Czy żyd polskiego pochodzenia jest Polakiem ?

Data: 2009-09-28 11:14:59
Autor: Tzva Adonai
Czy żyd polskiego pochodzenia jest Polakiem ?
Takie pytanie nasunęło mi się z okazji sprawy p. Polańskiego.

Czy rusek polskiego pochodzenia jest Polakiem?.. Takie pytanie nasunęło mi się w
związku z twoją osobą...

Data: 2009-09-28 04:32:57
Autor: robertbig
On 28 Wrz, 11:14, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@amorki.pl> wrote:
> Takie pytanie nasunęło mi się z okazji sprawy p. Polańskiego.

Czy rusek polskiego pochodzenia jest Polakiem?.. Takie pytanie nasunęło mi się w
związku z twoją osobą...

Milcz zydowski śmieciu. Lepszy najgorszy rusek od kazdego zydka
--
Big

Data: 2009-09-28 04:34:46
Autor: Tzva Adonai
On 28 Wrz, 13:32, robertbig <robert...@wp.pl> wrote:

Milcz zydowski śmieciu. Lepszy najgorszy rusek od kazdego zydka

I kto to mówi?.. "Cyc" - grupowy komuch, esbek i rusofil...

Data: 2009-09-28 14:31:47
Autor: cirrus
Użytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisał w wiadomości news:f9c35dea-e413-48d9-b550-061fb9421e7331g2000vbf.googlegroups.com...
[...]

I lepszy każdy żydek o0d takiego kretyna jak ty.

--
stevep

Czy żyd polskiego pochodzenia jest Polakiem ?