Czyinni tez beda tak odwazni ?

Data: 2010-01-25 10:33:25
Autor: cyc
Czyinni tez beda tak odwazni ?
"
Biskup Tadeusz Pieronek powiedział w wywiadzie dla włoskiego internetowego portalu katolickiego, że Szoah to "żydowski wymysł". Jego zdaniem pamięć o Holokauście wykorzystywana jest jako "broń propagandowa".
W rozmowie z portalem Pontifex.Roma, jaki ukazał się w niedzielę, krakowski biskup pytany o to, skąd biorą się głosy o polskim antysemityzmie, odparł, że opinie te rozpowszechniają "osoby, które nie uczyły się historii".

- Niewątpliwie w obozach koncentracyjnych umierali w większości Żydzi, ale na liście są też Polacy, Cyganie, Włosi i katolicy. Nie wolno więc zawłaszczać tej tragedii, by uprawiać propagandę - oświadczył bp Pieronek.

I dodał: "Szoah jako taki to żydowski wymysł (w oryg. tekście: invenzione ebraica - PAP), można by równie dobrze mówić z taką samą mocą i ustanowić dzień pamięci także o licznych ofiarach komunizmu, prześladowanych katolikach i chrześcijanach".

- Ale oni, Żydzi, mają dobrą prasę, ponieważ dysponują potężnymi środkami finansowymi, ogromną władzą i bezwarunkowym poparciem Stanów Zjednoczonych i to sprzyja swego rodzaju arogancji, którą uważam za nie do zniesienia - powiedział biskup Pieronek.

Na pytanie, czy sądzi, że pamięć o Holokauście jest instrumentalnie wykorzystywana, odpowiedział: "Oczywiście, że tak. Wykorzystywana jest jako broń propagandowa i to w celu osiągnięcia nieuzasadnionych często korzyści".

Amerykańska publikacja dotycząca "polskiego obozu" - czytaj więcej.

- Powtarzam, z historycznego punktu widzenia nie jest prawdą, że w obozach zginęli wyłącznie Żydzi, prawda ta jednak jest dziś niemal ignorowana - stwierdził biskup Pieronek.

Biskup wyraził ponadto opinię, że Palestyńczycy padają ofiarami niesprawiedliwości ze strony Izraelczyków.

- Widząc zdjęcia muru nie sposób nie stwierdzić, że popełnia się kolosalną niesprawiedliwość wobec Palestyńczyków, którzy traktowani są jak zwierzęta a ich prawa są co najmniej gwałcone - ocenił.

- Ale o tym, przy wspólnictwie międzynarodowych lobbies, niewiele się mówi. Niech się ustanowi dzień pamięci także dla nich. Oczywiście to wszystko nie zaprzecza hańbie obozów koncentracyjnych i aberracjom nazizmu - zauważył bp Pieronek.
"

cyc

Data: 2010-01-25 11:00:19
Autor: mkarwan
Czyinni tez beda tak odwazni ?

Gdzie jest link do źródła tych informacji?

Data: 2010-01-25 11:55:35
Autor: cyc

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hjjq8a$puq$1atlantis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hjjohe$gk3$1news.onet.pl...

Gdzie jest link do źródła tych informacji?

na masz !

http://wiadomosci.onet.pl/2117299,12,bp_pieronek_o_szoah_to_nie_sa_moje_poglady,item.html

cyc

Data: 2010-01-25 19:40:02
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 25 Jan 2010 11:00:19 +0100, mkarwan napisał(a):

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hjjohe$gk3$1news.onet.pl...

Gdzie jest link do źródła tych informacji?

Urwan, wy to robicie z czystej złośliwości, prawda? Nie wierzę żeby wam się
wpisać do wyszukiwarki nie chciało paru słów za każdym takim razem gdy
pytacie "o link".

Data: 2010-01-25 11:18:27
Autor: Redart
Czyinni tez beda tak odwazni ?

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hjjohe$gk3$1news.onet.pl...
- Ale oni, Żydzi, mają dobrą prasę, ponieważ dysponują potężnymi środkami

Pytanie tylko, kogo właściwie ma na myśłi, mówiąc "Żydzi"
http://www.rp.pl/artykul/398485_Narod_zydowski_zostal_wymyslony.html

"Bądźmy poważni. Mamy do czynienia z wielką mistyfikacją. Mit o wypędzeniu Żydów to wytwór chrześcijańskiej propagandy z IV wieku. Miała to być kara za zabicie Syna Bożego. Właśnie do tego mitu nawiązali syjoniści w XIX wieku. Aby zbudować naród, trzeba było spreparować jego pamięć. Francuscy nacjonaliści odwoływali się do starożytnych Galów, włoscy do Juliusza Cezara, a niemieccy do Teutonów. Żydzi wzięli z nich przykład. Ogłosili, że Rzymianie wypędzili ich przodków z Palestyny, ci rozeszli się po całej ziemi, ale teraz muszą znowu połączyć się w jeden naród.

Ale przecież to jest fakt - w Europie, Afryce i w Azji istniały lub nadal istnieją skupiska Żydów.

Tak, ale wszyscy ci ludzie nie są wcale potomkami wypędzonych Żydów z Palestyny. Mało tego, w sensie etnicznym wcale nie są Żydami. To przedstawiciele rozmaitych innych ludów i narodów, których przodkowie przed wiekami nawrócili się na religię judaistyczną. Żydzi znaleźli się na całym świecie nie dzięki jakiejś mitycznej wędrówce ludów, tylko dzięki masowemu nawracaniu! Bycie Żydem w Europie czy Afryce nie miało nic wspólnego z narodowością. Żydami byli po prostu wyznawcy judaizmu."

Mówiąc krótko - chrześcijańsko-judaistycznego spektaklu zazdrości o mesjasza (coś jak freudowska zazdrość o penisa ?) nieskończony

ciąg dalszy, i dalszy ciąg, i ciąg dalszy ...

Data: 2010-01-25 11:47:30
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Redart" <ziutekkk@op.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

mesjasza
(coś jak freudowska zazdrość o penisa ?) nieskończony

ciąg dalszy, i dalszy ciąg, i ciąg dalszy ...

   To nie jest zadna zazdrosc, glupku.  Mesjasz przyszedl, zydzi Go w
wiekszosci
   odrzucili i teraz kombinuja cos z mesjaszem zbiorowym, ktorym mieliby byc
oni
   sami, a my w calej pokorze przyjelismy tego Odrzuconego, ktory jest tym
   jedynym i prawdziwym Synem Boga zywego niosacym Zbawienie tym, ktorzy
   Mu zawierzyli.

   AR

Data: 2010-01-25 11:53:09
Autor: Redart

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:38b0d$4b5d76c4$54702a04$23783news.chello.at...

[...]

Tłumacz to Chińczykowi, nie mi.
W końcu 3/4 ludności świata zajmuje tereny Azji Pd-Wschodniej, a wierz mi
- im to wsjo ryba, kto tu jest kto. mająswoje problemy, często podobnej
natury. Swoich mesjaszy, swoje zazdrości.

Data: 2010-01-25 12:01:37
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

> [...]

- im to wsjo ryba, kto tu jest kto. mająswoje problemy, często podobnej
natury. Swoich mesjaszy, swoje zazdrości.

   Kiedy komunisci w Chinach przestana przesladowac moich braci
   w wierze, to wielu, z Konfucjuszem wlacznie, przezyje nielada
   niespodzianke.  Prawda o Zbawieniu jest tylko jedna depozytariuszem
   tej prawdy jest jest wylacznie Swiety i Apostolski Kosciol Powszechny.

   AR

Data: 2010-01-25 14:06:24
Autor: Redart

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1cad9$4b5d7a13$54702a04$24081news.chello.at...

[...]

To ja przepraszam wtedy za to brzydkie słowo 'Chińczyk' i już się poprawiam:
Hindus (ale super słowo na ten wielobarwny tygiel)

Czyinni tez beda tak odwazni ?