Czyj jest teren pod slupami energetycznymi i czy mozna tam jezdzic?

Data: 2009-04-07 13:14:54
Autor: komos
Czyj jest teren pod slupami energetycznymi i czy mozna tam jezdzic?
Z racji tego, ze nie ma gdzie jezdzic na quadach to aby nikomu nie przeszkadzac wymyslilem, ze molgbym jezdzic pod slupami energetycznymi.
Czesto jest tam duzo piasku, a teren wyglada na nie uzywany. Czy ktos sie moze do tego przyczepic?

Data: 2009-04-07 08:11:32
Autor: witek
komos wrote:
Z racji tego, ze nie ma gdzie jezdzic na quadach to aby nikomu nie przeszkadzac wymyslilem, ze molgbym jezdzic pod slupami energetycznymi.

Odważny jesteś.

Data: 2009-04-07 17:40:27
Autor: Krzysztof Jodłowski
Czyj jest teren pod slupami energetycznymi i czy mozna tam jezdzic?
Odważny jesteś.

Co to ma do odwagi? Kupa ludzi codzienni przechodzi, przejeżdża, pracuje pod słupami i liniami średniego i wysokiego napięcia. Ba, niektórzy nawet właściwie mają domy prawie pod liniami. I co, odważni są?

Z drugiej strony pytanie było trochę nieprecyzyjne. Ciężko jeździć "pod słupami", bo słup ma podstawę np. 30x30 cm albo jak kratownica to np. 3x3 m. Chodziło pewnie o jeżdżenie wzdłuż linii zasilających, pod którymi np. są wykarczowane drzewa w lesie.
Taki teren pod liniami należy do przypadkowych, różnych właścicieli. Energetyka ma tylko postawione słupy na cudzych działkach.

--
Krzysztof

Data: 2009-04-14 20:11:16
Autor: komos
witek pisze:
komos wrote:
Z racji tego, ze nie ma gdzie jezdzic na quadach to aby nikomu nie przeszkadzac wymyslilem, ze molgbym jezdzic pod slupami energetycznymi.

Odważny jesteś.

Nie przesadzaj. Jak bedziesz jechal do pracy to zwroc uwage jak duzo ludzi mieszka bezposrednio pod slupami...

Data: 2009-04-14 13:43:43
Autor: witek
komos wrote:
witek pisze:
komos wrote:
[...]

No właśnie. Przyjrzyj się.

Data: 2009-04-14 20:30:14
Autor: spp
komos pisze:

Nie przesadzaj. Jak bedziesz jechal do pracy to zwroc uwage jak duzo ludzi mieszka bezposrednio pod slupami...

Nikt. Przyjrzyj się dokładnie.

--
spp

Data: 2009-04-17 10:34:42
Autor: komos
spp pisze:
komos pisze:

Nie przesadzaj. Jak bedziesz jechal do pracy to zwroc uwage jak duzo ludzi mieszka bezposrednio pod slupami...

Nikt. Przyjrzyj się dokładnie.

No wlasnie jest tak jak ja mowie. Ludzie mieszkaja "pod slupami" w znaczeniu pod liniami - strzelam, ze linia ktora dzis widzialem ma 30 kV.

Data: 2009-04-15 19:19:11
Autor: Józek

Użytkownik "komos" <jasinie@noce.pl> napisał w wiadomości
witek pisze:
> [...]

Źle zadałeś pytanie.
Chodziło ci raczej pod liniami energetycznymi?
Wszystkie tereny mają właścicieli, ten też.
Czy można jeździć ? to zależy w jaki sposób jest zagospodarowane,
tak w polu jak i w lesie

Józek

Data: 2009-04-07 13:15:06
Autor: Arek
Użytkownik komos napisał:
[...]

Chcesz być następnym nominowanym do nagrody Darwina?

Arek

Data: 2009-04-14 20:11:41
Autor: komos
Arek pisze:
Użytkownik komos napisał:
[...]

Sugerujesz, ze przewod sie zerwie i spadnie mi na glowe?

Data: 2009-04-07 18:02:54
Autor: PlaMa
W dniu 2009-04-07 13:14, komos pisze:
[...]

typowy przedstawiciel polmozgow quadowych

Data: 2009-04-07 18:51:46
Autor: Andrzej Adam Filip
PlaMa <mariush.p_wyciac_@wp.pl> pisze:

[...]

Czy polskie prawo gdzieś podaje definicje "półmózga (quadowego)"? :-)

Jemu się tylko wydaje wiec się pyta i dostaje odpowiedź że w większości
przypadków mu się błędnie wydaje. Wolałbyś żeby się nawet nie spytał? :-)

--
Andrzej Adam Filip : anfi@onet.eu : Andrzej.Filip@gmail.com
Jest jedna rzecz wspólna mężczyźnie i kobiecie:

Data: 2009-04-08 10:52:38
Autor: Henry(k)
Dnia Tue, 07 Apr 2009 18:02:54 +0200, PlaMa napisał(a):

typowy przedstawiciel polmozgow quadowych

Podpisałeś się pod postem, ale gdzie treść? Na szczęście OP jest pełno-mózgowy bo pyta gdzie mógłby
jeździć nie przeszkadzając nikomu. Henry

Data: 2009-04-10 16:28:18
Autor: PlaMa
W dniu 2009-04-08 10:52, Henry(k) pisze:

Na szczęście OP jest pełno-mózgowy bo pyta gdzie mógłby
jeździć nie przeszkadzając nikomu.

Może... Pytanie gdzie jeździ teraz?

Henry

Data: 2009-04-14 20:13:16
Autor: komos
PlaMa pisze:
[...]

A jaki Ty masz problem? Quadem nie jezdziles i zazdroscisz?
O co Ci wlasciwie chodzi, ze tak sie "przypieprzasz"?

Data: 2009-04-18 15:15:20
Autor: PlaMa
W dniu 2009-04-14 20:13, komos pisze:

typowy przedstawiciel polmozgow quadowych
A jaki Ty masz problem? Quadem nie jezdziles i zazdroscisz?
O co Ci wlasciwie chodzi, ze tak sie "przypieprzasz"?

Mam swoją teorię względem quadowców i dużej części motocyklistów.

Data: 2009-04-08 01:48:55
Autor: olleo
Czyj jest teren pod slupami energetycznymi i czy mozna tam jezdzic?
Czy ktos
sie moze do tego przyczepic?

Wlasciciel
--
Olleo

Data: 2009-04-08 11:04:51
Autor: spam
[...]

Proponuję urządzić rajd w okolicach ul Wiejskiej.

Data: 2009-04-09 10:53:23
Autor: Zbynek Ltd.
Czyj jest teren pod slupami energetycznymi i czy mozna tam jezdzic?
Witam

spam@mailinator.com napisał(a) :
[...]

Ale to dopiero po zaoraniu terenu i nasadzeniu drzew. W końcu to ma być offroad, nie?

    Zbyszek
PGP key: 0x39E452FE

Czyj jest teren pod slupami energetycznymi i czy mozna tam jezdzic?