Czy żyd polskiego pochodzenia jest Pola kiem ?

Data: 2009-09-28 11:05:45
Autor: WW
Czy żyd polskiego pochodzenia jest Pola kiem ?
Witam

Takie pytanie nasunęło mi się z okazji sprawy p. Polańskiego.
Jest on obywatelem Polski pochodzenia żydowskiego, od wielu lat nie mieszka w Polsce ale to Polski rząd z prezydentem na czele pierwszy wystąpił w obronie pedofila.

Wszystko było by cacy, gdyby nie pewna wątpliwość.

Jak organizacje żydowskie występowały o odszkodowanie z II WŚ to uważały, że odszkodowanie za obywateli Polskich pochodzenia żydowskiego należą się nie Polsce a im "bo najważniejsze że był żydem".

Czy teraz to już nie jest najważniejsze ?

Pozdrawiam
  WW
"Ein Reich, ein Volk, ein EURuro"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni
zacząć się bać. "

Data: 2009-09-28 11:09:04
Autor: Prawusek

"WW" <wuwu0@vp.pl> wrote in message
Witam

Takie pytanie nasunęło mi się z okazji sprawy p. Polańskiego.
Jest on obywatelem Polski pochodzenia żydowskiego,

Nie jest. Ma obywatelstwo francuskie.

Data: 2009-09-28 11:24:30
Autor: WW
Prawusek pisze:
[...]

To tym bardziej mnie interesuje dlaczego polski prezydent i polski MSZ zabiera głos w obronie pedofila?

Data: 2009-09-28 04:00:13
Autor: Jacek
WW napisał(a):
To tym bardziej mnie interesuje dlaczego polski prezydent i polski MSZ
zabiera g�os w obronie pedofila?

Niewierze żeby Kaczyński wypowiedział się w obronie pedofila. Przecież
jak go kiedyś pytali o ułaskawienie Jakuba T.(skazany za gwałt w
Anglii) to prezydent stanowczo oświadczył że "gwałcicieli nie
ułaskawia". Z tego co wiem to na razie Sikorski chce żeby Kaczyński
wziął w ochronę Polańskiego. Za onet:
"List w jego obronie skierowali do prezydenta Lecha Kaczyńskiego,
szefa MSZ Radosława Sikorskiego i ministra kultury Bogdana
Zdrojewskiego."
Prawda jest taka że w tej sprawie nikt z Polski łącznie z prezydentem
nie może nic zrobić, więc to tylko przepychanka polityczna by ubabrać
Kaczyńskiego pedofilem lub pokazać jaki to on jest zły i nielitościwy
dla artystów.
DRP - Dorwać Romana Polańskiego - najlepszy player do odtwarzania
filmów:
http://ds6.ovh.org/drppl.html

Data: 2009-09-28 11:25:27
Autor: Prawusek
Prawusek pisze:
> "WW" <wuwu0@vp.pl> wrote in message

> Nie jest. Ma obywatelstwo francuskie.

To tym bardziej mnie interesuje dlaczego polski prezydent i polski MSZ
zabiera głos w obronie pedofila?

Parch parcha pcha.
I odezwały sie parchy z Knesejmu...

Data: 2009-09-28 14:36:30
Autor: CYC

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:h9pvvn$k6$1nemesis.news.neostrada.pl...
Prawusek pisze:
[...]

Napisalem o tym samym w innym watku .
Dla mnie Polanski jest takim Polakiem jak ja chinczykiem . Jego polskosc polega tylko na tym , ze mieszkal w Polsce pare lat w tym okupacyjnych w ktorym polski chlop uratowal mu zycie przechowujac go u siebie .
Znmiennym jest rowniez prytoczony prxzec Ciebie przyklad relatywizacji pochodzenia w zaleznosci od roli jaka ma ono spelnic . Jesli bandyta, pedofil i zlodziej to polski zyd jest oczywiscie Polakiem , jesli niezyjacy juz zyd , ktory nie ma spadkobiercow , mial pozostawiony w Polsce majatek i mozna go "odzyskac " , to juz Polakiem nie jest , jest  Zydem i majatek nalezy sie zydowskim gminom a nie w naturalny i praktykowany na calym swiecie spsob , panstwu polskiemu . Pisales o tym , rowiez ja podnosilem wielokrtonie ten problem . o ale my sobie mozemy ...
Slabosc Polski lezy rowniez w uleglym stosunku do wszystkich rzadan majatkowych w tym tych koscielnych i zydowskich . Jedno stanowcze NIE , polozyloby kres wszystkim rzadaniom ale u nas nie ma politykow , sa tylko miekkim przyrzadem robieni sprzedajni cwele .

cyc

Data: 2009-09-28 19:20:24
Autor: mundek
Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h9qaki$5sn$1news.onet.pl...

[...]

To nie dowodzi, że tacy są Żydzi, ale taka jest ludzka chciwość, przebiegłość i chęć chronienia własnego tyłka, niezależnie od narodowości.
Równie dobrze to samo można powiedzieć o Polaku, Niemcu czy kimkolwiek.

Dobry przykład: hanysy.

J.

Data: 2009-09-28 19:31:01
Autor: CYC

Użytkownik "mundek" <mundraj@mailmix.pl> napisał w wiadomości news:h9qrdc$i73$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Chciwosc jest rzeczywiscie naturalna cecha czlowieka , wszak jestesmy zwierzetami a te w przyrodzie kieruja sie prawami uniwersalnymi - silny jest najedzony , slaby - chodzi glodny . Problem jednak lezy w natezeniu tej chciwosci bo przeciez jednak czyms roznimy sie od pozostalych zwierzat . Czym ? , no przeciez rozumem .
Jesli chciwosc osiaga apogeum w ktorym przestaja liczyc sie jakiekolwiek normy to znaczy , ze zostala przekroczona granica , do ktorej mozna ja tolerowac . Jesli za pozyskaniem pieniedzy idzie niewybredna oszczercza kampania w ktorej antypolonizm jest najwazniejszym jej elementem , przy rownczesnym wrzasku o naszym jakoby antysemityzmie, to z tym juz do porzadku dziennego przejsc  nie mozna i nalezy sie przeciwstawiac i to na tyle glosno aby byc slyszanym conajmniej tak samo glosno jak glosy szerzace antypolonizm , za ktory rowniez powinno sie karac .

cyc

Data: 2009-09-28 20:52:30
Autor: raff
CYC pisze:
[...]

Dobre, tylko czemu nie ma organizacji scigajacej za antypolonizm ?

R.

Data: 2009-09-29 20:32:23
Autor: mundek
Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości
Dobre, tylko czemu nie ma organizacji scigajacej za antypolonizm ?

Jest. Jednoosobowa. :)))

Data: 2009-09-28 11:14:59
Autor: Tzva Adonai
Czy żyd polskiego pochodzenia jest Polakiem ?
Takie pytanie nasunęło mi się z okazji sprawy p. Polańskiego.

Czy rusek polskiego pochodzenia jest Polakiem?.. Takie pytanie nasunęło mi się w
związku z twoją osobą...

Data: 2009-09-28 04:32:57
Autor: robertbig
On 28 Wrz, 11:14, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@amorki.pl> wrote:
> Takie pytanie nasunęło mi się z okazji sprawy p. Polańskiego.

Czy rusek polskiego pochodzenia jest Polakiem?.. Takie pytanie nasunęło mi się w
związku z twoją osobą...

Milcz zydowski śmieciu. Lepszy najgorszy rusek od kazdego zydka
--
Big

Data: 2009-09-28 04:34:46
Autor: Tzva Adonai
On 28 Wrz, 13:32, robertbig <robert...@wp.pl> wrote:

Milcz zydowski śmieciu. Lepszy najgorszy rusek od kazdego zydka

I kto to mówi?.. "Cyc" - grupowy komuch, esbek i rusofil...

Data: 2009-09-28 14:31:47
Autor: cirrus
Użytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisał w wiadomości news:f9c35dea-e413-48d9-b550-061fb9421e7331g2000vbf.googlegroups.com...
[...]

I lepszy każdy żydek o0d takiego kretyna jak ty.

--
stevep

Data: 2009-09-28 13:50:21
Autor: Karol
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
[...]

jest Polakiem, bo ma tez takie obywatelstwo.

[...]

no wlasnie. Ciekawe pytanie.

Data: 2009-09-28 14:15:16
Autor:
On Mon, 28 Sep 2009 11:05:45 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Witam
Takie pytanie nasunęło mi się z okazji sprawy p. Polańskiego.[...]

 faktem jest, ze gosciuzerznal malolate i to niebawem po smierci
 swojej zony (byla w 8-ym m-cu ciazy). tak odreagowal na stress?
 trzeba byc najgorszym fiutem by zdobyc sie na taki numer.
 zydzi byli zawsze narodem trzymajacym sie razem, taka solidarnosc
 napletkow. czy polanski to zyd czy polak ? a moze kundel jakowys?
 nie nam osadzac to jakiego jest pochodzenia. po prostu facio jest
 gnojkiem i tyle.zauwaz, ze wrzawa wybuchla dopiero teraz. wczesniej
 to towarzystwo jakos siedzialo cicho i nikomu nie przeszkadzalo,
 ze to pedofilek. a jak juz klecha potrzymal ministranta za siusiaka
 czy A1000 chciala sie wyskrobac czy inna alicja nie to wrzawa
 przewalala sie przez wszelkie media.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-09-28 15:39:48
Autor: WW
Czy Ĺźyd polskiego pochodzenia jest Pol akiem ?
<heÂŽsk> pisze:
[...]

Być może to jest właśnie problem. Jeśli teraz sąd przysadzi pedofilowi to, na co zasłużył, to cały aktorski establishment wyjdzie na cyników i degeneratów
No bo jak to, tyle lat stosunku z nieletnimi nie uznawali za naganne a tu nagle sąd włazi im z butami do ich szklanej wierzy i brutalnie strąca na dól, pokazując, że jednak nie są bogami którym wszystko wolno.

p.s.
Nadal wq*** mnie Twoje kodowanie  :-(

Data: 2009-09-28 20:08:27
Autor: Piotr
Dnia Mon, 28 Sep 2009 11:05:45 +0200, WW napisał(a):

[...]

Szyt sze poczebuje być Polak, to jest... Ne poczebuje, to jest szyt...
Piotr

Data: 2009-09-28 20:10:31
Autor: Tzva Adonai
Czy żyd polskiego pochodzenia jest Polakiem ?
Szyt sze poczebuje być Polak, to jest... Ne poczebuje, to jest szyt...

To zupełnie jak z hanysami - gdy znajdują się w potrzebie finansowej, to
momentalnie stają się Niemcami...

Data: 2009-09-29 16:02:32
Autor: WW
Tzva Adonai pisze:
Szyt sze poczebuje być Polak, to jest... Ne poczebuje, to jest szyt...

To zupełnie jak z hanysami - gdy znajdują się w potrzebie finansowej, to
momentalnie stają się Niemcami...

Może zatem przyjąć, że jest obywatelem państwa w którym mieszka i płaci podatki.
Tam ma prawa wyborcze jak inni obywatele.
A to, że ma dodatkowo inny paszport w domu, to tylko wartość sentymentalna.
Materialną zniosła UE.
Przy okazji mamy rozwiązany problem głosowania "polonii amerykańskiej", która od 60 lat nie była w kraju nie ma pojęcia, co się u nas dzieje.