Czyżby jednak Marszałek nam się rozchorował?

Data: 2019-08-07 15:52:26
Autor: Bruno Brunowski
Czyżby jednak Marszałek nam się rozchorował?
"Kuchciński wezwany na Nowogrodzką. W czwartek oświadczenie prezesa PiS"
https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/marek-kuchcinski-wezwany-na-nowogrodzka-poznym-wieczorem/temfxfb

--
Bruno

Data: 2019-08-07 16:12:22
Autor: Jacek Bialy
[...]

Sprawa w prokuraturze - będzie 'zawieszenie w pełnieniu funkcji', czyli dymisja.

JB

Data: 2019-08-08 03:18:54
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 8 sierpnia 2019 00:52:27 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
"Kuchciński wezwany na Nowogrodzką. W czwartek oświadczenie prezesa PiS"
https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/marek-kuchcinski-wezwany-na-nowogrodzka-poznym-wieczorem/temfxfb

A w TVP Info na żywo: "Sąmorzadowcy z Podkarpacia o zasługach Marszałka M. Kuchcińskiego dla regionu."

:)

--
Bruno

Data: 2019-08-08 03:21:48
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 8 sierpnia 2019 12:18:56 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]
> A w TVP Info na żywo: "Sąmorzadowcy z Podkarpacia o zasługach Marszałka M. Kuchcińskiego dla regionu."

https://pbs.twimg.com/media/EBcMCPuWsAEc-HY?format=jpg&name=small

Murem za Kuchcińskim!

Czekam na "spontaniczne" wiece poparcia.

:)
 --
Bruno

Data: 2019-08-08 03:30:09
Autor: japanizer
On Thursday, August 8, 2019 at 12:21:49 PM UTC+2, Bruno Brunowski wrote:
> https://pbs.twimg.com/media/EBcMCPuWsAEc-HY?format=jpg&name=small

Murem za Kuchcińskim!

Czekam na "spontaniczne" wiece poparcia.

:)

O kurde, za komuny takich szopek nie robili!

Data: 2019-08-08 03:40:52
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 8 sierpnia 2019 12:30:10 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

O kurde, za komuny takich szopek nie robili!

I się rozchorował. I wina Tuska i "abopeo". I będzie ustawa.

Powtórzony scenariusz z akcji z premiami.

--
Bruno

Data: 2019-08-08 06:13:58
Autor: Runt
W dniu 2019-08-08 o 00:52, Bruno Brunowski pisze:
"Kuchciński wezwany na Nowogrodzką. W czwartek oświadczenie prezesa PiS"
https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/marek-kuchcinski-wezwany-na-nowogrodzka-poznym-wieczorem/temfxfb

Ruszy lawina czy sprawa zostanie zamieciona pod dywan? Obstawiam to drugie. POświęcą Ogrodnika by uratować tyłki innych cwaniaczków z PiS traktujących nasz kraj jak własny folwark.

--
Runt

Data: 2019-08-08 00:16:21
Autor: Jacek Bialy
Czyżby jednak Marszałek nam się rozchorował?
   -- - Ruszy lawina czy sprawa zostanie zamieciona pod dywan?

Jaka sprawa i czego lawina?  Woził babę, wnuków, syna - a może jeszcze kogoś?  Obetną mu łeb i po sprawie.  Przy tej okazji państwo zarobi, bo właśnie wprowadzają taryfy za przewóz osób towarzyszących - i jeszcze będą ogłaszać, że ten a ten zapłacił tyle za przewóz małżonki.  Ile zapłacili prominenci z PO, którzy latali wyprowadzić psa?

P.S.  Za szybko zaczęliście szczekać, gdy PiS doszedł do władzy. Teraz nikt wam nie wierzy.

JB

Data: 2019-08-08 02:01:09
Autor: japanizer
On Thursday, August 8, 2019 at 9:16:22 AM UTC+2, Jacek Bialy wrote:
[...]

Tak jak złodziejskie premie "NAM SIĘ NALEŻY" wszyscy pooddawali do budżetu, czyli na Caritas, i tylko połowa z nich.

Z PiSdami jest jak z kawałem o tym, że na placu Czerwonym samochody rozdają.

Data: 2019-08-08 02:14:10
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 8 sierpnia 2019 11:01:10 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> [...]

Z PiSdami jest jak z kawałem o tym, że na placu Czerwonym samochody rozdają.

Jaka połowa!? W rządzie ministrów i wiceministrów jest coś koło 120. Oddało kilkunastu.

--
Bruno

Data: 2019-08-08 02:20:23
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 8 sierpnia 2019 11:14:12 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:

Jaka połowa!? W rządzie ministrów i wiceministrów jest coś koło 120. Oddało kilkunastu.

"Tylko w 2017 roku rząd PiS wypłacił sobie nagrody dwunastokrotnie wyższe niż te, które w latach 2014-2015 przyznał sobie rząd PO-PSL - wynika z raportu Najwyższej Izby Kontroli."
https://www.rp.pl/Polityka/180709868-NIK-porownuje-nagrody-rzadow-PO-PSL-i-PiS.html

--
Bruno

Data: 2019-08-08 11:33:58
Autor: Runt
W dniu 2019-08-08 o 11:20, Bruno Brunowski pisze:
[...]

Nareszcie Sami Zostali Złodziejami!

--
Runt

Data: 2019-08-08 11:33:10
Autor: Runt
W dniu 2019-08-08 o 09:16, Jacek Bialy pisze:
    -- - Ruszy lawina czy sprawa zostanie zamieciona pod dywan?

Jaka sprawa i czego lawina?  Woził babę, wnuków, syna - a może jeszcze kogoś?  Obetną mu łeb i po sprawie.

Czyli tradycyjnie pod dywan. Stara UB-ecka szkoła.

Przy tej okazji państwo zarobi, bo właśnie wprowadzają taryfy za przewóz osób towarzyszących

Naiwny czy fanatyk? Przez 4 lata sobie latali, było cicho-sza i nagle przejrzeli na oczy i będą wprowadzać taryfy? Puknij się! Typowy dym dla motłochu.

- i jeszcze będą ogłaszać, że ten a ten zapłacił tyle za przewóz małżonki.

Albo że wiózł 500 ampułek leku którego nie ma w sprzedaży! ;-)

Ile zapłacili prominenci z PO, którzy latali wyprowadzić psa?

No ile? 4 mln? ;-)))

P.S.  Za szybko zaczęliście szczekać,

Od szczekania to sa tacy jak ty. Ujadasz od lat. Tak mówią bywalcy psp.

gdy PiS doszedł do władzy.

Przy pomocy kremlowskich serwerów ;-)))

Teraz nikt wam nie wierzy.

Wam czyli komu? Tu nie PZPR towariszcz Biełyj.

JB

Masz jeszcze legitymację PZPR?

--
Runt

Data: 2019-08-08 02:54:56
Autor: Jacek Bialy
[...]

Niekoniecznie - komuniści dawali w łeb dopiero przy poważnych przekrętach. Za to platformiarze w ogóle nie karali - pozwalali na wszystko...

Przy tej okazji państwo zarobi, bo właśnie wprowadzają taryfy za przewóz osób towarzyszących
    -- - Naiwny czy fanatyk? Przez 4 lata sobie latali, było cicho-sza i nagle
przejrzeli na oczy i będą wprowadzać taryfy?

Dokładnie tak  - Tusk na to nie zdążył wpaść?  Może mu wtedy nie zależało?  :->

JB

Data: 2019-08-08 02:58:24
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 8 sierpnia 2019 11:54:57 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> [...]

przejrzeli na oczy i będą wprowadzać taryfy?

Dokładnie tak  - Tusk na to nie zdążył wpaść?  Może mu wtedy nie zależało?  :->

Nieżyjący już Marszałek Sejmu Wiesław Chrzanowski miał takie powiedzenie: ,,Tam gdzie brakuje przyzwoitości, mnoży się nowe regulaminy i zarządzenia". Pasuje idealnie.

--
Bruno

Data: 2019-08-08 04:33:00
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Z tej jego 'mądrości' ma wynikać, że najbardziej cnotliwy jest chaos i bałagan?  I rządy Tuska mają być tego przykładem?  Buuu ha-ha!

JB

Data: 2019-08-08 04:39:52
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 8 sierpnia 2019 13:33:01 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:

> [...]

Z tej jego 'mądrości' ma wynikać, że najbardziej cnotliwy jest chaos i bałagan?  I rządy Tuska mają być tego przykładem?  Buuu ha-ha!

Gdybyś nie zauważył, to wychodzi na jaw, że Tusk przy obecnej ekipie to wzór cnót i skromności.

--
Bruno

Data: 2019-08-08 05:20:11
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nawet orderu nie przyjął podczas 'państwowej wizyty' na Machu Picchu.
Buuuu ha-ha!

JB

Data: 2019-08-08 06:50:58
Autor: japanizer
On Thursday, August 8, 2019 at 2:20:12 PM UTC+2, Jacek Bialy wrote:
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nawet orderu nie przyjął podczas 'państwowej wizyty' na Machu Picchu.

Obroty handlowe Polski z Peru - 650 mln zł.

Prostytutka z Ukrainy lecąca z Kuchcińskim do Rzeszowa - 500 zł.

Buahahaha, PiSdo!

Data: 2019-08-08 17:09:59
Autor: u2
W dniu 08.08.2019 o 15:50, japanizer@japanizer.org pisze:
Obroty handlowe Polski z Peru - 650 mln zł.

no no, robi wrażenie ile nakupował kapeluszy Słońce Peru w Peru:))))))

--
I love love

Data: 2019-08-08 16:55:16
Autor: Jacek Bialy
Czyżby jednak Marszałek nam się rozchorował?
   -- - robi wrażenie ile nakupował kapeluszy Słońce Peru w Peru:))))))

A na co kapeluszy?  W inkaskiej czapce bardziej mu do twarzy :))

Data: 2019-08-09 07:35:38
Autor: Runt
W dniu 2019-08-09 o 01:55, Jacek Bialy pisze:
    -- - robi wrażenie ile nakupował kapeluszy Słońce Peru w Peru:))))))

A na co kapeluszy?  W inkaskiej czapce bardziej mu do twarzy :))

https://tinyurl.com/y2po33am - zobaczyłeś i co POmyśłałeś? ;-)

https://tinyurl.com/y4javv7j -zobaczyłeś i co POmyśłałeś? ;-)

Żenada, nie? ;-)

--
Runt

Data: 2019-08-08 20:05:22
Autor: Runt
W dniu 2019-08-08 o 11:54, Jacek Bialy pisze:
[...]

No paczcie towarzyszu. Przez tyle lat nie wpadł a nagle okazało się że latał. Na panienki w podkarpackie. ;-)))

Może mu wtedy nie zależało?  :->

JB

O ekscesach na 100% wiedział J.Kaczyński. Dlaczego nic nie zrobił? Albo już jest za burtą i się nie liczy albo doskonale wiedział. Nie zdziwiłbym się - sprawa 2 srebrnych wież była wystarczająco smierdząca. Tak jak żądanie 40 mln łapówki przez kolesia. Misiek też wyszedł z pierdla i chce 1 000 000  pln odszkodowania za niesłuszne aresztowanie.
W 3 miesiące zarobiłby niezłą kasę/ Można?

Słuszną linię ma wasza partia!

--
Runt

Data: 2019-08-08 11:14:44
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 8 sierpnia 2019 20:05:24 UTC+2 użytkownik Runt napisał:

>      -- - Naiwny czy fanatyk? Przez 4 lata sobie latali, było cicho-sza i nagle
> przejrzeli na oczy i będą wprowadzać taryfy?

Jak "tyle lat"? W 2012 loty Tuska opisał Newsweek.

--
Bruno

Data: 2019-08-08 16:51:33
Autor: Jacek Bialy
Czyżby jednak Marszałek nam się rozchorował?
    (...) na 100% wiedział J.Kaczyński. Dlaczego nic nie zrobił?

Pewnie dlatego, że w takich lotach nie widział nic złego.

JB

Data: 2019-08-09 07:32:27
Autor: Runt
W dniu 2019-08-09 o 01:51, Jacek Bialy pisze:
     (...) na 100% wiedział J.Kaczyński. Dlaczego nic nie zrobił?

Pewnie dlatego, że w takich lotach nie widział nic złego.

Oczywiście. Kali ukraść?! Dobrze!

https://tinyurl.com/y4javv7j

--
Runt

Data: 2019-08-09 02:08:10
Autor: Jacek Bialy
Czyżby jednak Marszałek nam się rozchorował?
Pewnie dlatego, że w takich lotach nie widział nic złego.

Oczywiście.
-- -- -- -- --

Nu  - tak przynajmniej powiedział na temat lotów Tuska do Gdańska, że premier musi gdzieś mieszkać...

    -- - Kali ukraść?! Dobrze!

....a ty kundelku skaczesz, ujadasz i nawet za kostkę nie potrafisz złapać.
Hau - hau?

Data: 2019-08-08 14:10:04
Autor: boukun
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
"Kuchciński wezwany na Nowogrodzką. W czwartek oświadczenie prezesa PiS"
Bruno

prawda
19 min. temu

A wy w tym PO nie skaczcie bo wcale nie byliście i nie jesteście lepsi - to samo czyli pod śmietnik historii i spalić sztandar i grzecznie rozejść się do domu.