Czyżby ostrzeżenie

Data: 2011-09-18 08:58:04
Autor: jadrys
Czyżby ostrzeżenie

dla wiecznie nienażartych świńskich ryjów kapitalistycznych?

http://niewiarygodne.pl/kat,1017181,title,Ognista-kula-przeleciala-nad-USA-Ludzie-przerazeni-a-wladze-milcza,wid,13794430,wiadomosc.html?ticaid=6d0b8

Data: 2011-09-18 10:12:28
Autor: tad
Czyżby ostrzeżenie
Tzw. ludzie są coraz głupsi.
To właściwie nie ludzie a elektorat.
t-1

Data: 2011-09-18 10:20:57
Autor: jadrys
Czyżby ostrzeżenie
W dniu 2011-09-18 10:12, tad pisze:
Tzw. ludzie są coraz głupsi.
To właściwie nie ludzie a elektorat.
t-1

Jadnak to chyba nie do końca tak jest. Ludzi dopiero robi się idiotami. Propaganda musi się sporo napracować nad urobieniem ludzi (człowieka)do konsystencji bezmyślnej masy podatnej na każda sugestię.

Data: 2011-09-18 12:36:52
Autor: pluton
Czy¿by ostrze¿enie
Jadnak to chyba nie do koñca tak jest. Ludzi dopiero robi siê idiotami.
Propaganda musi siê sporo napracowaæ nad urobieniem ludzi (cz³owieka)do
konsystencji bezmy¶lnej masy podatnej na ka¿da sugestiê.

A ciebie do socjalizmu dlugo urabiali, czy od razu w to wszedles ?

Nullification

Data: 2011-09-18 17:10:10
Autor: jadrys
Czyżby ostrzeżenie
W dniu 2011-09-18 12:36, pluton pisze:
[...]

Tak się składa że ja nie dałem sie urobić żadnej propagandzie - ani tej PRLowskiej, ani obecnej - kapitalistycznej. Sam wyciągam wnioski z życia w komunizmie (Jugosławia) i kapitalizmie w obecnej Polsce.

Data: 2011-09-18 20:44:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Czyżby ostrzeżenie

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4e7631fd$0$2451$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ze zdrowego rozsÄ…dku czytajÄ…cych twoje posty.

Data: 2011-09-19 02:24:50
Autor: stevep
Czy¿by ostrze¿enie
Dnia 18-09-2011 o 17:10:10 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

[...]

Tak siê sk³ada ¿e ja nie da³em sie urobiæ ¿adnej propagandzie - ani tej  PRLowskiej, ani obecnej - kapitalistycznej. Sam wyci±gam wnioski z ¿ycia  w komunizmie (Jugos³awia) i kapitalizmie w obecnej Polsce.

A rezultaty tu widoczne jak na d³oni.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-09-18 12:47:21
Autor: bolek
Czy¿by ostrze¿enie

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:j549jc$frp$1news.onet.pl...
W dniu 2011-09-18 10:12, tad pisze:
Tzw. ludzie s± coraz g³upsi.
To w³a¶ciwie nie ludzie a elektorat.
t-1

Jadnak to chyba nie do koñca tak jest. Ludzi dopiero robi siê idiotami.

Z ludzi nie zrobi siê idiotów.
A ten elektorat to mierzwa.
Podobnie jak zwolennicy jakich¶ tam partyjek na tej grupie.
/Mam na my¶li wszystkie partyjki np. PiS,PO,SLD,PSL itd/
Normalni by tak nie bluzgali. A najciekawsze jest to,
¿e im siê wydaje ¿e maj± racjê. Ale to szambo....

bolek

Data: 2011-09-18 17:10:04
Autor: jadrys
Czyżby ostrzeżenie
W dniu 2011-09-18 12:47, bolek pisze:
Użytkownik "jadrys"<Che@yahoo.com>  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
W dniu 2011-09-18 10:12, tad pisze:
Tzw. ludzie są coraz głupsi.
To właściwie nie ludzie a elektorat.
t-1
Jadnak to chyba nie do końca tak jest. Ludzi dopiero robi się idiotami.
Z ludzi nie zrobi się idiotów.
A ten elektorat to mierzwa.
Podobnie jak zwolennicy jakichÅ› tam partyjek na tej grupie.
/Mam na myśli wszystkie partyjki np. PiS,PO,SLD,PSL itd/
Normalni by tak nie bluzgali. A najciekawsze jest to,
że im się wydaje że mają rację. Ale to szambo....

bolek

Niestety, - robi się, produkuje się bezmyslnych i bezwolnych imbecyli. Już na poziomie podstawówki wpaja się człowiekowi jaki to on jest mały i każe naśladować tzw. ogólno pojęte autorytety.

Data: 2011-09-18 16:48:21
Autor: obserwator
Czy¿by ostrze¿enie
jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a): Jadnak to chyba nie do koñca tak jest. Ludzi dopiero robi siê idiotami. Propaganda musi siê sporo napracowaæ nad urobieniem ludzi (cz³owieka)do konsystencji bezmy¶lnej masy podatnej na ka¿da sugestiê.

****************************
no ja pierdziele, co za tupet:)

Data: 2011-09-19 02:23:51
Autor: stevep
Czy¿by ostrze¿enie
Dnia 18-09-2011 o 10:20:57 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

[...]

W twoim przypadku to zbyteczne, jeste¶ idiot± z urodzenia.

Data: 2011-09-18 16:08:10
Autor: MH
Czy¿by ostrze¿enie
jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

dla wiecznie nienażartych Å&#65533;wiÅ&#65533;skich ryjów kapitalistycznych?

http://niewiarygodne.pl/kat,1017181,title,Ognista-kula-przeleciala-nad-USA-Ludz
ie-przerazeni-a-wladze-milcza,wid,13794430,wiadomosc.html?ticaid=6d0b8

Sprawa dotyczy kilku amerykañskich stanów?? Hmmm , tak siê sk³ada ¿e zarówno
Riverside jak i Orange County s± w tym samym stanie. Dalej... , najpierw
ognista zosta³a namierzona w Riverside , a po PÓ£ GODZINIE w Orange !!!
Oszacuj prêdko¶æ !!  Paralotnia czy co ??!!

MH

--

Czyżby ostrzeżenie