Czyja śmierć jest warta więcej?

Data: 2012-03-05 20:21:59
Autor: Andy Niwiński
Czyja śmierć jest warta więcej?

"to" <to_usenet@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag news:4f54afd6$0$1223$65785112news.neostrada.pl...
Dlaczego gdy zginęło kilkanaście osób w wypadku kolejowym, to wszyscy się
litują, współczują, łączą w bulu i ogłaszają żałobę narodową, a gdy
zginie tyle samo w słoneczny weekend na drogach, to gadają tylko o
bezmyślności, brawurze, bandytyzmie na drogach itp.?

Czy pasażerowie (a często i niewinni kierowcy) aut, które uległy poważnym
wypadkom to jakiś gorszy typ człowieka niż pasażerowie wykolejonych
wagonów PKP? Czy im już nie należy się żałoba narodowa i współczucie
tylko ciągłe napiętnowanie?

Co za idiotyzm!

No!

Ale ja wiem o co chodzi. To specjalnie tak zrobili, coby taki jeden debilny troll "to" miał o czym trollować....

Data: 2012-03-05 20:09:38
Autor: to
Czyja ¶mieræ jest warta wiêcej?
begin Andy Niwiński
Ale ja wiem o co chodzi. To specjalnie tak zrobili, coby taki jeden
debilny troll "to" miał o czym trollować....

Debilnych trolli to sobie w swoim otoczeniu poszukaj.

Czyja śmierć jest warta więcej?