Czyja to robota ?

Data: 2010-10-11 16:58:33
Autor: cyc
Czyja to robota ?
Zastanawiajacy jest fakt psucia sie samolotow majacych przewiezc pielgrzymow - rodziny ofiar , ze Smolenska do Polski .
Przypadkowosc mozliwa jest ew. kiedy dotyczylaby tylko  pierwszego samolotu .. Psucie sie drugiego i to tuz przed startem , jest juz conamniej zastanawiajace .
Daleki jestem od snucia spiskowyuch teorii ale taka przypadkowosc jest prawie niemozliwa .
W ocenie tej dziwnej  sytuacji nalezy wziasc pod uwage to , ze na ogol zadna z pisowskich rodzin ofiar nie poleciala na ta pielgrzymke , poza wyjatkami . Nie lecial nikt z Kaczynskich , nikt z Gosiewskich , nikt z Wasermanow i z wielu innych rodzin , ktorych ofiary powiazane byly z PiS-em . Sklad pielgrzynow ograniczyl sie prawie wylacznie do tych, dla ktorych PiS nie byl ideologiczna ostoja a przeciez zaproszenie bylo wysylane do wszystkich rodzin ofiar smolenskiej katastrofy a tym do Kaczynskiego .
Dlaczego "pisowskie rodziny " nie wylecialy na pielgrzymke ?.
 Nie wiem jak to sie stalo ? . Kto chce niech wierzy w przypadek podwojnej awarii , ja ma watpliwosci i sadze , ze w PiSie sa osoby , ktore " conajmniej moralnie winne sa " tej sytuacji .
Mam nadzieje , ze wlasciwe organy naszego wymiaru sprawiedliwosci podejma w tej sprawie stosowne kroki i znajda prawdziwe przyczyny niespotykanego zbiegu awaryjnosci w dwoch pod rzad maszynach majacych wiezc niepisowskie rodziny i pierwsza dame !.
Nie ulega watpliwoci , ze ten " przypadek " nalezy zbadac doglebnie , tymbardziej , ze doskonale wpisuje sie on w caly szereg dzialan skupionych wokol Kaczynskiego i podobnych jemu psychopatow .
Nie od rzeczy jest rowniez zbadanie wplyw takich mediow jak media Rydzyka na prawdopodoby fakt dokonania proby  zamachu .
Te maja wraz ze swoim  szefem :conajmniej moralna odpowiedzialnosc "za ew. probe dokonania zbrodni .
Czy i teraz rzad bedzie dalej glaskal po glowie sekciarza , Kaczynskiego i ich armie skoltunialych oblakancow ? , czy jednak podejmie przypisane mu prawem dzialania prowadzace do wyeliminowania z naszego publicznego zycia patologii , ktora doprowadzila prawdopodobnie nawet do terrorystycznych zamachow .

cyc

Data: 2010-10-11 17:00:49
Autor: u2
Czyja to robota ?
W dniu 2010-10-11 16:58, cyc pisze:
Zastanawiajacy jest fakt psucia sie samolotow majacych przewiezc pielgrzymow - rodziny ofiar , ze Smolenska do Polski .

Jaka tam prawidłowość. Boeingi są samolotami o klasę lepszymi i o
generację nowszymi i niezawodnymi od Tupego Lewa. Po prostu podczas
odlotu rozrusznik podobno nie zadziałał. Zdarza się.

Data: 2010-10-11 17:30:52
Autor: Bogdan Idzikowski
Czyja to robota ?

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i8v8mp$bls$1news.onet.pl...
[...]

Kaczyński z Macierewiczem ciemną nocą robili sabotaż? To szaleństwo się udziela!!!

Data: 2010-10-11 17:48:26
Autor: u2
Czyja to robota ?
Kaczyński z Macierewiczem ciemną nocą robili sabotaż? To szaleństwo się
udziela!!!

To widać po tobie. :)

Data: 2010-10-12 12:36:18
Autor: cyc
Czyja to robota ?

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4cb32dae$0$22796$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jesli pisociemniaki moga pisac o sztucznej mgle , macierewicze o plamie wody pod samolotem z wlasciwa jemu interpretacja tego faktu , to nie widze powodw aby calkiem prawdopodobny scenariusz jakim mogla byc proba uniemozliwienia startu samolotu i  przypisanie tego kaczym zwolennikom a nawet dokonanie tego z jego inspiracji !.
Czy to byloby mniej dziwne niz wyzej wymieniona sztuczna mgla , ron magnetyczna , spisek rzadowy z Putinem , zbrodnia dokonana przez Komorowskiego itp idiotyzmy ? . Czy szalenstwo , obakanie Kaczynskiego , ktore w zaden sposob nie da sie podwazyc , nie moze wygenerowac takiej sytuacji ? . Mam pelne prawo podejrzewac spisek i rownie pelne mowic o tym , slowami Kaczynskiego zreszta , ze " ponosi conajmniej moralne wine " za to co sie talo , gdyby okazalo sie , ze byla to proba zamachu na pierwsza dame ..
Ten temat powinien byc drazony , powielany i rozpowszwechniany z taka sama energia i taka sama determinacja jak psychopatyczne dociekania Macierewicza i rozpowszechnianie idiotyzmow przez Kaczynskiego i jego ludzi .
Do walki nalezy uzywac tej samej broni co przeciwnik !. Nie wygrasz wojny mieczem z przeciwnikiem , ktory uzywa kalasznikowa !.

cyc

Data: 2010-10-11 19:03:17
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Czyja to robota ?
[...]

Zakładam, że to złośliwośc rzeczy martwych. Ta sprawa ma jeszcze inny aspekt, który normalnego człowieka musi napawac obrzydzeniem. Chodzi mi o to, że po odczytaniu komunikatu, iż samolot ma awarię, picowskia tłuszcza zaczęła bic brawo!  Temu lumpenproletariatowi sprawiła radośc informacja, że pani prezydentowa i towarzyszące jej osoby, nie będą mogły wrócic do kraju.

 Przemysław Warzywny

--

Publicysta Cezary Michalski o Jarosławie Kaczyńskim: nasz dupowaty Hitler już o Henrykę Krzywonos może się potknąć w swoim nieudolnym marszu do władzy".

"Działalność karłów moralnych nie jest warta publicznej uwagi.
Władysław Bartoszewski"

Data: 2010-10-12 12:42:38
Autor: cyc
Czyja to robota ?

Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i8vg0o$im3$1inews.gazeta.pl...
[...]

Mowi przez Ciebie rozsadek . Mnie on rowniez nie jest obcy ale ......ale przeczytaj iny moj post w tym watku a szczegolne jego koncowke !.
Opisany przez Ciebie moment klaskania tymbardziej uprawnia nas do tego aby sprawe trakjtowac tak jak naisalem . Idiotami nalezy walczyc odpowiednimi dla nich metodami , takimi na ich mentalnosc .
Spoleczenstwo jest zbyt liberalne dla takich i szeregu innych pisowskich , nie do przyjecia zachowan a wyrozumialosc dla nich eskaluje agresywnosc wobec nas - reszty spoleczenstwa .
Czas przestac tlumaczyc , czas zaczac dzialac podobnie jak oni bo zniszcza nam panstwo !.

cyc

Czyja to robota ?