Czyją marionetką JEST Hilary Clinton? [Szef kampanii Clinton: Trump MOŻE BYĆ "marionetką Kremla"]

Data: 2016-08-22 06:49:36
Autor: A. Filip
Czyją marionetką JEST Hilary Clinton? [Szef kampanii Clinton: Trump MOŻE BYĆ "marionetką Kremla"]
http://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-szef-kampanii-clinton-trump-moze-byc-marionetka-kremla,nId,2255544
21 sierpnia (22:00)
"Marionetką Kremla" nazwał republikańskiego kandydata na prezydenta
Donalda Trumpa szef kampanii jego demokratycznej rywalki do Białego
Domu, Hillary Clinton. Robby Mook bronił też Clinton przed zarzutami w
związku z jej rodzinną fundacja charytatywną. [...]

Marionetek ci u nas dostatek ale i te dwie ochoczo przyjmiemy na znak ... ;-)

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Czyją marionetką JEST Hilary Clinton? [Szef kampanii Clinton: Trump MOŻE BYĆ "marionetką Kremla"]