Czyj prąd czyli pasztetowa wyborcza

Data: 2019-07-24 06:45:28
Autor: Pajdak
Czyj prąd czyli pasztetowa wyborcza
https://www.newsweek.pl/polska/program-moj-prad-to-ekologiczna-kielbasa-wyborcza-morawieckiego/yl58bws

"Miliard złotych z programu ,,Mój Prąd" na przydomowe instalacje słoneczne to dobra wiadomość: dla polskiej wsi zmagającej się z przerwami w dostawach prądu i dla polskiego systemu energetycznego zmagającego się z letnim szczytem zapotrzebowania."

"Ogłaszając program ,,Mój Prąd" premier Morawiecki mówił pozytywnie energetyce odnawialnej, którą "wspieramy [jako rząd - MJ] bardzo mocno".

Buuuhahhahaaa! Ja też wspieram! ;-)

M.Morawiecki swego czasu obiecał zarzucenie polskich dróg elektrycznymi samochodami tak jak kiedyś PiS 3 milionami mieszkań. Z balonika uszło powietrze! ;-)

--
Pajdak

Data: 2019-07-24 02:31:49
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 24 lipca 2019 06:45:27 UTC+2 użytkownik Pajdak napisał:
[...]

Znaczy się wprowadzają to, co z taką pompą u...li, wraz z resztą OZE, w 2016 roku?
A sieć energetyczna to wytrzyma? OIDP to w 2016 była to największa obawa ministra.

--
Bruno

Czyj prąd czyli pasztetowa wyborcza