CzyĹźby elektryk?

Data: 2020-09-25 22:13:03
Autor: _Master_
CzyĹźby elektryk?
Ja rozumiem że ta dykta pali się ładnie i ten cały "dom" jest skazany na straty ale ci strażacy ruszają się jak muchy w smole a przecież może się zająć sąsiedni budynek.

Żałosne.

Data: 2020-09-28 17:20:49
Autor: J.F.
Czyżby elektryk?
Użytkownik "_Master_"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5f6e4f50$0$17347$65785112@news.neostrada.pl...
Ja rozumiem że ta dykta pali się ładnie i ten cały "dom" jest skazany na straty ale ci strażacy ruszają się jak muchy w smole a przecież może się zająć sąsiedni budynek.
Żałosne.

Moze maja doswiadczenie - spali sie odpowiednio duzo, to ubezpieczenie wyplaci na nowy dom.
Zgasza za wczesnie, to wlasciciel bedzie mial problem - bo to panie 80% dobre, i trzeba w smrodzie mieszkac :-)

J.

CzyĹźby elektryk?