryzmy, ale za użycie słowa "polityka" przepraszacie, jak
za największą zbrodnię :))
[...]

To jest grupa o giełdzie i to z samej nazwy. Jak ktoś chce ględzić o
polityce bez zwiÄ…zku z gospodarkÄ… to niech spada na forum do tego
przeznaczone czyli news:pl.soc.polityka . To jest kwesta nie wpierdalania
się między wódkę a zakąskę ze swoim jedynie ukochanym bobofrutem.
Spora część "problemów politycznych" *ma* przełożenie na gospodarkę.
Wiec *minimum* kultury wymaga starannego podkreślania takich wpływów jak
siÄ™ o polityce dyskutuje *TU* a nie na news:pl.soc.polityka .

Ty jesteś z takich nachalnych chamów co na spotkaniu fanów piłki nożnej
chcÄ…  "na chama" rozmawiać o siatkĂłwce damskiej zamiast pĂłjść tam gdzie
jest to dokładnie tym o czym ludzie chcą tam rozmawiać? P.S.
Ja się zajmuje zwalczaniem spamu emailowego. Więc "kulturę"
wpierdalajÄ…cego siÄ™ nachalnie chama zwalczam "zawodowo" i ma na niÄ… "awersjÄ™ ugruntowanÄ… (chyba) doĹĽywotnio".

--
Andrzej Adam Filip : Twoje pieniÄ…dze. Twoje ryzyko. TwĂłj zysk *albo* strata.
Człowiek bez poczucia moralnego jest najniegodziwszym

Data: 2009-11-05 12:34:42
Autor: Jerzy Olszewski
Andrzej Adam Filip pisze:
[...]

Umyj się. Piana wyszła Ci na usta.

Data: 2009-11-05 12:52:57
Autor: olob kowalski
Jerzy Olszewski <jerzyo@it.com.pl> napisał(a):
Andrzej Adam Filip pisze:
> [...]

Sięgamy dna - ku uciesze komuszków, którzy swego czasu postawili sobie za cel obrzydzenie wszystkiego, co kojarzy się z polityką.

gadasz głupoty jak potłuczony
niestety jeste¶my skazani na siebie baranie i tylko od tego jak będziemy w stosunku do siebie postępować tak będzie w polsce i na ¶wiecie
a przywiazywać się do partii lub klubu to może tylko pustak który nie potrafi samodzielnie mysleć
chcieli¶cie demokracji to j± macie a jak przyjdzie taka jak w usa to wtedy bedzie zabawa
lojalno¶ć wobec partii albo nigdzie się nie dostaniesz do władzy a to zrodzi dyktatora i wtedy dostan± wszyscy w dupę

Data: 2009-11-05 12:48:06
Autor: olob kowalski
Andrzej Adam Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):
> [...]
poziom
 > 10,20,30,40% nikt z was nie miaĹ‚ odwagi powiedzieć ĹĽe to niemozliwe
ĹĽeby
> [...]

P.S.
To niby polityka, ale potyka bardzo i *bezpośrednio* wpływająca na
perspektywy gospodarcze a wiec i giełdowe.

byłem w domu podczas wyborów i bedę tak długo jak nie zmieni się ordynacja wyborcza bez progów i wygrywa ten kandydat który zbierze najwięcej głosów a nie partia i najważniesze kiedy próg wyborczy wazno¶ci wyborów będzie na poziomie ponad 50% aby większo¶ć decydowała o mniejszo¶ci
macie to o co¶ walczyli¶cie ramię w ramię z wałęs± który dał wam władzę wybierajcie spo¶ród tych którzy zostan± przyniesieni w reklamówkach szefów partii z tych którzy zamiast być lojalni wobec ludzi s± lojalni wobec szefa partii

Data: 2009-11-05 10:05:52
Autor: Ireneusz Wik
Czy zwiększenie składki dla ZUS-u jest konieczne?
a był jaki¶ udolny polityk?

Wilczek - ustawa o swobodzie gospodarczej

> jak się nie chce przeprowadzić reformy państwa

reformy czyli co? gadasz o tym co wiesz i co rozmumiesz czy o tym co słyszałe¶?

q2 widzę co się dzieje i jest coraz gorzej
sporo pseudoreform (emerytalna, zdrowotna)

reforma - zrównoważenie budżetu poprzez obcięcie KRUS, administracji,  prywatne emerytury, słuzba zdrowia, szkolnictwo, system prezydencki, stworzenie s±downictwa od podstaw

a teraz - pyszczysz czy masz jakie¶ pojęcie

> [...]

rozumiem fajnie wszyscy się bawili i mieli gdzie¶ długi bo wtedy nie byłoby demokracji tylko ocet na półkach i zapierdziel po 12h nie przy papierkach

tia, jeszcze parę latek takiej polityki i ocet wróci

IWSP  --

Data: 2009-11-05 12:57:29
Autor: olob kowalski
Czy zwiększenie składki dla ZUS-u jest konieczne?
Ireneusz  Wik <iwsp.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
> a był jaki¶ udolny polityk?

Wilczek - ustawa o swobodzie gospodarczej

o swobodzie a gdzes ty na ¶wiecie widział swobodę gospodarcza
nigdy takiej na ziemi nie było od czasów powstania państwowo¶ci

> [...]

a teraz - pyszczysz czy masz jakie¶ pojęcie

możesz sobie robić reformy i wszystko obcinać ale jak maż deficyt w handlu zagranicznym to obcinakie krusów zusów szkolnictwu itd nic ci nie da
po prostu dalej bedziesz ton±ć tylko troszkę wolniej ludzie się wkurz± wyjd± na ulice i zczanie się zadyma

> [...]
> demokracji tylko ocet na półkach i zapierdziel po 12h nie przy papierkach

tia, jeszcze parę latek takiej polityki i ocet wróci

nie wróci ocet bo to zbyt duży luksus bedzie --

Czy zwiększenie składki dla ZUS-u jest konieczne?